это зря.alona.kisilyuck писав:Саме прекрасно розумію, що все це резиковано. Проте керівництво завіряє що розрахується з заборгованістю, і дозволяє оформити мою посаду як мені буде "спокійніше". Якщо оформитися "бухгалтером без права піпису" віповіальність буде менша? Віповідальності я не боюся, але тільки не хочеться за когось відбиватися. По штатному є гол.бухгалтер і бухгалтер. Як оформити документально правильно? Можливо в пос.інструкціцї прописати що віповідальності по сплаті податків не несу?Natalenna писав:Від себе можу сказати таке. Деколи дійсно краще відмовитися від такого, бо на вас, як на посадовій особі буде ще й кримінальна відповідальність, а з тими штрафами, які зараз поприймали по трудовому законодавству, то особливо великих розмірів досягти легко #g_cray2# Перед тим, як приймати рішення іти туди, потрібно добре переглянути документи, наскільки все серйозно запущено. Також потрібно вияснити, які плани у керівництва по погашенню боргів, бо люди всякі бувають, а на бухгалтера зіпхати все простіше простого. Виправляти помилки і налагоджувати облік - це важко і довго і коштує грошейю Без досвіду роботи - це великий ризик іти на таку роботу, тому добре подумайте, бо ви у себе одна!alona.kisilyuck писав:Доброго дня. Не знаю в яку тему писати. Прошу вашої поради. За спеціальність я бухгалтер, але досвіду роботи немаю. Зараз зявилася можливість влаштуватися на роботу, але бухгалтера на даному підприємству немає уже 4 місяці, звіти здавала юрист з телефоним супроводом бухгалтера з іншої організації, проте у мене є сумніви в правильності цих звітів. Плюс є заборгованість по сплаті ПДВ та ЄСВ у звязку з не повною сплатою замовниками за надані послуги (ведеться судова тяганина). Розумію що це не зовсім хороший варіант, але без досвіду роботи ніхто не хоче брати на роботу. Що порадите? Передавати бухгалтерію нема кому.
Передача документації бухгалтеру, що приймається на роботу
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2708
- З нами з: 24 липня 2011, 00:23
- Дякував (ла): 1530 разів
- Подякували: 1615 разів
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
Погоджуюся з Валюша_с це ви дарма так. можете попробувати піти туди бухгалтером, і прописати, що відповідальність за ведення бух. обліку покладається на керівника. Якось так, точно не пам'ятаю, як я писала колись...alona.kisilyuck писав:Саме прекрасно розумію, що все це резиковано. Проте керівництво завіряє що розрахується з заборгованістю, і дозволяє оформити мою посаду як мені буде "спокійніше". Якщо оформитися "бухгалтером без права піпису" віповіальність буде менша? Віповідальності я не боюся, але тільки не хочеться за когось відбиватися. По штатному є гол.бухгалтер і бухгалтер. Як оформити документально правильно? Можливо в пос.інструкціцї прописати що віповідальності по сплаті податків не несу?Natalenna писав:Від себе можу сказати таке. Деколи дійсно краще відмовитися від такого, бо на вас, як на посадовій особі буде ще й кримінальна відповідальність, а з тими штрафами, які зараз поприймали по трудовому законодавству, то особливо великих розмірів досягти легко #g_cray2# Перед тим, як приймати рішення іти туди, потрібно добре переглянути документи, наскільки все серйозно запущено. Також потрібно вияснити, які плани у керівництва по погашенню боргів, бо люди всякі бувають, а на бухгалтера зіпхати все простіше простого. Виправляти помилки і налагоджувати облік - це важко і довго і коштує грошейю Без досвіду роботи - це великий ризик іти на таку роботу, тому добре подумайте, бо ви у себе одна!alona.kisilyuck писав:Доброго дня. Не знаю в яку тему писати. Прошу вашої поради. За спеціальність я бухгалтер, але досвіду роботи немаю. Зараз зявилася можливість влаштуватися на роботу, але бухгалтера на даному підприємству немає уже 4 місяці, звіти здавала юрист з телефоним супроводом бухгалтера з іншої організації, проте у мене є сумніви в правильності цих звітів. Плюс є заборгованість по сплаті ПДВ та ЄСВ у звязку з не повною сплатою замовниками за надані послуги (ведеться судова тяганина). Розумію що це не зовсім хороший варіант, але без досвіду роботи ніхто не хоче брати на роботу. Що порадите? Передавати бухгалтерію нема кому.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Мудрец
