Сторінка 49 з 53

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 26 лютого 2017, 11:12
Юркас
zerno писав:Подскажите пожалуйста. платильщик налога на прибыль до 20 млн. в 2016 году был капитальный ремонт ОС. В бух учете отнесла на капитальные инвестиции. А теперь читаю в кодексе:Платники, які не використовують коригування фінансового результату на податкові різниці, збільшують його на суму коштів, яка була спрямована на ремонт та модернізацію основних засобів. в декларации по прибыли будут отображаться расходы амортизации от модернизированого ОС. неужели я должна увеличивать доход в прибыли на суму модернизации ОС?
Вообще то, если не используют корректировки на НР, то налоговый учет=бух.учету, т.е. улучшения относятся на основ.ср-ва и амортизируются. Скажите, пож., статью НКУ, на которую Вы ссылаетесь. Может быть речь идет о непроиз.ОС.

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 26 лютого 2017, 11:31
zerno
Юркас писав:
zerno писав:Подскажите пожалуйста. платильщик налога на прибыль до 20 млн. в 2016 году был капитальный ремонт ОС. В бух учете отнесла на капитальные инвестиции. А теперь читаю в кодексе:Платники, які не використовують коригування фінансового результату на податкові різниці, збільшують його на суму коштів, яка була спрямована на ремонт та модернізацію основних засобів. в декларации по прибыли будут отображаться расходы амортизации от модернизированого ОС. неужели я должна увеличивать доход в прибыли на суму модернизации ОС?
Вообще то, если не используют корректировки на НР, то налоговый учет=бух.учету, т.е. улучшения относятся на основ.ср-ва и амортизируются. Скажите, пож., статью НКУ, на которую Вы ссылаетесь. Может быть речь идет о непроиз.ОС.
Стаття 138. Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації необоротних активів
138.1. Фінансовий результат до оподаткування збільшується:
на суму витрат на ремонт, реконструкцію, модернізацію або інші поліпшення невиробничих основних засобів чи невиробничих нематеріальних активів, віднесених до витрат відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності.
Видимо Вы правы, я начиталась статей по поводу налога на прибыль и сама себя запутала.

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 26 лютого 2017, 14:38
Вена
Вена писав:Могу ли я включить в расход акты вып.работ за 2015 в 2016?
Подскажите пожалуйста

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 06 березня 2017, 12:52
NATA888
Відповідно до норм ПКУ при коригуванні (збільшенні або зменшенні) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку) вартість товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у платників єдиного податку, не враховується.#rrul#
Це як? Що це?
http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/287452.html

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 06 березня 2017, 13:01
Tasa
NATA888 писав:Відповідно до норм ПКУ при коригуванні (збільшенні або зменшенні) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку) вартість товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у платників єдиного податку, не враховується.#rrul#
Це як? Що це?
http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/287452.html
Я так розумію - це для тих, хто застосовує податкові різниці... На щастя - це не я )))

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 06 березня 2017, 13:02
NATA888
Tasa писав:
NATA888 писав:Відповідно до норм ПКУ при коригуванні (збільшенні або зменшенні) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку) вартість товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у платників єдиного податку, не враховується.#rrul#
Це як? Що це?
http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/287452.html
Я так розумію - це для тих, хто застосовує податкові різниці... На щастя - це не я )))
Це ж ужас #hunter# #impossibl #cray#

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 06 березня 2017, 13:10
иск
NATA888 писав:
Tasa писав:
NATA888 писав:Відповідно до норм ПКУ при коригуванні (збільшенні або зменшенні) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку) вартість товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у платників єдиного податку, не враховується.#rrul#
Це як? Що це?
http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/287452.html
Я так розумію - це для тих, хто застосовує податкові різниці... На щастя - це не я )))
Це ж ужас #hunter# #impossibl #cray#
это что получается если кто применяет разницы работы/услуги по СПД например 3 группа то в расход не относить?

