Сайт для бухгалтеров №1 в Украине
Чат 911

Получайте
новости почтой!


17.03.16
6089 121 Печатать

Від Д2 — «обертом голова»: розшифровуємо перехідний «мінус»

   

   
   Січневий додаток Д2 доставив платникам ПДВ силу-силенну клопоту. «На носі» — звітність за лютий. Проте чітких інструкцій контролерів із заповнення цього додатка досі так і не з’явилося. Ну а доки податківці мовчать, розбиратимемося разом.
   
   Солошенко Людмила, податковий експерт
   
    Про заповнення січневої декларації з ПДВ (яку спішно подавали за новою, затвердженою наказом Мінфіну від 28.01.2016 р. № 21, формою) ви вже могли прочитати в «Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 13, с. 7. Тоді, якщо за підсумками січня в ряд. 21 виникав перехідний «мінус», величезну кількість запитань викликав додаток Д2. Адже про його заповнення в Порядку № 21* — жодного слова. З нашими рекомендаціями з цього приводу ви вже могли ознайомитися в зазначеній статті. Сьогодні давайте до Д2 придивимося ближче. А почнемо із сумнозвісної гр. 2 Д2.
   
    * Порядок заповнення та подання податкової звітності з ПДВ, затверджений наказом Мінфіну від 28.01.2016 р. № 21.
   
   

Графа 2 Д2: чий ставити ІПН?


   
    Своя «карусель» у січні завертілася довкола заповнення гр. 2 додатка Д2. Причиною послужила назва графи: «Платник податку — покупець (індивідуальний податковий номер)». Виходило, що дотримуючись її, у гр. 2 за всіма рядками платник повинен проставляти свій ІПН (хоча навіщо та з якою метою — незрозуміло). Тому ми припустили, що в назві гр. 2, мабуть, допущена неточність і в ній, імовірно, має йтися про продавця. Тобто
   
   
у гр. 2 Д2 потрібно наводити ІПН постачальників, за рахунок купівель у яких виникло від’ємне значення (перехідний «мінус»)

   
    В останній день (!) подання січневої декларації це офіційно підтвердили і податківці, проливши світло на заповнення гр. 2 Д2 (хоча до цього під час звітної кампанії за січень висловлювали на місцях найрізноманітніші версії). Так, контролери роз’яснили, що у гр. 2 Д2 потрібно проставляти:
   
    — ІПН постачальника (продавця), в якого придбано товари/послуги, за рахунок яких сформовано від’ємне значення (лист ДФСУ від 22.02.2016 р. № 6111/7/99-99-19-03-02-17// «Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 17, с. 6; підкатегорія 101.20 БЗ);
   
    — свій власний ІПН — якщо від’ємне значення виникло за рахунок імпортного ПДВ, сплаченого при ввезенні товарів на митну територію України (див. консультацію в підкатегорії 101.20 БЗ). Тож візьміть на замітку: при імпорті товарів у гр. 2 Д2 імпортер заносить свій ІПН (а не, скажімо, номер митної декларації — на перших порах висловлювалася й така версія).
   
    До того ж, вважаємо, поставити у гр. 2 Д2 власний ІПН доведеться і тоді, якщо в якомусь з періодів «мінус» виник, наприклад, через великі повернення товарів (що перевищують постачання), або «виліз» за підсумками грудня при річному перерахунку ПДВ за п. 199.4 ПКУ (і тепер «сидить» у ряд. 21).
   
    Ну і ще один можливий випадок. Якщо від’ємне значення виникло за рахунок послуг, отриманих від нерезидента, то у гр. 2 Д2 проставляємо відведений для цієї ситуації умовний ІПН продавця «500000000000» (п. 12 Порядку № 957, а з 1 квітня — п. 12 Порядку № 1307**). Щоправда, якщо нерезидентські послуги придбані для використання в негосподарській діяльності, то за ними до 01.04.2016 р. ставимо умовний ІПН продавця «200000000000».
   
    ** Відповідно Порядок заповнення податкової накладної, затверджений наказами Мінфіну від 22.09.2014 р. № 957 і від 31.12.2015 р. № 1307 (про заповнення нової форми ПН з 1 квітня див. «Податки та бухгалтерський облік», 2016, № 20).
   
    Для наочності все зазначене зберемо в таблиці.
   
   

Таблиця 1. Чий ІПН зазначати у гр. 2 Д2


   

Ситуації:

У гр. 2 Д2 проставляють ІПН:

— купівлі на території України

ІПН продавця (постачальника)

— імпортний ПДВ

свій ІПН

— послуги, отримані від нерезидента

умовний ІПН продавця «500000000000»*

* Якщо нерезидентські послуги куплені для негоспдіяльності, то до 01.04.2016 р. проставляємо умовний ІПН продавця «200000000000» ( п. 12 Порядку № 957).


   
    І судячи з усього, у найближчому майбутньому питання вирішиться остаточно. У планах Мінфіну — трохи «причесати» ПДВ-звітність і усунути описки. Зокрема, перейменувати гр. 2 Д2, змінивши в ній «покупця» на «постачальника». Мінфінівський проект уже розміщений на сайті ДФСУ (див. за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2016-rik/66772.html). Отже, усе це — справа часу.
   
    Загалом, виходимо з того, що у гр. 2 Д2 потрібно проставляти ІПН постачальників. А отже, розшифровувати перехідний «мінус» по повній: не тільки за періодами (гр. 3, 4 Д2), але всередині кожного з них ще й за контрагентами (гр. 2, 5, 6 Д2). Далі про кожен крок детальніше.
   
   

Заповнюємо додаток Д2


   
    Крок 1. Розписуємо «мінус» за періодами. Для цього доведеться провести свого роду інвентаризацію рядка 21. Тобто з’ясувати, за рахунок яких періодів формувалося від’ємне значення. Щоправда, з лютим справи повинні йти простіше. Оскільки основою для лютневого Д2 стане січневе Д2, над яким минулого місяця належало попітніти і ґрунтовно вперше провести всю розшифровку. Утім, якщо тоді в метушні січень не розшифрували, вважаємо, його можна не уточнювати. А ось уже перехідний «мінус» лютого щосили розібрати по кісточках у лютневому додатку Д2. Принципи розшифровки ті самі.
   
    Нагадаємо, що тоді, озираючись у минуле і просуваючись у зворотному напрямі від поточного періоду, слід було з’ясувати, які з періодів «по шматочках» формували «мінус». Причому логічно було орієнтуватися на принцип хронології (вважаючи, що якщо в якомусь з періодів виникало позитивне значення, то воно перш за все погашало старіший «мінус», тоді як свіжіший «мінус» зберігався).
   
