Условная продажа при аннулировании свидетельства плательщика НДС

реєстрація, анулювання
Larabara
Гений
Гений
Повідомлень: 315
З нами з: 20 жовтня 2012, 14:16
Дякував (ла): 207 разів
Подякували: 122 рази

Повідомлення Larabara »

Добрый день! Подскажите пожалуйста как правильно заполнить реестр нн при анулировании НДС.В порядке заполнения нн написано что нужно укаазать в графах индивидуальный налоговый номер "0".,а в порядке заполнения реестра ..у графі 6 зазначається індивідуальний податковий номер платника податку - покупця, який є однаковим з індивідуальним податковим номером платника податку - продавця; В порядке заполнения отчетности :. У рядках «Індивідуальний податковий номер покупця» та «Номер свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (покупця)» такої податкової накладної проставляється нуль. Така податкова накладна включається до рядка 1 Податкової декларації з ПДВ, рядка «Інші» розділу І додатку 5 до податкової декларації з ПДВ і розділу І Реєстру виданих та отриманих податкових накладних..Но если в реестре будет проставлен налоговый номер то в дод 5 сумма НДС не попадет в Інші.Кто как делал подскажите пожалуйста.Заранее спасибо!

Любознательная
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3854
З нами з: 06 травня 2013, 04:38
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 2409 разів

Повідомлення Любознательная »

Larabara писав:Добрый день! Подскажите пожалуйста как правильно заполнить реестр нн при анулировании НДС.В порядке заполнения нн написано что нужно укаазать в графах индивидуальный налоговый номер "0".,а в порядке заполнения реестра ..у графі 6 зазначається індивідуальний податковий номер платника податку - покупця, який є однаковим з індивідуальним податковим номером платника податку - продавця; В порядке заполнения отчетности :. У рядках «Індивідуальний податковий номер покупця» та «Номер свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (покупця)» такої податкової накладної проставляється нуль. Така податкова накладна включається до рядка 1 Податкової декларації з ПДВ, рядка «Інші» розділу І додатку 5 до податкової декларації з ПДВ і розділу І Реєстру виданих та отриманих податкових накладних..Но если в реестре будет проставлен налоговый номер то в дод 5 сумма НДС не попадет в Інші.Кто как делал подскажите пожалуйста.Заранее спасибо!
Я теоретик, но может быть это Вам поможет:

101.19
Який порядок заповнення податкової накладної у зв’язку з визначенням податкових зобов’язань за товарами/послугами, необоротними активами у разі анулювання реєстрації платника податку?

Коротка та повна відповіді ідентичні.
Відповідно до норм Порядку заповнення податкової накладної, затвержденого наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 № 10 «Про затвердження Форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (далі - Порядок № 10), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.01.2014 за № 185/24962, у зв’язку з визначенням у разі анулювання реєстрації платника податку податкових зобов’язань за товарами/послугами, необоротними активами, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності податкова накладна заповнюється наступним чином:
у верхній лівій частині оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка «Х» та зазначається тип причини: «10»;
у графах податкової накладної «Особа (платник податку) покупець», «Місцезнаходження (податкова адреса) покупця», «Номер телефону» вказуються реквізити продавця;
у графі «Індивідуальний податковий номер покупця» проставляється 400000000000;
графа 2 - дата визнання податкових зобов’язань за товарами/послугами, необоротними активами, яка визначається платником ПДВ не пізніше дати подання заяви про анулювання його реєстрації як платника податку (при анулюванні реєстрації за ініціативою органу ДПС - не пізніше дати анулювання такої реєстрації);
графа 3 - номенклатура постачання товарів/послуг, необоротних активів;
графа 4 - код товарів, необоротних активів згідно з УКТ ЗЕД (заповнюється щодо підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України);
графа 5 - одиниця виміру товарів - грн., шт., кг, м, см, м куб., см куб., л, послуга тощо;
графа 6 - кількість (об’єм, обсяг) постачання товарів/послуг необоротних активів;
графа 7 - ціна постачання одиниці продукції без урахування податку
на додану вартість;
графа 8 - база оподаткування товарів/послуг, необоротних активів, які підлягають оподаткуванню податком на додану вартість за основною ставкою;
графа 12 - загальна сума коштів, що підлягає сплаті.
Усі примірники такої податкової накладної складаються в паперовому вигляді та залишаються в особи, що їх склала, і зберігаються відповідно
до п. 6 Порядку №10.


101.21
Який порядок заповнення граф розділу І реєстру виданих та отриманих податкових накладних на підставі податкової накладної, яка складена за операціями з визнання умовного постачання товарних залишків та/або ОФ, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ?