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 18 квітня 2017, 17:18
кта
иск писав:
NATA888 писав:
Tasa писав: Я так розумію - це для тих, хто застосовує податкові різниці... На щастя - це не я )))
Це ж ужас #hunter# #impossibl #cray#
это что получается если кто применяет разницы работы/услуги по СПД например 3 группа то в расход не относить?
я вижу , что при корректировке финрезультата затраты единщиков не учитываются. затраты уже и так стали затратами) и корректировать их не нужно ни в сторону увеличения, ни в сторону уменьшения.

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 19 квітня 2017, 11:20
Inna Medvetska
Ми ТОВ на загальній системі високодохідники з усіма "прєлестями" цього.
Орендуємо у ФОП автомобіль для доставки товарів покупцеві.
Згідно договора оренди ремонт капітальний і поточний за наш рахунок.
Так от у цієї машини забарахлив мотор, ми відремонтували. Я так розумію, що це КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ?
сума ремонту: Запчастини 13096 грн (куплено у ФОП 2 гр) + робота 20454 грн (ФОП 3 гр з ПДВ).
як мені це правильно обліковувати?
Створити ОС? і амортизувати до кінця строку оренди?
чи відразу на витрати?
адже фактично з поламаним мотором машина менгі не потрібна, бо не виконує свою функцію?
і як бути з різницями по єдинщиках?

Re: расходы в деке по прибыли

Додано: 19 квітня 2017, 15:55
кта
Поточний ремонт
Відповідно до п. 3.12 Положення № 102 поточний ремонт виконується за потребою, згідно з результатами діагностування технічного стану автомобіля, або за наявності несправностей і призначений для забезпечення або відновлення його роботоздатності.
До поточного ремонту автомобіля належать роботи, пов'язані з одночасною заміною не більше двох базових агрегатів (крім кузова і рами).
Перелік базових агрегатів наведено у додатку Г Положення № 102 (п. 3.13 Положення № 102).
Будь-який ремонт агрегатів належить до поточного ремонту автомобіля (п. 3.14 Положення № 102).
Оскільки витрати, що здійснюються для підтримання об'єкта в робочому стані, зокрема і проведення поточного ремонту, та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, включаються до складу витрат (п. 15 П(С)БО 7 та п. 32 Методрекомендацій № 561).
Капітальний ремонт
Відповідно до п. 3.15 Положення № 102 капітальний ремонт виконується за потреби згідно з результатами діагностики технічного стану і призначений для продовження строку експлуатації автомобіля.
До капітального ремонту належать роботи, пов'язані із заміною кузова для автобусів та легкових автомобілів, рами для вантажних автомобілів або одночасною заміною не менш трьох базових агрегатів.
До капітального ремонту причепів належать роботи, пов'язані із заміною рами (п. 3.16 Положення № 102).
Вартість робіт, які приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається в капітальні інвестиції з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання капітальними інвестиціями витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є збільшення строку корисного використання об'єкта, підвищення кількості та/або якості продукції (робіт, послуг), яка виробляється (надається) цим об'єктом.
До таких робіт відносяться, зокрема:
– модифікація;
– модернізація об'єкта основних засобів з метою продовження терміну служби або збільшення його виробничої потужності;
– заміна окремих частин обладнання для підвищення якості продукції (робіт, послуг);
– впроадження ефективного технологічного процесу, що дозволить зменшити первісно оцінені виробничі витрати (п. 31 Методрекомендацій № 561).
Про таке ж говорить і п. 14 П(С)БО 7.

Рішення про характер та ознаки здійснюваних підприємством робіт, тобто чи призведуть вони в майбутньому до збільшення економічних вигод або ж здійснюються для підтримки автомобіля в придатному для використання стані, приймається керівником підприємства (п. 29 Методрекомендацій № 561).

Різниць про єдинщикам немає, а ось мотор, як на мене, це заміна деталі і поточний ремонт...