- Повідомлень: 142
- З нами з: 10 квітня 2013, 01:53
- Дякував (ла): 73 рази
- Подякували: 47 разів
Можливо спробуйте попрацювати декілька місяць без офіційного працевлаштування, щоб розвідати обстаноку.alona.kisilyuck писав:Саме прекрасно розумію, що все це резиковано. Проте керівництво завіряє що розрахується з заборгованістю, і дозволяє оформити мою посаду як мені буде "спокійніше". Якщо оформитися "бухгалтером без права піпису" віповіальність буде менша? Віповідальності я не боюся, але тільки не хочеться за когось відбиватися. По штатному є гол.бухгалтер і бухгалтер. Як оформити документально правильно? Можливо в пос.інструкціцї прописати що віповідальності по сплаті податків не несу?Natalenna писав:Від себе можу сказати таке. Деколи дійсно краще відмовитися від такого, бо на вас, як на посадовій особі буде ще й кримінальна відповідальність, а з тими штрафами, які зараз поприймали по трудовому законодавству, то особливо великих розмірів досягти легко #g_cray2# Перед тим, як приймати рішення іти туди, потрібно добре переглянути документи, наскільки все серйозно запущено. Також потрібно вияснити, які плани у керівництва по погашенню боргів, бо люди всякі бувають, а на бухгалтера зіпхати все простіше простого. Виправляти помилки і налагоджувати облік - це важко і довго і коштує грошейю Без досвіду роботи - це великий ризик іти на таку роботу, тому добре подумайте, бо ви у себе одна!alona.kisilyuck писав:Доброго дня. Не знаю в яку тему писати. Прошу вашої поради. За спеціальність я бухгалтер, але досвіду роботи немаю. Зараз зявилася можливість влаштуватися на роботу, але бухгалтера на даному підприємству немає уже 4 місяці, звіти здавала юрист з телефоним супроводом бухгалтера з іншої організації, проте у мене є сумніви в правильності цих звітів. Плюс є заборгованість по сплаті ПДВ та ЄСВ у звязку з не повною сплатою замовниками за надані послуги (ведеться судова тяганина). Розумію що це не зовсім хороший варіант, але без досвіду роботи ніхто не хоче брати на роботу. Що порадите? Передавати бухгалтерію нема кому.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2781
- З нами з: 26 вересня 2011, 04:18
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 1256 разів
Полддерживаю, поработайте хотя бы 1 месяц без оформления. Посмотрите, как руководство, отношения и т.д. далее соглашайтесь на обычного бкхгалтера, без права подписи. Оформится на главного успеете, если нужно будет. Фактически должность главного нужна только для разговора со всякими службами, а в повсекдневной работе и простым можно быть.Anna_Fox писав:Можливо спробуйте попрацювати декілька місяць без офіційного працевлаштування, щоб розвідати обстаноку.alona.kisilyuck писав:Саме прекрасно розумію, що все це резиковано. Проте керівництво завіряє що розрахується з заборгованістю, і дозволяє оформити мою посаду як мені буде "спокійніше". Якщо оформитися "бухгалтером без права піпису" віповіальність буде менша? Віповідальності я не боюся, але тільки не хочеться за когось відбиватися. По штатному є гол.бухгалтер і бухгалтер. Як оформити документально правильно? Можливо в пос.інструкціцї прописати що віповідальності по сплаті податків не несу?Natalenna писав: Від себе можу сказати таке. Деколи дійсно краще відмовитися від такого, бо на вас, як на посадовій особі буде ще й кримінальна відповідальність, а з тими штрафами, які зараз поприймали по трудовому законодавству, то особливо великих розмірів досягти легко #g_cray2# Перед тим, як приймати рішення іти туди, потрібно добре переглянути документи, наскільки все серйозно запущено. Також потрібно вияснити, які плани у керівництва по погашенню боргів, бо люди всякі бувають, а на бухгалтера зіпхати все простіше простого. Виправляти помилки і налагоджувати облік - це важко і довго і коштує грошейю Без досвіду роботи - це великий ризик іти на таку роботу, тому добре подумайте, бо ви у себе одна!