Фінансову допомогу Ви як засновник маєте право внести, в касі зазначаєте - фінансова допомога засновника ПІП, щоб не платити податки підприємство повинно повернути її протягом 12 місяців.
Т.е. я вношу деньги от себя ( Васи Пупкина) и в течении следующего года я эти деньги буду снимать со счета, как возврат? К сожалению, у меня и в следующем году будет дырка в оборотах - часть арендаторов ушла, а часть работает так, без бумаг.
...Знайти уставні документи, печатки, Електронний цифровий підпис… І найняти бухгалтера, він Вам допоможе із заборгованістю, обліком та звітністю. Та і з братом не помішає помиритись)
В этом тоже проблема: уставные у него, печать тоже. Помириться не получиться - человек подсел на наркоту, спустил все деньги, залез в долги к бандитам... Тут дело не в ссоре даже, я не могу рисковать детьми и пожертвовать ими не могу, даже ради брата. Он взрослый 45-летний мужик, и сам разрушил свою жизнь. А мои дети несовершеннолетние, я за них отвечаю.
Прочитала, но все равно не поняла. Я ж сама себе не выплачивала (налоги плачены регулярно, а вот на саму з/п денег не хватало). Что ж я сама на себя штаф наложу? или в налоговую напишу?
Да, и бухгалтер у нас есть, просто не оформлен. Отчеты сдавала. Но в этом вопросе толково я не услышала, что мне сделать. Ну или я её не понимаю
Т.е. я вношу деньги от себя ( Васи Пупкина) и в течении следующего года я эти деньги буду снимать со счета, как возврат? К сожалению, у меня и в следующем году будет дырка в оборотах - часть арендаторов ушла, а часть работает так, без бумаг.
Так
В этом тоже проблема: уставные у него, печать тоже.
перевіряйте на сайті мінюсту інформацію, може, вже і не Ви вже засновник https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
Відштовхуйтесь від того, що документи втрачено. А вони все-одно потрібні будуть для банку, так точно.
можете перейти у ДІЇ на модельний статут
копію паперового статуту може видати держреєстратор, але там певна процедура https://uteka.ua/publication/commerce-1 ... redprinyat
2. Свідоцтво про держреєстрацію вже не видаються, формуєте платну Виписку підприємства на сайті мінюсту. https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search
3. подати в податкову Запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку. Бо якщо п-во давно створене, то у Вас на руках Свідоцтво, а новий документ - Витяг. це можете зробити в ел.кабінеті платника.
3. печатка вже не обов'язкова для підприємств. Але якщо будете відновлювати, що зараз без проблем, то потрібно буде пред'являти установчі документи.
4. Карточки, р/рахунок контролюєте тільки Ви. Якщо карточок нема на руках , тоді блокуйте як втрачені.
Прочитала, но все равно не поняла. Я ж сама себе не выплачивала (налоги плачены регулярно, а вот на саму з/п денег не хватало). Что ж я сама на себя штаф наложу? или в налоговую напишу?
головне в звітності заборгованість не показувати, бо штрафи накладатимуть контролюючі органи.
Тут уважно - "ВИПЛАТИЛИ ВЧАСНО ЧЕРЕЗ КАСУ"!!! шляхом "внесення" тих же сум в касу (формулювання поворотна матеріальна допомога від Васи Пупкина), з часом зможете повернути вже з р/рахунку. тут нічого не втрачаєте. Зараз мені може прилетіти, що каси нема - формуєте тільки касові документи! прибутковий, видатковий, відомість на виплату з/плати.
Подскажите, пожалуйста, 01.08.2018 была получена возвратная фин. помощь от директора сроком на 5 лет. Но директор уволился, фин помощь при увольнении не выплатили. Можно ли сейчас выплатить эту фин. помощь, хотя он и уволен давно?
И срок исковой давности для включения не вернувшейся фин. помощи в доход считается от даты получения фин. помощи или после окончания договора 3 года отсчитывается?
перевіряйте на сайті мінюсту інформацію, може, вже і не Ви вже засновник https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
Відштовхуйтесь від того, що документи втрачено. А вони все-одно потрібні будуть для банку, так точно.
...
засновник я, тут без изменений. В банке есть старые заверенные доки, они сейчас работают больше через приложение в онлайне. Поэтому и со счетами проблем нет, через онлайн все идет.
3. подати в податкову Запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку. Бо якщо п-во давно створене, то у Вас на руках Свідоцтво, а новий документ - Витяг. це можете зробити в ел.кабінеті платника.
Вот тут не поняла. Лазила в этом кабинете вообще никакой инфы не нашла (ни как о физике, ни как о юрике), не говоря о том, где эти запросы делать.
