Re: Как бухгалтеру сэкономить за счет бумажных изданий?
Додано: 29 травня 2013, 08:47
От, от саме воно!!! Об'єм продажу!! Більше не хвилює нічого!!! Це катастрофа просто! Ще раз упевнююсь в тому що коли у керівника бухгалтерська освіта - це прекрасно, бо інші не розуміють. До чого Об'єм??? Бідний Ваш бухгалтер, реально шкода людину. Ключі потрібні ЗРАЗУ!!! Бо звітність подається в ЕЛЕКТРОННОМУ вигляді!!! Якщо ти прийдеш в податкову з флешкою - тебе посилають мало не матом, принаймні у нас...retype-777 писав:Это ясно и нет вопросов, т.к. не только для буха они могут послужить.Andromeda писав:З приводу періодичних видань не згодна. Просто не потрібно виписувати все підряд. Одного-двох толкових видань достатньо, кількість залежить від специфіки підприємства.oregano писав: Я не пытался оскорбить никого из присутствующих здесь профессиональных бухгалтеров. Вопрос, что стоящее – это как раз к ним. Скажу спасибо за мнение, что действительно нужно бухгалтерии, во что стоит вкладывать? Но это явно не бухгалтерская пресса – вы же сами пишете о том, что она бесполезна.
Вкладати потрібно в комп'ютери, щоб не тупили і монітори були нормальні, в програмне забезпечення і вчасне оновлення його. Організацію зберігання документів, особливо якщо їх багато. #g_pinkgla
А вот по ПО:
С какого объема продаж в фирме нужно покупать 1С (а это еще окно+ворд+еще парочку) и платные ключи для нормальной работы бухгалтера? Ваше мнение!