    Якщо просуваючись таким чином, вийшли до «мінуса» липня 2015 року, то в окремий (передостанній) рядок Д2 «Залишок суми помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань …» слід було вписати залишок, що не «зіграв», старих переплат, завислих станом на 01.07.2015 р. (якщо, звичайно, тоді на 1 липня такі переплати були і на сьогодні їх ще не погасили поточні ПЗ — загалом, якщо такі переплати ще «сидять» у ряд. 21. Якщо їх не було, то рядок «Залишок… » у Д2 залишиться порожній).
   
    Нагадаємо, що при переході на повноцінний режим роботи спецрахунків з 1 липня 2015 року залишок старих переплат уключали до ряд. 20.2 липневої декларації і одночасно додавали (!) до ліміту реєстрації (п.п. 3 п. 34 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ; лист ДФСУ від 22.06.2015 р. № 22408/7/99-99-19-03-01-17). До речі, відтоді така сума оселилася в рядку 9 Витягу. Загалом, перевірте, щоб «Залишок…» у Д2 не перевищував рядок 9 Витягу. Він може виявитися менше, якщо частина старих переплат, наприклад, уже «з’їлася» поточними ПЗ (якщо ж «з’їлася» повністю, то «Залишку…» не буде).
   
    Причому потім таку суму старих переплат дозволялося враховувати тільки (!) у зменшення податку, належного до сплати, і не можна було заявляти до бюджетного відшкодування (БВ). Для цього її тепер у Д2 довідково і виділяють — щоб не заявити до БВ (позначка «Х» у гр. 6 Д2 не пропускає цю суму у сплачену частину, важливу для відшкодування).
   
    Якщо ж «мінус» відходить ще глибше в минуле — у періоди до липня, то весь долипневий «мінус» слід розшифрувати. Його не потрібно (!) приплюсовувати до залишку старих переплат і скопом загальною сумою вписувати до рядка «Залишок…» Д2 (хоча від деяких контролерів на місцях звучали й такі побажання, але це «самодіяльність», оскільки до «Залишку…» такі суми жодного стосунку не мають). Адже так ви власноручно викреслите їх з відшкодування (будь-яким із способів: грошима або в рахунок сплати інших податків).
   
    До речі, розшифрувати за періодами залишки зовсім «давнього» долютневого «мінуса» допоможе «старий» додаток Д2 (який подавали ще в період тестової роботи спецрахунків, з лютого по червень 2015 року включно).
   
    Крок 2. Під «мінус» кожного періоду обираємо контрагентів. Далі «мінус» кожного періоду потрібно розписати по контрагентах. Тобто уточнити, за рахунок купівель у яких постачальників сформувався «мінус». І тут потрібно зазначити, що жодної методики відбору контрагентів не було і немає. Та й податківці з цього приводу досі не висловилися. Отже, тут укотре платникам доведеться все вирішувати самостійно. Оскільки правил немає, формально з періоду можна обирати будь-яких постачальників у будь-якому порядку. Але для спокою краще все ж таки з тих, хто надійніше, а якщо думаєте надалі заявляти «мінус» до відшкодування, то з числа тих, з якими розрахувалися за покупки.
   
    Хоча не виключаємо, що податківці, наприклад, можуть висловитися за хронологію і за вибір під «мінус» періоду тих постачальників, що «свіжіше» (тобто покупки в яких у періоді стоять останніми). Поки ж, як би ви не вчинили, вас оштрафувати не можуть, оскільки жодну норму ПКУ ви не порушили і жодних вимог до заповнення Д2 в Порядку № 21 немає.
   
    Крок 3. Зазначаємо «сплачену» частину. Ну а тепер — лишилась дрібничка. З’ясовуємо, які суми «мінуса» з гр. 5 Д2 сплачені. Для цього дивимося на стан розрахунків і перевіряємо, за якими покупками розрахувалися з контрагентами (сплатили ПДВ при імпорті/ПЗ з послуг, отриманих від нерезидента, уключили до декларації). Тоді ту частину з гр. 5, яка сплачена, заносимо у гр. 6 додатка Д2.
   
    По суті, довідкова гр. 6 Д2 (що показує, яка частина від’ємного значення сплачена) — свого роду орієнтир платнику, яку суму в наступному періоді можна заявляти до БВ.
   
    Тепер усе зазначене вище закріпимо прикладом.
   
    Приклад. Допустимо, рядки декларацій за жовтень — лютий заповнені так, як показано в табл. 2:
   
   

Таблиця 2. Вихідні дані


   
   

   
    Отже, 11000 грн. «мінуса» (із ряд. 21 лютого) сформовано за рахунок 500 грн. (1400 грн. - 1900 грн.) «мінуса» лютого; 6000 грн. (3000 грн. - 9000 грн.) «мінуса» грудня і залишку в 4500 грн. «мінуса» жовтня (оскільки 8000 грн. «мінуса» жовтня надалі з урахуванням хронології частково погасили додатні: 1000 грн. (5000 грн. - 4000 грн.) листопада і 2500 грн. (4700 грн. - 2200 грн.) січня).
   
    Щоправда, через те, що з січня «мінус» минулого періоду «переїхав» у рядок 16.1 розділу II декларації, висловлюється й такий підхід: перш за все старим «мінусом» гасити поточні ПЗ, тоді як «свіженький» ПК поточного періоду розписувати в Д2. Інакше кажучи, вважати, що ті ж наші 11000 грн. «мінуса» сформовано за рахунок: 1900 грн. лютого, 2200 грн. січня, 6000 грн. грудня і 900 грн. жовтня (тобто 8000 грн. жовтня - 1000 грн. листопада - - 4700 грн. січня - 1400 грн. лютого). І хоч такий підхід може здатися простіше, без роз’яснень контролерів ми його дотримуватися не будемо.
   
