Сторінка 1 з 1

Період включення до витрат орендної плати

Додано: 11 грудня 2013, 16:09
LiliyaV
в договорі про оренду приміщень вказано, що періодом нарахування орендної плати є квартал. Акти виконаних робіт дають за квартал. Але у мене помісячне формування собівартості і я відповідно умовно нараховувала цю оренду, шляхом ділення суми за квартал на 3 частини. ПИтання: чи не буде вважатись податковою неправомірне віднесення до витрат сум не підтверджених документально, адже акт дають в кінці кварталу?

Re: Період включення до витрат орендної плати

Додано: 15 грудня 2013, 15:09
dub923
А отчет- то годовой или квартальный - в любом случае он по прибыли попадает в затраты, только пишите справку бухгалтерскую на что ссылаетесь и мне кажется достаточно. Например : справка: включить в затраты сумму аренда помещения, так как акты выполненых услуг будут в конце квартала.

Re: Період включення до витрат орендної плати

Додано: 15 грудня 2013, 15:48
IN_NOCHKA
Зробіть наказ про облікову політику, і там забийте цей пункт. Скажімо "орендна плата включається до собівартості продукції за перший та другий місяць кварталу по -середньом виходячи з данних за минулий квартал, а в третьому місяці кварталу коригується (за необхідності)."