Сторінка 1 з 1

Кількість податкових накладних за день

Додано: 18 листопада 2011, 01:55
allochka
Добрий день! Підкажіть будь-ласка. Якщо підприємство-платник ПДВ отримало за один операційний день декілька оплат від одного і того ж контрагента, або виписало декілька актів в один день скільки податкових накладних при цьому треба виписати, при умові, що всі поставки та оплати по одному договору. Чим це регламентується? Дуже дякую.

Re: Кількість податкових накладних за день

Додано: 18 листопада 2011, 01:57
Popen
allochka писав:Добрий день! Підкажіть будь-ласка. Якщо підприємство-платник ПДВ отримало за один операційний день декілька оплат від одного і того ж контрагента, або виписало декілька актів в один день скільки податкових накладних при цьому треба виписати, при умові, що всі поставки та оплати по одному договору. Чим це регламентується? Дуже дякую.
Было недавно письмо ГНАУ: одна НН.

Re: Кількість податкових накладних за день

Додано: 18 листопада 2011, 02:28
allochka
А дату или номер письма не припомните?

Re: Кількість податкових накладних за день

Додано: 18 листопада 2011, 02:38
Сорша

Re: Кількість податкових накладних за день

Додано: 12 грудня 2011, 01:30
оляля
Шукала відповідь в ЄБПЗ на своє питання, згадала, що обговорювали і таку тему, може комусь придастсься
2755 Скільки податкових накладних (одну чи декілька) повинен виписувати продавець, якщо протягом дня в межах однієї цивільно-правової угоди декілька раз здійснюються зарахування попередньої оплати від покупця (відвантаження товарів/надання послуг покупцю)?
Коротка відповідь : З метою визначення порядку виписки податкових накладних продавцем, у разі якщо протягом дня в межах однієї цивільно-правової угоди декілька раз здійснюються зарахування попередньої оплати від покупця (відвантаження товарів/надання послуг покупцю), необхідно ознайомитись з положеннями договору, в якому вказано суть договірних відносин між таким продавцем та покупцем, а тому для отримання податкової консультації платнику податку необхідно звернутися до органів ДПС за місцем реєстрації з додатковим наданням копій відповідних документів.
Повна відповідь : Згідно із п.201.6 ст.201 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Відповідно до п.201.4 ст.201 р. V ПКУ податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг. Крім того, п.6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.10 №969, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 р. за №1401/18696 (далі – Порядок №969), визначено, що оригінал податкової накладної надається покупцю (отримувачу) товарів/послуг на його вимогу. Копія податкової накладної залишається у продавця товарів/послуг як звітний розрахунковий податковий документ і зберігається в порядку та протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податку. Враховуючи те, що податкова накладна є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом та з урахуванням визначення, наданого у п.2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 №88, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.06.95 за №168/704, із змінами та доповненнями (далі - Положення №88), податкова накладна відноситься до категорії первинних документів. Згідно із п.187.1 ст.187 р.V ПКУ датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Враховуючи викладене, з метою визначення порядку виписки податкових накладних продавцем, у разі якщо протягом дня в межах однієї цивільно-правової угоди декілька раз здійснюються зарахування попередньої оплати від покупця (відвантаження товарів/надання послуг покупцю), необхідно ознайомитись з положеннями договору, в якому вказано суть договірних відносин між таким продавцем та покупцем, а тому для отримання податкової консультації платнику податку необхідно звернутися до органів ДПС за місцем реєстрації з додатковим наданням копій відповідних