    Далі обираємо контрагентів і аналізуємо стан розрахунків з ними (див. табл. 3):
   
   

Таблиця 3. Розшифровка «мінуса» за контрагентами та оплатою


   

Періоди:

Дані:

дата ПК

сума ПК

ПК оплачено/не оплачено

яку суму обираємо для гр. 5 Д2

ІПН постачальника

лютий

22.02.2016

600

оплачено

500

121212121212

06.02.2016

1300

не оплачено

не обираємо

разом ПК:

1900

 

500

 

грудень

21.12.2015

4800

оплачено

4800

565656565656

14.12.2015

1100

не оплачено

не обираємо

10.12.2015

3100

не оплачено

1200

343434343434

разом ПК:

9000

 

6000

 

жовтень

28.10.2015

4100

оплачено

4100

787878787878

15.10.2015

2000

не оплачено

не обираємо

12.10.2015

2400

не оплачено

400

414141414141

01.10.2015

1500

оплачено (ненадійний постачальник)

не обираємо

разом ПК:

10000

 

4500

 

Усього ПК

 

11000

 


   
    Зауважте, що за операцією з контрагентом до гр. 5 Д2 можна заносити й частину (!) ПК — не обов’язково всю суму (див. лютий, коли з 600 грн. в гр. 5 потрапило тільки 500 грн.). У кожному періоді (лютий, грудень, жовтень) обираємо постачальників на свій розсуд у будь-якому порядку): перевагу віддаємо більш надійним і з якими проведено розрахунки.
   
    Тоді додаток Д2 за лютий буде заповнений так.
   
   

Таблиця 4. Фрагмент додатка Д2 за лютий 2016 року


   

1

2

3

4

5

6

1

121212121212

02

2016

500

500

2

565656565656

12

2015

4800

4800

3

343434343434

12

2015

1200

 

4

787878787878

10

2015

4100

4100

5

414141414141

10

2015

400

 

«Залишок суми помилково та/або надмiру сплачених грошових зобов’язань...»

 

х

Усього

11000

9400


   
    Зауважимо, що зважаючи на такий заповнений додаток Д2 заповнюватимемо додаток Д2 і в наступному періоді (якщо збережеться «мінус» у рядку 21). Тоді зорієнтуємося за обстановкою:
   
    — якщо в наступному звітному періоді виникне «свіжий» мінус, його додамо в додаток Д2 — розшифруємо першими рядками (тобто під новий «мінус» в Д2 додамо рядки зверху);
   
    — якщо навпаки, перехідний «мінус» у наступному періоді зменшиться, то, пам’ятаючи принцип хронології, перш за все, в додатку Д2 викреслимо старіший «мінус» з нижніх рядків (тобто під зменшення «мінуса» у Д2 приберемо рядки внизу).
   
   
Рубрика:
Комментарии
  • Машуня
18.03.16 07:00

Спасибо за проделанный труд. Но я ставлю только свой ИНН и в случае импорта и нет. В конце концов за месяц можно было хотя бы поменять "покупець" на "продавець", не говоря уже о том, чтоб родить порядок заполнения!!! Почему не хватает духу признать этот додаток бесполезным (абсолютно!) и просто отменить?! Как когда-то произошло с ежемесячной декларацией по НДФЛ... Есть дод.5. Что может быть подробнее и информативнее? Зачем бух.учет (в извращенной форме) в налоговой отчетности?

Ответить
  • Татьяна
18.03.16 07:25

поддерживаю Машуню!

Ответить
  • Новичок "Татьяна"
18.03.16 07:27

И все-равно не понятно какой ставить ИНН. У меня "-" возник в августе 2015. Больше движения не было (нет деятельности). За январь отправила отчет со своим ИНН. Теперь эта статья и что делать не знаю.

Ответить
  • 911
18.03.16 07:29

Ужа раз писал пока не будет порядка заполнения и исправления формы дод2 принципиально в графе ИНН ставлю прочерк, ибо щитаю что розшифровывать минус это йоб@ний бред, "минус" не может из чего то складываться ибо это результат математичиских вычислений допустим мне пришло кредита две НН от разных продавцов по 100грн итого 200 я зарегистрировал обязательства на 150 грн минус составляет -50грн. и как мне знать чей этот минус? да ничей он - это цифра, просто сук@, цыфра....

Ответить
  • буххххх
18.03.16 07:36

Да, спасибо за труд, но это всего лишь частное мнение какого-то автора, которое никак не руководство к действию. Эти кровосиси могли за месяц внести изменения в форму. Не внесли. Так может там и нет ошибки? Я заполняю то что спрашивают, ипн покупателя т.е. мой ипн.

Ответить
  • Новичок "Татьяна"
18.03.16 07:36

911, полностью согласна, у Вас приняли декл. с прочерком ИНН?

Ответить
  • буххххх
18.03.16 07:39

Согласна с 911 Отрицательное значение это результат за месяц, это разница между нн и но. Как ни заполни будет неправильно. Где порядок? Где алгоритм расчета по кодам?

Ответить
  • наталья
18.03.16 07:46

А почему автор предлагает вібирать оплаченные поставки? Ведь в НК идут все,я как раз наоборот подумала, что те которые не оплочены прставщику, но включены в НК и надо показывать в дод.2

Ответить
  • Ирина
18.03.16 07:52

Вот именно: зачем дублировать Дод5 в Дод2?

Ответить
  • 911
18.03.16 08:07

Новичок "Татьяна" да за январь приняли тупо с прочерком пусть розбираются, мое мнение такое - раз не могут написать как правильно значит правильно по всякому

Ответить
  • Женя
18.03.16 08:09

наталья 18.03.2016 08:46:49 А почему автор предлагает вібирать оплаченные поставки? Ведь в НК идут все,я как раз наоборот подумала, что те которые не оплочены прставщику, но включены в НК и надо показывать в дод.2 и меня это удивило, если выбирать только оплаченные графа красным высвечивается, не совпадают суммы деки с Д2

Ответить
  • буххххх
18.03.16 08:15

Если кто и будет выбирать счита, нужно по хронологии по датам шагать.

Ответить
  • Влад
18.03.16 08:16

Ніколи не розумів змісту додатка 2. Ну і що з того, за рахунок кого виник мінус. Кому від того холодно чи жарко? Мінус виникає як результат між + та -. Невже зразу податкова біжить до контрагентів і перевіряє, чого ж це вони зробили комусь мінус? Цей додаток просто п'яте колесо до воза. Всі податкові реєструють, чого ще треба?

Ответить
  • 911
18.03.16 08:18

метод ФИФО к налоговому кредиту - орегинально)))) сегодня нас заставят расшифровывать минус по контрагентах а завтра заставят расшифровывать остаток на р/с по контрагентах))))

Ответить
  • Влад
18.03.16 08:20

Це жарт, можна було б розробити ще один додаток - за рахунок кого сформувався плюс.

Ответить
  • 911
18.03.16 08:25

мне вот интересно как в других цивилизованных странах организован институт налогообложения, почему у них не меняют кодекс ежегодично и отчетность ежекваттально? туда просто долбойобов не берут или как? или у них там есть какая нибудь ассоциация бухгалтеров/аудиторов которая может сказать "ей ребята, погодите, да вы одурели, так нельзя..." и ее послушают?

