lucky_fo писав:Подскажите пожалуйста самореклама своего предприятия, как обойти ограничения не нарушая налогового кодекса, чтобы поставить на затраты всю сумму.
Какую схему действий использовать?
Не советую использовать такой "
вид рекламы, как спонсорство".
Вот вопрос-ответ из единой базы налоговых знаний.
Категорія:
102. Податок на прибуток підприємств
Підкатегорія:
102.07.06 витрати на збут
Запитання:
Чи враховуються у складі витрат на збут товарів (робіт, послуг) кошти, перераховані платником податку на прибуток як спонсорська допомога для створення теле-, радіопередач, матеріалів в інших засобах масової інформації, видовищних та інших заходах?
Повна:
Відповідно до пп. «г» пп. 138.10.3 п. 138.10 ст. 138 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755 – VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до складу витрат на збут, які враховуються при визначення об’єкта оподаткування, відносяться витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг), на передпродажну підготовку товарів.
Згідно з п. 138.2 ст. 138, пп. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 ПКУ витрати на рекламу, дослідження ринку (маркетинг) та на передпродажну підготовку товарів, які можуть бути враховані платником податку у складі витрат, мають бути підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, які підтверджують здійснення таких витрат.
Статтею 1 Закону України від 3 липня 1996 року № 270/96-ВР «Про рекламу» зі змінами та доповненнями (далі - Закон № 270) визначено, що реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Спонсорство – це добровільна матеріальна, фінансова, організаційна та інша підтримка фізичними та юридичними особами будь-якої діяльності з метою популяризації виключно свого імені, найменування, свого знака для товарів і послуг.
Відповідно до ст. 5 Закону № 270 у теле-, радіопередачах, матеріалах в інших засобах масової інформації, видовищних та інших заходах, які створені і проводяться за участю спонсорів, забороняється наводити будь-яку інформацію рекламного характеру про спонсора та/або його товари, крім імені або найменування та знака для товарів і послуг спонсорів.
З урахуванням зазначеного, оскільки
відомості про спонсора не є інформацією рекламного характеру, то
кошти, перераховані платником податку як спонсорська допомога для створення теле-, радіопередачі, матеріалу в інших засобах масової інформації, видовищних та інших заходах, не включаються до складу витрат на збут товарів (робіт, послуг) такого платника.