Сторінка 9 з 781

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 15 жовтня 2014, 15:16
Oska1302
aLisa1910 писав: 3. Якщо підприємство реєструє податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних сьогодні, і якщо в нас немає підтвердження в системі електронного адміністрування наявність сум ПДВ по отриманим податковим накладним на момент реєстрації цієї податкової накладної, воно платить суму на спеціальний рахунок, і тоді має змогу реєструвати контрагенту податкову накладну. А на завтра в підприємства вже сума ПДВ по отриманим податковим накладним, яким чином надалі буде відображатись дані суми.
Меня волнует если в такой ситуации у предприятия нет денег или не хватает денег чтоб зарегистрировать, а срок поджимает...

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 15 жовтня 2014, 15:24
ВВС
Я бы еще добавила :
7. Яким чином буде здійснюватись обмін між контрагентами електронними податковими накладними та чи потрібно зберігати ці файли.

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 15 жовтня 2014, 16:16
FyDD
aLisa1910 писав:Добрый день! Вот кое-что в процесе между сдачей отчётности набросала, пока только это. Критикуйте, дополняйте, пользуйтесь.
В зв'язку з прийняттям Закону України від 31 липня 2014 року №1621-VII «Про внесення змін в Податковий Кодекс України і деякі інші законодавчі акти України» з 01 січня 2015 року в Україні вводиться система електронного адміністрування податку на додану вартість, в зв'язку з цим у нашого підприємства виникли питання, на які ми б хотіли отримати відповідь, а саме:
1. Що буде з податковим кредитом, який станом на 31 грудня 2014 року був отриманий підприємством, де він буде відображений окрім декларації за грудень 2014 року, і яким чином цей податковий кредит буде брати участь у розрахунках з податку на додану вартість з 01 січня 2015 року.
2. Що буде з бюджетним відшкодуванням, який станом на 31 грудня 2014 року був підтверджений перевіркою ДПІ та зараз відображається на особовому рахунку, яким чином це бюджетне відшкодування буде брати участь у розрахунках з податку на додану вартість з 01 січня 2015 року.
3. Якщо підприємство реєструє податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних сьогодні, і якщо в нас немає підтвердження в системі електронного адміністрування наявність сум ПДВ по отриманим податковим накладним на момент реєстрації цієї податкової накладної, воно платить суму на спеціальний рахунок, і тоді має змогу реєструвати контрагенту податкову накладну. А на завтра в підприємства вже сума ПДВ по отриманим податковим накладним, яким чином надалі буде відображатись дані суми.
4. Яким чином можна буде відслідковувати наявність суми на спец. Рахунку по ПДВ?
5. Який буде перехідний, адаптаційний період, тобто застосування цих норм без штрафних санкцій?
6. Яким чином Державна фіскальна служба буде забезпечувати програмним забезпеченням, воно буде оплатним чи безкоштовним?
Хотілось би зауважити, що на невеликих і на великих підприємствах, потрібно вводити, ще одну посаду бухгалтера, який буде займатись розрахунками та випискою ПН, і буде слідкувати за наявністю вхідного ПДВ та коштів на спец рахунку, кожного дня. Крім того, підприємство вимиває обігові кошти, та втрачає своїх покупців, бо може статись, що в підприємства немає обігових коштів та не встигає зареєструвати податкові накладні.
Наостанок,
Это ещё не всё. Поэтому в принципе жду критических замечаний. Собираюсь отсылать в Киев, в область и в город. От двух предприятий.
Есть еще вопросы
- с ошибочно зарег-ми ПН, такое же бывает, ПН списан, и его уже не хватает на правильную ПН
- мне сначала 7дней не рег-ли новый договор с нов. ключами, т.к. была ошибка в ФИО нач. ГНИ, потом еще ВОСЕМЬ рабочих дней ждал рег-ции полность правильного договора. И что делать в 2015г. ? кто будет отвечать ?
- почему если поставщик не зарегил ПН -должен страдать добросовестный покупатель ? при этом Поставщик все равно заплатит по не зар-ой ПН
- а как узнать что не зарегили- если неаккуратный оставщик не пришлет эл. ПН- ? и е надо советовать работать с надежными, где их взять. да текучка кадров, болезни и т.д.

и очень волнует прогр. обеспечение

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 15 жовтня 2014, 18:19
aLisa1910
Спасибо всем кто откликнулся и кто еще откликнуться. думаю отправить все это 29 октября. жду еще замечаний и предложений.

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 16 жовтня 2014, 08:57
Вероніка
озможно это я непонятлива, но как быть с чеками? У меня чеки - довольно большая часть НК. А кто будет регистрировать их?