Ответить
  • Ирина
18.03.16 08:30

Никакой ответственности за указание своего ИНН в приложении Д2 к налогоплательщику контролеры применить не могут. Ведь в данном случае налогоплательщик заполнил приложение Д2 в строгом соответствии с утвержденной формой, поэтому говорить о неправильном заполнении каких-то показателей декларации вообще не приходится. То, что Минфин допустил логическую ошибку в формулировке приложения Д2 – проблема контролирующих органов, а не налогоплательщиков. Следовательно, контролеры могут рекомендовать уточнить данные приложения Д2, но ни в коем случае не настаивать на этом. Любые подобные требования контролеров (даже со ссылкой на вышеуказанное письмо ГФСУ) незаконны. Письма не являются нормативными актами и являются обязательными к применению только для контролирующих органов (в порядке внутриведомственной подчиненности), а не для налогоплательщиков. Так что налогоплательщик в данной ситуации имеет полное право по собственному усмотрению решать, идти на уступки контролерам или нет.

Ответить
  • Миша
18.03.16 08:35

Как мне быть у меня хвост НДС с 2003 года. как сделать если документы уничтожены. а НДВ налоговая не возвращала.

Ответить
  • оля
18.03.16 08:37

Так налоговая и не скрывает что это письмо от 22.02не имеет никакой силы и носит рекомендательный характер.

Ответить
  • оля
18.03.16 08:41

Это все домыслы расписать по постащиках да еще и по периодах. В порядке заполнения этого нет. Дар ясновидения не входит в мои обязанности. Нелогично писать свой ипн? А что у них вообще логично?

Ответить
  • Фу
18.03.16 08:44

Женя 18.03.2016 09:09:07 и меня это удивило, если выбирать только оплаченные графа красным высвечивается, не совпадают суммы деки с Д2 Показала в Додатке 2 все оплаченные ничего красным у меня не светится

Ответить
  • Елена
18.03.16 08:50

Поддерживаю всех, кто ставит в Д2 свой ИНН! Сама тоже так делаю! Что написано в название графы, пусть то и получают. Если потрудятся, подкорректируют форму официально, тогда и мы потрудимся и распишем ИНН.. Все по закону)

Ответить
  • Ирина
18.03.16 08:50

оля 18.03.2016 09:37:04 Так налоговая и не скрывает что это письмо от 22.02не имеет никакой силы и носит рекомендательный характер. А где это написано, что носит рекоменд. характер?

Ответить
  • ИИИ
18.03.16 08:51

Поддерживаю всех кто ставит свой инн или прочерк. Как вообще можно выбрать тех поставщиков кто выпал в минус? на каком собственно основании? В методе расчета НДС нет принципа, как в прибыльной методе,что затраты признаються в периоде получения дохода по этому говорить что какие то поставщики сформировали минус не корректно. Зачем им это? у них и так в базе есть все поставщики которые сформировали НК зачем нужно придумывать что кто то конкретный из них сформировал минус?

Ответить
  • Женя
18.03.16 08:58

а у меня краснеет, мне проще минус только в феврале образовался, всего две суммы одна оплаченная другая нет

Ответить
  • Оля
18.03.16 09:06

Я не такая смелая как все, и уточненки подавала ну может 3 раза за 15 лет. Поэтому 22.02 сдала новую звитную, как писали Инн-поставщика и Инн- импорт свой, и стр.7 витяга всю расписывала по периодам в Дод.2. У меня когда-то было возмещение НДС, и именно так работает налоговая- смотрит за счет каких поставщиков сформирован НДС. А потом подавать уточненки просто не охота. Поэтому не рискую. Каждый решает сам- в отчете внизу мы все ставим свой личный ИНН и лично отвечаем за декларацию. Воевать с фискалами очень дорого и долго. Судились, знаю.

Ответить
  • Кузя
18.03.16 09:21

Ставлю свой ИНН. Написаное пером (в форме) не вырубишь топором:). Имела их письма ввиду. Так же как они имели ввиду что-то другое в Д2. И уточнять не буду, даже если попросят. Вот пусть пока не уточнят и будет у них бардак в их базах с этим додатком - кто в лес, кто по дрова. Им все равно будет проще перестартовать дату начала указания поставщиков в Д2 для корректной работы ПО, чем заставить всех уточнить данные. А без этого, не будет достигнута цель (какая только, вот вопрос) фискалов.

Ответить
  • Кузя
18.03.16 09:23

Кстати, а кого-то уже просили уточняться по Д2? Или это так, страшилки только?

Ответить
  • ИИИ
18.03.16 09:26

Было бы смешно если б они написали Акт про скасування звітності в котором указали что форма заполненна не верно из-за того что плательщик в прил.2 в графе ИНН покупателя указал покупателя, а не поставщика :) :) :). А вот к слову наоборот могут...признать отчетной не действительной из за того что плательщик указал в графе не то что предусмотренно формой. А потом доказывать что это указано на основании письма без смысленно..тут письмо есть, а тут его отозвали....

Ответить
  • Юрій
18.03.16 09:27

Фіскали руками бухгалтерів хочуть виконувати свою роботу.Їм вже мало того,що бачать кожну накладну (а в ній назву товарів/послуг,ціну і кількість).Подавай їм ще розшифровки у вигляді дод.2 ! Маючи всі накладні,маючи зведені дані у дод.5 ,здавалось би,чого вам ще не вистачає? Аж ні-вони неспроможні самі зайнятись аналітикою,тому хочуть щоб за них платники ПДВ зробили і адміністрування цього податку! А вони будуть тільки виловлювати помилки і писати "листи щастя"...

Ответить
  • Людмила
18.03.16 09:28

Я также поставила свой ИПН в Д2,пусть они идут лесом.Хотя думала,что до подачи февральской деки будут какие-то правовые изменения и объяснения как подать уточненку (Д2)за январь,НО НИЧЕГО ВРАЗУМИТЕЛЬНОГО НЕТ!!!

Ответить
  • Алла
18.03.16 09:33

Согласна с Машуней. Абсолютно безполезный додаток. Тоже указываю свой ИНН

Ответить
  • оля
18.03.16 09:34

Для Ирина На горячей линии они сами говорят что письма это рекомендация. Нормативка это форма плюс порядок заполнения. Письма они пишут потом отзывают. Я подаю как сказала Самарченко :что спрашивают то и отвечаем. Свой ипн.

Ответить
  • Бух бух бух
18.03.16 09:46

Тоже писала свой ИНН, как в январе, так и феврале. В январе, долго сомневалась, но потом все же решилась ответить то, что спрашивают. И прибыль я уже второй год минусовую сдаю,. Пусть идут в сад.

