Светлана Хомук писав:Olya29 писав:Была похожая ситуация, сделали доп. согл. в котором указали что изменяется стоимость работ: та часть которая была оплачена без НДС так и оставляем , а ту часть которую они будут оплачивать сейчас указываем с НДС
Закрывали 2-мя актами с НДС и без НДС.
Так мы и хотели так закрыть. Но они затребовали и уже оплаченный аванс увеличить на суммц НДСа
Доказать партнеру Вам будет трудно, раз он сразу не понял...(((
Правда можно попробовать пойти методом АНАЛОГИИ, но что-то мне сомнительно, что до партнера "дойдет".
Спасением будет лишь получение Вами индивидуальной налоговой консультации на Ваш запрос. Этот ответ и покажете партнеру.
******************
Вот аналог из Единой базы налоговых знаний:
Категорія:
101. Податок на додану вартість
Підкатегорія:
101.05 визначення дати виникнення податкових зобов’язань
Запитання:
Чи виникають податкові зобов’язання з ПДВ у платника податку, у разі коли перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або
зарахування коштів від покупця)
відбулася до його реєстрації таким платником?
Повна:
Відповідно до п.187.1 ст.187 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) визначено, що датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Отже, якщо у платника ПДВ перша подія (відвантаження товарів, оформлення документа на постачання послуг або
зарахування коштів від покупця)
відбулася до його реєстрації платником ПДВ, а друга подія відбулася після такої реєстрації платника ПДВ, то податкове зобов’язання з ПДВ за такою операцією не нараховується,
за умови, що такий платник не обрав касовий метод визначення податкового зобов’язання.
Якщо ж платником ПДВ застосовується касовий метод визначення податкових зобов’язань, то уразі надходження за фактом оплати поставлених товарів/послуг після його реєстрації платником ПДВ, він зобов’язаний задекларувати податкові зобов’язання з ПДВ та погасити їх у встановленому законодавством порядку.
Крім цього, якщо платник до його реєстрації платником ПДВ, на дату виникнення першої події, зобов’язаний був зареєструватись платником ПДВ, у зв’язку з набранням обсягу оподатковуваних операцій більше 300 тис. грн., але не зареєструвався, то податкові зобов’язання з ПДВ нараховуються, а право на податковий кредит не надається.
По логике Вы должны получить от налоговиков ответ о том, что на ту ЧАСТЬ услуги, которая была проплачена авансом в период, когда Ваша фирма не была плательщиком НДС, налоговое обязательство у Вашей фирмы не возникает (если Вы "не прошляпили" превышение над 300.000 грн.).