Сторінка 1 з 2
Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 02:11
Ela
Была на семинаре и там объясняли, если нет кол. договора нельзя включать в расходы зарплату.Читала кодекс и почему то этого не нашла. Откуда это вообще взялось? Может я чего то не заметила. Плиз, подскажите где посмотреть. У нас фирма из 5-ти человек. Нужно ли нам это вообще?
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 02:24
Берса
Не всегда можно верить тому, что говорят на семинаре. Нет у нас кол. договора и никогда не было. Всегда было все ОК (проверки проходим каждый год)
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 02:45
Ela
Это было раньше. И у нас проверки проходили благополучно без всяких договоров. Сейчас просто какой то ажиотаж на почве колдоговоров. Налоговая дает разъяснения, что нельзя по новому включать зарплату если нет этих документов. Они якобы являются первичными для начисления. Я понимаю, что это бред, но хотелось бы ясности.
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 02:47
Ela
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
06.04.11 №9570/7/15-0317
Державна податкова адміністрація
у м. Києві
Про надання консультацій
Згідно п. 142.1 ст.142 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку (далі – працівники), які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод), (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розділу IY цього Кодексу).
Пунктом 138.2 ст. 138 Кодексу встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II Кодексу.
Таким чином, платники податку на прибуток підприємств з 01.04.2011 на підставі колективного або трудового договору (угоди) мають право включати до складу витрат витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку за умови їх використання у господарській діяльності та документального підтвердження відповідних витрат.
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 03:44
Любослава
Ela писав:ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
06.04.11 №9570/7/15-0317
Державна податкова адміністрація
у м. Києві
Про надання консультацій
Згідно п. 142.1 ст.142 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку ...
Таким чином, платники податку на прибуток підприємств з 01.04.2011 на підставі колективного або трудового договору (угоди) мають право включати до складу витрат витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку за умови їх використання у господарській діяльності та документального підтвердження відповідних витрат.
на підставі колективного або трудового договору
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 03:44
И.О.
Вот интересно налоговая дает консультации. В моем понимании фраза "будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод)" касается только будь-якої іншої оплати, которая предусмотрена в кол.договоре, и совсем не касается основной или доп.зарплаты.
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 06:28
AntonLazo
И.О. писав:Вот интересно налоговая дает консультации. В моем понимании фраза "будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод)" касается только будь-якої іншої оплати, которая предусмотрена в кол.договоре, и совсем не касается основной или доп.зарплаты.
Да, какая-нибудь "светлая" голова выдернет фразу из НКУ, сделает свои умозаключения о ее применении и давай распространять на все, куда захочется и ставить на уши нас. Достали...
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 06:50
Оксана 1
Вот последнее разъяснение
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 27.04.2011 р. № 11957/7/15-0317
Про надання консультацій
Згідно п. 142.1 ст. 142 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку (далі - працівники), які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод, крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розділу IV цього Кодексу).
Пунктом 138.2 статті 138 Кодексу встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ Кодексу.
Таким чином, платники податку на прибуток підприємств за наявності на підприємстві дише трудових договорів (угоди) з працівниками мають право включати до складу витрат лише витрати на оплату праці, які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру за умови документального підтвердження відповідних витрат. Будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, яка встановлюється за домовленістю сторін, у разі відсутності колективного договору, не включається до вкладу витрат такого платника податку.
Заступник Голови Комісії
з проведення реорганізації ДПА України,
заступник Голови ДПА України
О.М. Любченко
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 07:21
Mushka07
Что вы заморачиваетесь. Работайте как работали. С этими ...."...." (<-это мат) договорами уже "веселье" было в 2004 году.
Имея на руках трудовую книжку от вашего сотрудника, перед этим вы заключили с ним трудовой договор в упрощенной форме (ст.181 Хоз.Кодекса) (ст.638 Гражд.Код.) Заявление (предложение принять на работу) + Приказ о приеме (предложение принято) = Заключен Трудовой Договор. Все, оплаты в рамках трудового законодательства, (основная з/плата, дополнительная з/плата, отпускные и т.д.) расходы предприятия.
Естественно: если у Вас нет заявления, приказа на прием, трудовая книжка, т.е. документально человек не оформлен - простите, какие расходы. А с совместителями тоже самое, некоторые к заявлению + приказ заключают Контракты.
ДОГОВОР - это соглашение двух или более сторон, направленное на установление, изменение или прекращение гражданских прав и обязанностей. Необязательно оформленная в виде единого документа!!!
По поводу Кол.договора - если у Вас его нет, то вы не можете на расходы отнести мат.помощь и прочие блага, предусмотренные в кол.договоре.
Re: Расходы по зарплате по новому.
Додано: 22 червня 2011, 07:30
AntonLazo
Mushka07 писав:Что вы заморачиваетесь. Работайте как работали. С этими ...."...." (<-это мат) договорами уже "веселье" было в 2004 году.
Имея на руках трудовую книжку от вашего сотрудника, перед этим вы заключили с ним трудовой договор в упрощенной форме (ст.181 Хоз.Кодекса) (ст.638 Гражд.Код.) Заявление (предложение принять на работу) + Приказ о приеме (предложение принято) = Заключен Трудовой Договор. Все, оплаты в рамках трудового законодательства, (основная з/плата, дополнительная з/плата, отпускные и т.д.) расходы предприятия.
Естественно: если у Вас нет заявления, приказа на прием, трудовая книжка, т.е. документально человек не оформлен - простите, какие расходы. А с совместителями тоже самое, некоторые к заявлению + приказ заключают Контракты.
ДОГОВОР - это соглашение двух или более сторон, направленное на установление, изменение или прекращение гражданских прав и обязанностей. Необязательно оформленная в виде единого документа!!!
По поводу Кол.договора - если у Вас его нет, то вы не можете на расходы отнести мат.помощь и прочие блага, предусмотренные в кол.договоре.
Трудовой договор считается заключенным, если даже нет приказа, но чел приступил к работе, ст. 24 КЗОТ.