Ответить
  • Машуня
18.03.16 09:46

По уточненкам вообще жесть! Большей бредятины не слышала. На каком основании их подавать? "Ошибка"??? - так ёлы-палы написано "покупець", получите покупця! Уточненка на размер минуса никак не повлияет! Не могу поверить, что они опустятся до официального требования уточненок! Все "минусовики" сдали по-разному, кто во что горазд. Это что ВСЕ будут уточняться???

Ответить
  • Бух.
18.03.16 09:47

А НАСИРОВУ наср.-ть, що ви там мучитесь з дод.2.

Ответить
  • 911
18.03.16 09:48

для оля и всех кто написал свой ипн вообщето я соглашусь что в такой ситуации как сейчас нужно указывать свой ИПН, но "что спрашивают то и отвечаем" - трактовка не верная, так как выходит что вы купили сами у себя ибо в вашей декларацыи спрашивают ипн ВАШЕГО покупателя вы подаете декларацию от себя тоесть ваш ИПН с одной сторони и ИПН посавщика или ИПН покупателя с другой, выходит что когда вы в дод 2 укажете свой ИПН в солбике ипн покупаеля вы указываете что вы саме у себя чтото купили.....

Ответить
  • Лана
18.03.16 09:49

Подскажите нужно расписываем в Д2 отрицательное значение по поставщиком за период 2014г. или общей суммой указываем в графе "залишок суми...."

Ответить
  • Машуня
18.03.16 09:54

911 У меня к Вам личная просьба (не обижайтесь). Все мы очень разные, кто-то постоянно опечатывается, кто-то не заморачивается с грамматикой. Я спокойно могу прочесть слова "цыфры", "акцыз", "ёпэрэсэтэ" и "ёкэлэмэнэ"... Но, пожалуйста(!), если Вам не трудно, пишите "считаю", а не "щитаю" и "счет", а не "щет"! Это слишком "бухгалтерские" слова, чтоб так откровенно их коверкать. Пожалейте мои эмоции.... Спасибо.

Ответить
  • Кузя
18.03.16 09:58

911 в Д2 априори не попадают данные покупателя, кроме как в случае уменьшающих корректировок своих обязательств на сумму, превышающую обязательства за период. В сформированных минусах, как правило - превышение налогового кредита, где покупателем как раз таки является наше предприятие. И еще, платежи в таможню. Где поставщика, формирующего НК как такового не существует. Как и покупателя, впрочем. Ваши доводы так же сомнительны, как и письма ГФС по этому вопросу или собственно, существование Д2.

Ответить
  • Кузя
18.03.16 10:06

А вообще, Д2 напоминает додаток ОК по прибыли, помните, единщиков расшифровывали? Бесполезный такой. Тоже 1 кв. просуществовал и сдулся.. желаю такой же печальной участи Д2 с расшифровкой по поставщикам. Ибо нет никакого практического смысла в нем.

Ответить
  • 911
18.03.16 10:16

Для Машуня ок та справа в тому що російську я не вчив та й не знаю. реально не знаю, і не заморочуюсь з цим, надалі буду старатись писать на рідній ;)

Ответить
  • Ника
18.03.16 10:21

Автор статьи провел такую титаническую работу, и очень жаль, что по сути, это "изопов труд". Минфин и налоговики так заработались, что формы отчётности всё хуже и хуже. Это от того что их сократили существенно или от того что формы меняются почти каждый месяц?. А, на нас вешают всё больше и больше своей работы . На этой неделе читала, что Насиров жалуется о том, что у них слишком низкие зарплаты. Депутаты жалуются, министры жалуются на зарплаты, а все остальные как будто очень довольны своими доходами. Вот "смешные" эти чиновники. Создавайте условия для поднятия экономики , тогда и доходы у всех пойдут вверх. А, так от них кроме вреда никакой пользы и ещё повышай им зарплаты. А, нам, кто повысит?. Кто за вредность будет платить?

Ответить
  • 911
18.03.16 10:24

для Кузя ну погодьтесь декларація вашого підприємства і якщо у ній є стовбчик "ИПН покупця" то мається на увазі того хто у вас щось купив... ні я то розумію бредовість додатка 2, яя просто кажу що як не постав логіки тут нема, оскільки якщо вказати постачальника то воно конфліктує із самою формою, якщо вказати свій іпн виходить що ваш покупец це ви, тоже бред, але як раніше писали, як не постав всеодно буде вірно тому я і взагалі нічого не поставив, вказав тільки суму щоб попала в деку слудуючого місяця)))

Ответить
  • 555
18.03.16 10:25

Кузя, 5 балів!!! люди писали про деку по ПДФО - а я згадую про додаток ОК.... так само думаю: додаток 2 у цьому вигляді явно безсмисленний, але він треба: щоб бачити що заявляю!!! його треба зробити аналогічним як був до 01.02.2015, ну може трошки удосконалити, пристосувати до нового законодавчого поля.

Ответить
  • Валюша
18.03.16 10:34

В форме написано "покупатель", значит покупатель. В Порядке, на который они ссылаются в своём письме нет ни слова в подтверждение их позиции. Там вообще нет ничего про Д2. А значит заполняем в соответствии с приведённой формой. Ошиблись - пусть исправляют, как мы исправляем. Законы для всех одинаковые. А мы ж по законам работаем а не по "Ой мы ошиблись".

Ответить
  • Ника
18.03.16 10:39

"Ой мы ошиблись", мы от них не услышим никогда. Скорее всего или вообще отменят этот додаток, или создадут новый.

Ответить
  • Кузя
18.03.16 10:41

911. Не погоджуюсь. І ось чому. По-перше, Д2 має назву "Довідка про суму від’ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду", тому відносно до податкового кредиту МОГО підприємства, мі є покупцем. По-друге, в стовпчику 6 того ж Д2 йдеться мова про постачальників. Тобто, розуміння, що покупець і постачальник - це різні речі у тих, хто розробляв Д2 таки є. Тому вважаю, що потрібно вказувати саме ту інформацію, яку запитують податківці у формі Д2. Бо "мати на увазі" можна все що завгодно. Я теж можу мати на увазі, що мої зобовязання по ПДВ були такими маленькими, а не іншими великими в поданій звітності. Тільки мій лист у канцелярію ДФС з поясненнями, що саме я мала на увазі складаючи звітність, нічого не змінить. Треба нормально відкоригувати звітність та внести в неї уточнення.