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 16 жовтня 2014, 09:21
Viktori
FyDD писав:
aLisa1910 писав:Добрый день! Вот кое-что в процесе между сдачей отчётности набросала, пока только это. Критикуйте, дополняйте, пользуйтесь.
В зв'язку з прийняттям Закону України від 31 липня 2014 року №1621-VII «Про внесення змін в Податковий Кодекс України і деякі інші законодавчі акти України» з 01 січня 2015 року в Україні вводиться система електронного адміністрування податку на додану вартість, в зв'язку з цим у нашого підприємства виникли питання, на які ми б хотіли отримати відповідь, а саме:
1. Що буде з податковим кредитом, який станом на 31 грудня 2014 року був отриманий підприємством, де він буде відображений окрім декларації за грудень 2014 року, і яким чином цей податковий кредит буде брати участь у розрахунках з податку на додану вартість з 01 січня 2015 року.
2. Що буде з бюджетним відшкодуванням, який станом на 31 грудня 2014 року був підтверджений перевіркою ДПІ та зараз відображається на особовому рахунку, яким чином це бюджетне відшкодування буде брати участь у розрахунках з податку на додану вартість з 01 січня 2015 року.
3. Якщо підприємство реєструє податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних сьогодні, і якщо в нас немає підтвердження в системі електронного адміністрування наявність сум ПДВ по отриманим податковим накладним на момент реєстрації цієї податкової накладної, воно платить суму на спеціальний рахунок, і тоді має змогу реєструвати контрагенту податкову накладну. А на завтра в підприємства вже сума ПДВ по отриманим податковим накладним, яким чином надалі буде відображатись дані суми.
4. Яким чином можна буде відслідковувати наявність суми на спец. Рахунку по ПДВ?
5. Який буде перехідний, адаптаційний період, тобто застосування цих норм без штрафних санкцій?
6. Яким чином Державна фіскальна служба буде забезпечувати програмним забезпеченням, воно буде оплатним чи безкоштовним?
Хотілось би зауважити, що на невеликих і на великих підприємствах, потрібно вводити, ще одну посаду бухгалтера, який буде займатись розрахунками та випискою ПН, і буде слідкувати за наявністю вхідного ПДВ та коштів на спец рахунку, кожного дня. Крім того, підприємство вимиває обігові кошти, та втрачає своїх покупців, бо може статись, що в підприємства немає обігових коштів та не встигає зареєструвати податкові накладні.
Наостанок,
Это ещё не всё. Поэтому в принципе жду критических замечаний. Собираюсь отсылать в Киев, в область и в город. От двух предприятий.
Есть еще вопросы
- с ошибочно зарег-ми ПН, такое же бывает, ПН списан, и его уже не хватает на правильную ПН
- мне сначала 7дней не рег-ли новый договор с нов. ключами, т.к. была ошибка в ФИО нач. ГНИ, потом еще ВОСЕМЬ рабочих дней ждал рег-ции полность правильного договора. И что делать в 2015г. ? кто будет отвечать ?
- почему если поставщик не зарегил ПН -должен страдать добросовестный покупатель ? при этом Поставщик все равно заплатит по не зар-ой ПН
- а как узнать что не зарегили- если неаккуратный оставщик не пришлет эл. ПН- ? и е надо советовать работать с надежными, где их взять. да текучка кадров, болезни и т.д.

и очень волнует прогр. обеспечение
Еще:
- механизм зачисления средств на спецсчет,
- НК по нехозяйственным операциям,
- подлежат ли регистрации НН выписанные неплательщику,
- подлежат ли регистрации НН с 0 ставкой или освобожденные.

И еще когда проект НН и деки станет явью? с 01.04.2014г. ввели 7% а бланки уже пол-года (всего лишь) только в проекте.

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 16 жовтня 2014, 09:22
Viktori
Вероніка писав:озможно это я непонятлива, но как быть с чеками? У меня чеки - довольно большая часть НК. А кто будет регистрировать их?
Никто. #g_hospita

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 16 жовтня 2014, 09:28
Popen
ВВС писав:Я бы еще добавила : 7. Яким чином буде здійснюватись обмін між контрагентами електронними податковими накладними та чи потрібно зберігати ці файли.
Хранение файлов ПНЕ - аналогично хранению эл. отчетов и на этот счет есть соотв . Наказ ГНАУ
Каким образом? В принципе, обмен с контриками ничем не отличается от обмена с МинСдохом. За исключением того, что к ПНЕ прикрепляется кв.№1 от МинСдоха.
Нужно иметь скачанные откр.сертификаты контрика и знать его мыло.

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 16 жовтня 2014, 09:30
Popen
Вероніка писав:озможно это я непонятлива, но как быть с чеками? У меня чеки - довольно большая часть НК. А кто будет регистрировать их?
По чекам и прочим билетам будете составлять соответствующий Реестр и прикладывать к деке...

Re: НЕТ электронному администрированию НДС с 01.01.2015

Додано: 16 жовтня 2014, 09:31
Dogada
Возможно уже обсуждалось в теме, но не нашел, поправьте. Корректировки налогового обязательства по статье 192.2 НКУ - при возврате товара от неплательщика НДС. Регистрировать корректировку неплательщик НДС не сможет (мы ему РК даже не отдаем на руки), а, следовательно, у продавца нет возможности откорректировать обязательства?