головне в звітності заборгованість не показувати, бо штрафи накладатимуть контролюючі органи.
Тут уважно - "ВИПЛАТИЛИ ВЧАСНО ЧЕРЕЗ КАСУ"!!! шляхом "внесення" тих же сум в касу (формулювання поворотна матеріальна допомога від Васи Пупкина), з часом зможете повернути вже з р/рахунку. тут нічого не втрачаєте. Зараз мені може прилетіти, що каси нема - формуєте тільки касові документи! прибутковий, видатковий, відомість на виплату з/плати.
Тут тоже не совсем дошло. В отчетах, что в налоговую бух-р сдает задолженность не показывается, это есс-но. Про кассу - вообще не поняла. Я обычно, формировала в личном кабинете платежку, c назначением "виплата з/п за... податки сплачені такого-то числа без ПДВ". До декрета было такое, что вносила деньги в кассу с назначением как "Фин.допомога", а потом проводки необходимые делала уже из личного кабинета.
Или вы имели в виду такое: я вношу в кассу (в моем случае на расч. сч.) деньги (ну, напр, 10000) с формулировкой ВМП от Васи Пупкина по договору такому-то, и через день к примеру, снимаю их как з/п. Потом, конечно, не знаю, будущее пока во мраке.
И еще, я могу прописать в договоре, что сумма, напр. 50 тыс, будет вноситься частями по 10 тыс. и вносить их, напр. в течении пары/тройки месяцев или надо каждый раз новый договор рисовать?
Птрібно періодично Засновнику/Директору (одна особа) поповнювати рахунок ТОВ (платник податку на загальних підставах) готівкою (або з карти Приват24) Поворотно-фінансової допомоги.
Хотілося б при цьому не оплачувати банку комісії 4% при її знятті (декілька років тому Приват ввів комісію 4% при знятті ПФД)
Питання, як можна оформити інший договір між фіз. особою (директором, засновником) і ТОВ.
Може договір позики чи ще якась інший вид, тобто щоб не вказувати ці гроші як поворотно-фінансову допомогу
Знаю людей, які практикують таке, поповняють через приват24 і потім виводять назад на приват24 (карта директора, він же і засновник) і не платять комісії
Птрібно періодично Засновнику/Директору (одна особа) поповнювати рахунок ТОВ (платник податку на загальних підставах) готівкою (або з карти Приват24) Поворотно-фінансової допомоги.
Хотілося б при цьому не оплачувати банку комісії 4% при її знятті (декілька років тому Приват ввів комісію 4% при знятті ПФД)
Питання, як можна оформити інший договір між фіз. особою (директором, засновником) і ТОВ.
Може договір позики чи ще якась інший вид, тобто щоб не вказувати ці гроші як поворотно-фінансову допомогу
Знаю людей, які практикують таке, поповняють через приват24 і потім виводять назад на приват24 (карта директора, він же і засновник) і не платять комісії
перейдіть в інший банк, приматбанк взагалі останнім часом втратив совість із своїми комісіями.
Птрібно періодично Засновнику/Директору (одна особа) поповнювати рахунок ТОВ (платник податку на загальних підставах) готівкою (або з карти Приват24) Поворотно-фінансової допомоги.
Хотілося б при цьому не оплачувати банку комісії 4% при її знятті (декілька років тому Приват ввів комісію 4% при знятті ПФД)
Питання, як можна оформити інший договір між фіз. особою (директором, засновником) і ТОВ.
Може договір позики чи ще якась інший вид, тобто щоб не вказувати ці гроші як поворотно-фінансову допомогу
Знаю людей, які практикують таке, поповняють через приват24 і потім виводять назад на приват24 (карта директора, він же і засновник) і не платять комісії
перейдіть в інший банк, приматбанк взагалі останнім часом втратив совість із своїми комісіями.
Подскажите!! Если фин. Помощь от учередитела была внесена допустим в марте 2021 сроком на 1 год. То её нужно вернуть до 31.12.2021 или до марта 2022(если так то как эту сумму отображать в балансе?)
Подскажите!! Если фин. Помощь от учередитела была внесена допустим в марте 2021 сроком на 1 год. То её нужно вернуть до 31.12.2021 или до марта 2022(если так то как эту сумму отображать в балансе?)
Подскажите пожалуйста!!! Кто разбирается в этом вопросе.
Подскажите!! Если фин. Помощь от учередитела была внесена допустим в марте 2021 сроком на 1 год. То её нужно вернуть до 31.12.2021 или до марта 2022(если так то как эту сумму отображать в балансе?)
Повернути потрібно до 01.03.2022р. В бух.обліку така допомога відображається на рах. 685 і в балансі "Інші поточні зобовязання".