Ответить
  • Машуня
18.03.16 10:44

911 )) Дякую!

Ответить
  • 911
18.03.16 10:54

для Кузя я б ще з вами посперечався, але в тому не має резону оскільке це все одно що сперечатись як виглядає "бабай" яким нас в дитинстві лякали, ви думаєте що він з рогами і кудлатий а я що з хоботом і зелений))))) а насправді його нема як і нема внятного порядку заповнення до д2 одне в чому я думаю ми погодимся що як не заповни помилкою то не буде

Ответить
  • Светлана
18.03.16 10:57

подскажите если минус образовался из-за импорта,то в графе 5 мы ставим сумму которая вышла с минусом,а в графе 6 мы ставим общую сумму которую заплатили на таможне или графа 5= гр 6??

Ответить
  • Машуня
18.03.16 11:01

Не по теме: На авнсы НСЛ не применяем, я это знаю. Но насколько это безоговорочно? И наказывают ли за применение НСЛ при авансе? У меня по многодетной мамаше ну не хочет 1С понимать, что НДФЛ будет = 0. И все время считает НДФЛ при авансе. А если убрать "галку" в программе, тогда НСЛ при авансе применяется ко всем работникам, имеющим на нее право. Пока применяю НСЛ при авансе, чтоб эту работницу вручную все время не корректировать.... Вот прям не знаю.... рискую?

Ответить
  • Ирина
18.03.16 11:03

5=6

Ответить
  • Кузя
18.03.16 11:05

Светлана, гр. 6 не должна превышать графу 5. В 6 гр. вы уточняете какая сумма в рамках отраженной в графе 5 оплачена поставщику (таможне).

Ответить
  • 911
18.03.16 11:07

Для Машуня а хто вас зобовязує розшифровувати ПДФО при авансі по людях? чи ви в 1дв показуєте "дуже правильно" і у вас нараховано і виплачено різні суми?

Ответить
  • 911
18.03.16 11:07

*1дф

Ответить
  • наталья
18.03.16 11:31

Для Машуни.НДСЛ при авансе не применяется,показывать кому и как вы начислили аванс и какие удержания необъязательно, главное, чтобы общая сумма и налоги с нее были правильно начислны и перечичлены,т.е. если в ведомости на выдачу аванса общая сумма 5000,00 примените коэфициент по НДФЛ в 2016 году он составляет 1,219512 ,то сумма НДФЛ котрою вы должны перечислить с выплаченного аванса будет составлять1097 грн. 56 коп. (5000х1.219512 х18%). Таким же образом рассчитываете и военный сбор.Если сумма перечисленная вами окажется меньше это чревато штрафными санкциями.

Ответить
  • Лана
18.03.16 11:38

Помогите пожалуйста я запуталась у меня убытки тянуться с 2013г.-2015г., как мне нужно заполнить Д2 расшифровывать отрицательное значение по контрагентам до июля 2015г. или по контрагентам все предыдущие года?????

Ответить
  • Светлана
18.03.16 11:39

есть номер письма разъеснения налоговой что при импорте указывать свой ипн?

Ответить
  • let_natali
18.03.16 11:43

Мы импортеры (покупаем батарейки). В колонке 2 дод. 2 ставила №ГТД. Декларация не принималась, так как № ГТД 000721 от 03.02.16 просто не проходил (неправильный формат). В Медке мне не помогли. В налоговой в кол. 2 сказали ставить 40000000000. Отчет принят

Ответить
  • Оля
18.03.16 11:48

Для Лана Насчет убытков- Вы в смысле отриц. НДС? С 02.2016 года - по 01.2013г - по убывающей, где были отриц. НДС в декларациях, и в разрезе контрагентов, с учетом возможных промежуточных деклараций НДС с обязательствами.А как Вы сдавали декларацию за январь, как то же Д2 надо было заполнить...

Ответить
  • Наталья
18.03.16 12:05

А если я в январе заполнила дод.2 наоборот, январь 2016 внизу и февраль добавляю внизу? Подскажите, пожалуйста, это принципиально? Спасибо.

Ответить
  • enigmatic
18.03.16 12:08

911 respect!!!!

Ответить
  • Таня
18.03.16 12:11

Не по теме Перечислила деньги на эл.счет, но до сих пор их там не вижу. Подскажите, в выходной день я смогу зарегистрировать налоговую накладную?

Ответить
  • Машуня
18.03.16 12:13

По НДФЛ - разобралась. Спасибо. Таня. Да. Сможете.

Ответить
  • Таня
18.03.16 12:13

Спасибо!

Ответить
  • 911
18.03.16 12:13

для Таня да і у вихідний і до 23,00 буь якого дня

Ответить
  • Таня
18.03.16 12:27

Наталья И я в дод.2 указала 1-январь, 2- февраль. Если это принципиально, то должно быть прописано в ПОРЯДКЕ

Ответить
  • соль
18.03.16 12:27

Эта статья провокация, ибо нет ни порядка, ни инструкции, ни условных числовых примеров от налоговой. Для любителей Садомазо)))

Ответить
  • Лана
18.03.16 12:27

Для Ольги. В декларации за январь отрицательное значение заполнила по месяцам, в каждом месяце одной суммой по принципу, как раньше. Меня смущает если расписывать по контрагентам у меня Д2 получиться более 4 листов т.е я продублирую приложение 5 прошлых периодов. Вопрос - это правильно???

Ответить
  • Потерялась
18.03.16 12:35

Срок годности налоговых накладных 365 дней действует?

Ответить
  • Светлана
18.03.16 12:43

Не по теме!!!За февраль не начисляли зарплату сотрудникам (не уплачивали и до конца месяца не уплатим налоги)Как показать отчет ЕСВ? просто пустышку сдать???

Ответить
  • Проснулись
18.03.16 12:54

Светлана, если Вы не будете вообще начислять ЗП за февраль, к Вам будут вопросы, почему нет начислений? Работники все дружно написали заявления на отпуск за свой счет, на месяц?

Ответить
  • 911
18.03.16 12:55

для Светлана ви всіх звільнили чи як?

Ответить
  • Оля
18.03.16 12:56

Для Лана А помесячных обязательств у Вас нет вообще? Не может же разница по НДС обяз. минус кредит равняться приложению №5- поставщики. Придется выбирать из потавщиков, набирать необходимые суммы.

Ответить
  • бух11
18.03.16 13:05

для Светланы Чи потрібно здавати звіт з ЄСВ юридичній особі, якщо не нараховувалась зарплата? Чи потрібно здавати звіт з ПДВ, якщо він пустий? Згідно із п. 49.2 ПКУ, платник податків зобов’язаний за кожний встановлений ПКУ звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Отже, наразі обов’язку подання пустих податкових декларацій ПКУ не встановлено. Що стосується звітності з ЄСВ, то на неї норми ПКУ не розповсюджуються. Згідно із 2.13 Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 09.09.2013 р. № 454, якщо юридичні особи не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, звіт з ЄСВ до ДПІ ними не подається. Другое дело, что у вас з/п не начислялась. Почитайте линию Бухгалтер 911 от 09.03.16. там есть

Ответить
  • итить колотить
18.03.16 13:07

очень "вовремя" статья, НДС и дод2 уже сдали,где нарушена хронолония,ну и как тут не материться,теперь из-за этого еб..ого дод2 надо сдавать нову звитну?! хронология нарушена.

Ответить
  • Светлана
18.03.16 13:08

911 Ні не звільняла, податки не зможу до кінця березня (за лютий) проплатити (проблеми в банку)а без податків нарахування і виплата з/п не можлива??

Ответить
  • Катруся
18.03.16 13:09

Мне так нравится , как они в своих письмах выводы пишут. 4 цитаты не по делу и в конце ВЫвод...что за логика?

Ответить
  • людмила
18.03.16 13:13

Звертаюсь до представників влади: зробіть таку форму декларації по ПДВ як у Польщі одна проста цифра - зобов"язання друга проста цифра - кредит нема ні податкових, ні цих безглуздих додатків просто рахунок фактура і цього достатньо ти написав, тобі вірять правда, якщо ти написав неправильно - велика відповідальність, як фінансова, так і кримінальна , головне, ПДВ повертають після трьох місяців !!! Источник: http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=525716

Ответить
  • людмила
18.03.16 13:14

Звертаюсь до представників влади: зробіть таку форму декларації по ПДВ як у Польщі одна проста цифра - зобов"язання друга проста цифра - кредит нема ні податкових, ні цих безглуздих додатків просто рахунок фактура і цього достатньо ти написав, тобі вірять правда, якщо ти написав неправильно - велика відповідальність, як фінансова, так і кримінальна , головне, ПДВ повертають після трьох місяців !!!

Ответить
  • интересно
18.03.16 13:15

гр.6 заполняется только при БВ или когда в деке 01 и 18 строки? кто зответит

Ответить
  • бух11
18.03.16 13:16

Світлана, без сплати податків виплата з/п неможлива. А от нарахування - можливе. Але це вже - податковий борг, бо ЄСВ треба сплатити до 20 числа, ПДФО -до 30. Для ненарахування з/п треба всіх у неоплачувану відпустку за власний рахунок. І тільки, якщо повний місяць будуть у такій відпустці, то ЄСВ не треба буде донараховувати до мінімальної з/п. Але там уже питання не бухгалтерського,а юридичного змісту

Ответить
  • 911
18.03.16 13:16

для Світлана відпустка без збережання і відповідне відображення в звіті єсв, коли рахунки розблокують, дасте премію.... да може поможе, колись дуже давно був в мене кредитор бюджетник у них там тоже якісь заморочки із казначейством були, так от оформили ми тоді декілька бумажок і вони заплатили за мене податки (ну типу в межах бюджету їм там простіше), уже не памятаю які (пдв здається), я про те що в принципі є такий функціонал взагалі є, щоб податки за вас заплатив хтось, ну а з/п налом під позику від засновника

Ответить
  • людмила
18.03.16 13:17

Звертаюсь до представників влади: зробіть таку форму декларації по ПДВ як у Польщі одна проста цифра - зобов"язання друга проста цифра - кредит нема ні податкових, ні цих безглуздих додатків просто рахунок фактура і цього достатньо ти написав, тобі вірять правда, якщо ти написав неправильно - велика відповідальність, як фінансова, так і кримінальна , головне, ПДВ повертають після трьох місяців !!! Источник: http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=525716

Ответить
  • Олена
18.03.16 13:20

Чем надо думать, чтобы сначала ввести в действие такой бред, а потом три месяца думать как разьяснить х... которую сами же придумали

Ответить
  • 911
18.03.16 13:20

людмила тут представники влади не тусуються, та і з якої радості їм собі хліб перебивати, девіз у них такий "навіщо робити просто якщо можна складно"

Ответить
  • объясните мне
18.03.16 13:24

Крок 3. Зазначаємо «сплачену» частину. Ну а тепер — лишилась дрібничка. З’ясовуємо, які суми «мінуса» з гр. 5 Д2 сплачені. Для цього дивимося на стан розрахунків і перевіряємо, за якими покупками розрахувалися з контрагентами (сплатили ПДВ при імпорті/ПЗ з послуг, отриманих від нерезидента, уключили до декларації). Тоді ту частину з гр. 5, яка сплачена, заносимо у гр. 6 додатка Д2. НЕ ПОНИМАЮ !!!!!!!!!!!!!!

Ответить
  • объясните мне
18.03.16 13:26

гр.6 заполняется только при импорте и бюджетном возмещении?!

Ответить
  • Машуня
18.03.16 13:27

Резюме: У ГФС - с умом проблема. У бухгалтеров - горе от ума. (если действительно заморачиваться с расшифровкой по поставщикам и, тем более, с оплаченным НК)

Ответить
  • Лялечка
18.03.16 13:41

подписываюсь под каждым словом 911!!!!!!

Ответить
  • let_natali
18.03.16 13:55

"соль 18.03.2016 13:27:33 Эта статья провокация, ибо нет ни порядка, ни инструкции, ни условных числовых примеров от налоговой. Для любителей Садомазо)))" я полностью согласна :))

Ответить
  • Э.
18.03.16 14:00

Машуня 18.03.2016 08:00:16 Спасибо за проделанный труд. Но я ставлю только свой ИНН и в случае импорта и нет. В конце концов за месяц можно было хотя бы поменять "покупець" на "продавець", не говоря уже о том, чтоб родить порядок заполнения!!! Почему не хватает духу признать этот додаток бесполезным (абсолютно!) и просто отменить?! Как когда-то произошло с ежемесячной декларацией по НДФЛ... Есть дод.5. Что может быть подробнее и информативнее? Зачем бух.учет (в извращенной форме) в налоговой отчетности? Согласна полностью! Если бы не истерики бухгалтеров, у которых слишком много времени для этого , вопроса вообще никакого не возникло бы.

Ответить
  • 911
18.03.16 14:07

для Є ну якби не істеріки бухгалтерів то податківці взагалі б звітність тільки з кодами рядків випускали - "а почему?" - "а почему бы и нет."

Ответить
  • Валентина
18.03.16 14:19

у меня не переносится январский минус в февральскую декл. в 16 строку. кто знает?

Ответить
  • злой главбух
18.03.16 14:20

ОХЕРЕТЬ от ....

Ответить
  • для Валентина
18.03.16 14:22

вбейте вручную,автозаполнение отключите.

Ответить
  • Валентина
18.03.16 14:36

Спасибо, отправила

Ответить
  • Наталья
18.03.16 14:44

911 - согласно полностью !!! таким и только ТАКИМ тоном надо разговаривать с этими "умнейшими" сочинителями законов !!!

Ответить
  • Бух-ПДВ
18.03.16 14:46

людмила 18.03.2016 14:13:39 Звертаюсь до представників влади: зробіть таку форму декларації по ПДВ як у Польщі .... Людмила, ви не на тому сайті звернення написали... )))) На таких сайтах тільки бухгалтера голови собі ломають, а представникам влади треба на сайтах брендових речей, ювелірних виробів та дорогих авто - там їм звернення треба писати ))))

Ответить
  • Елена
18.03.16 14:49

Коллеги! Почитала я ваши сообщения аж на 5 страницах и перекрестилась, что у меня нет этого долбаного додатка! Я всеми вами восхищаюсь! 911, Вы сделали мой день сегодня! Спасибо!

Ответить
  • я бухгалтер
18.03.16 15:07

Кто знает этот долбаный Додаток 2 заполнять с копейками или без. У меня в январе "-" не было и я не заморачивалась, а вот в феврале возник "-" так как продаж не было и соответствено нет НО, а НК есть по 3 поставщикам услуг. И сума понтовая а гемороя.....

Ответить
  • 911
18.03.16 15:09

без копыйок вся податкова звытнысть без копыйок, медок убираэ сам навыть якщо поставите

Ответить
  • я бухгалтер
18.03.16 15:11

911... У мене чомусь не прибирає. і Додаток 5 з копійками.

Ответить
  • 911
18.03.16 15:11

для я бухгалтер + сумму в додаткове выконце в 19,1 обовязково

Ответить
  • 911
18.03.16 15:14

для я бухгалтер вибачаюсь в стрічку де код з копійками, внизу підсумок без, так само і дод 5

Ответить
  • я бухгалтер
18.03.16 15:15

Так усього воно заокруглює, але з декларацією не сходиться на 1 грн. я вже незнаю що робить.

Ответить
  • 911
18.03.16 15:22

я бухгалтер я б вам порадив написати тупо свій ІПН і потрібну сумму, але як ви вже кучу часу вгрохали в те щоб розібратись у вашому мунусі, то оскільки арифметику в декларації ви не відкоригуєте потрібно коригувати дод 2 по якомусь контрагенту зняти 50 коп.

Ответить
  • я бухгалтер
18.03.16 15:36

для 911 Дуже Вам дякую скористалась Вашою порадую додала 50 коп. і все зійшлося.

Ответить
  • Белка
18.03.16 15:36

— якщо навпаки, перехідний «мінус» у наступному періоді зменшиться, то, пам’ятаючи принцип хронології, перш за все, в додатку Д2 викреслимо старіший «мінус» з нижніх рядків (тобто під зменшення «мінуса» у Д2 приберемо рядки внизу). Подскажите кто понял, у меня в феврале ст.21 уменьшаеться (сьедаеться минус) Как правильно отобразить в Дод.2, снимать с "январского минуса" или с "до июльского минуса"????

Ответить
  • 911
18.03.16 15:48

для белка якщо іти по вказаній статті то так спочатку "зїдаєм" більш "старий" мінус - по аналогії із методом ФІФО та не буде помилкою якщо ви заберети із будь якого місця адже конкретного розяснення немає, автор лише рекомендує керуючись логікою та здоровим глуздом

Ответить
  • ***
18.03.16 16:10

и зачем они ввели электронное администрирование ? Наверное что бы все эти данные хранились у них на сервере . Они сами из всех налоговых накладных и формируют этот "+" или "-" , который видно по электронному счету .... и тут же просят нас все заполнять ..они что тупые ? не могут сами посмотреть все данные , которые у них на сервере ???

Ответить
  • Алина
18.03.16 16:11

я тоже указываю свой ИНН. Вся налоговая отчетность строится на основании бухгалтерского учета. если при при поставке товара делаются проводки д-т (28,20..) к-т 631, д-т 6442-к-т631, а при получении НН д-т 6415-к-т 6442, то на основании какого бух счета чего я буду ставить данные во второе приложение, подскажите как рассчитывать?

Ответить
  • Белке
18.03.16 17:37

Берите любой период какой вам нравится, главное, чтоб суммы были оплачены поставщикам и не были поставщики под следствием, судом и т.д. Не изымались у Вас документы. До 01.07.15 если не заявляли на возмещение раньше, то может быть документальная проверка, должны быть к этому готовы.

Ответить
  • Таня
18.03.16 21:13

Мені в січні податкова порекомендувала (досить ввічливо) подати уточнений розрахунок у зв’язку з тим, що вказала свій ІПН, а не ІПН постачальника... Я проігнорила, а в цьому місяці вказала ІПН залізобетонного оплаченого постачальника. Все прийнялося, сподіваюсь проблем не буде :)

Ответить
  • Светлана
19.03.16 16:14

Бухгалтера , підпишіть петицію https://petition.president.gov.ua/petition/22328

Ответить
  • ВВП
21.03.16 08:39

Похоже "разьяснители" снова продемострировали свою компетенцию. Особенно в вопросе "подбора контрагентов". Сказывается отсутствие технического образования.

Ответить
  • ЛИЗА
21.03.16 12:21

людмила! Нет , наше правительство идет в Европу по тем вопросам , где им лично выгодно. А перенять отчетность в Польше слабо. Сколько доказываем , что не нужны акты выполненых работ , например на аренду где в Договоре сказано , что каждый месяць нужно проплачивать согл. счета . А по поводу Дод. 2 он совершенно не нужен, есть дод. 5 , зачем дублировать ??????

Ответить
  • Натка
21.03.16 14:16

А я решила февральские НН (часть) перенести на март что б не подавать дод.2

Ответить
  • НАТ
21.03.16 21:02

Даже не заморачивалась, ставила то, что указано в бланке, ИНН покупателя - свой ИНН, пусть те, кто это придумывал купят себе немного мозгов или со своим маразмом болеют в другом месте.

Ответить
Комментирование новости отключено
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Данная функция доступна только
авторизованным пользователям