Коротка та повна відповіді ідентичні
Порядок ведення реєстру виданих і отриманих податкових накладних затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.2013 N 708, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.12. 2013 за N 2118/24650 (далі – Порядок № 708).
Особливості заповнення деяких граф розділу I «Видані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) визначені в п. 2 розділу ІІІ Порядку № 708.
При занесенні до розділу І Реєстру податкової накладної, складеної за операціями з визнання умовного постачання товарних залишків та/або основних фондів, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника податку на додану вартість:
у графі 1 записується порядковий номер податкової накладної (порядковий номер податкової накладної відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі);
у графі 2 - зазначається дата складання податкової накладної (дата складання податкової накладної відповідає даті запису в Реєстрі);
у графі 3 - зазначається порядковий номер податкової накладної, що відповідає номеру
з графи 1;
у графі 4 – зазначається вид документа, а саме, проставляється позначення «ПНП10»
(п. 10 наказу Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 № 10);
у графі 5 вказується назва платника податку - покупця, що відповідає назві платника податку - продавця;
у графі 6 зазначається індивідуальний податковий номер платника податку - покупця, який є однаковим з індивідуальним податковим номером платника податку - продавця;
у графах 7, 8, 9 відображається інформація щодо оподаткування таких товарів;
у графах 10-12 ставиться позначка «O».

http://zir.minrd.gov.ua/main/bz/view/?src=ques


Larabara
Гений
Гений
Повідомлень: 315
З нами з: 20 жовтня 2012, 14:16
Дякував (ла): 207 разів
Подякували: 122 рази

Повідомлення Larabara »


Спасибо Вам БОЛЬШОЕ! Вы всегда даете дельные советы.

Любознательная
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3854
З нами з: 06 травня 2013, 04:38
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 2409 разів

Повідомлення Любознательная »

Larabara писав: Спасибо Вам БОЛЬШОЕ! Вы всегда даете дельные советы.
Когда-то, очень-очень давно, когда я только начинала работать с налоговым законодательством, один мой "наставник" сказал, что помнить все невозможно, но надо просто знать где можно найти ответ на интерсующий вопрос!
Эту его рекомендацию я запомнила на всю жизнь.
Сейчас есть удобный ресурс на сайте Государственной фискальной службы Украины (ссылку я Вам дала). Там есть очень много ответов на вопросы, которые могут возникнуть.
Причем, я заметила одну вещь - там появляются даже ответы на вопросы, которые еще не прописаны в нормативных документах, а жизнь уже требует их решения. Часто это касается и заполнения НН, и заполнения Реестра.
Пользуйтесь этой ссылкой и Вы сможете быстрее находить ответы на свои вопросы...

http://zir.minrd.gov.ua/main/bz/view/?src=ques

Вероніка
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4329
З нами з: 02 червня 2012, 09:16
Дякував (ла): 8068 разів
Подякували: 6389 разів

Повідомлення Вероніка »

Подскажите, пожалуйста. Какая-то тупиковая ситуация. У нас не принимают заявление на аннулирование НДС пока мы не заплатим текущие обязательства. Т.е. чтобы сегодня подать мне это заявление, мне надо заплатить обязательства по НДС за 6 дней декабря. Но как я могу их заплатить, если отчётный период за декабрь (даже за 6 дней) у меня будет в январе?
На мой вопрос, зачем же тогда в заявлении стоит дата погашения нами обязательств - ответа нет.

Любознательная
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3854
З нами з: 06 травня 2013, 04:38
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 2409 разів

Повідомлення Любознательная »

Вероніка писав:Подскажите, пожалуйста. Какая-то тупиковая ситуация. У нас не принимают заявление на аннулирование НДС пока мы не заплатим текущие обязательства. Т.е. чтобы сегодня подать мне это заявление, мне надо заплатить обязательства по НДС за 6 дней декабря. Но как я могу их заплатить, если отчётный период за декабрь (даже за 6 дней) у меня будет в январе?
На мой вопрос, зачем же тогда в заявлении стоит дата погашения нами обязательств - ответа нет.
Да, по законодательству у Вас срок подачи декларации по НДС - не позднее 20 января 2015 года, срок уплаты + 10 дней.

С кем Вы общались? Со своим инспектором?
Может стоит пообщаться с начальником отдела?
Вариантов такого ответа, который Вы описали, может быть несколько:
1. Некомпетентность инспектора;
2. Боязнь, что сумма не будет начислена и перечислена, а в момент установления данного факта фирма уже не плательщик НДС, поэтому боятся сложностей;
3. На каждый год заводятся отдельные карточки - может быть есть сложность, ведь на дату 01.01.2015 Ваша фирма уже не будет являться плательщиком НДС.
4. Прочее, типа, не выполняют план 2014 года...
Пообщайтесь с начальником отдела, может она Вам объяснит "внутреннюю кухню", тогда Вам будет легче принять решение - платить ли заранее или нет.

kasaetsa
Мастер
Мастер
Повідомлень: 59
З нами з: 29 жовтня 2014, 14:08
Дякував (ла): 155 разів
Подякували: 41 раз

Повідомлення kasaetsa »

Вероніка писав:Подскажите, пожалуйста. Какая-то тупиковая ситуация. У нас не принимают заявление на аннулирование НДС пока мы не заплатим текущие обязательства. Т.е. чтобы сегодня подать мне это заявление, мне надо заплатить обязательства по НДС за 6 дней декабря. Но как я могу их заплатить, если отчётный период за декабрь (даже за 6 дней) у меня будет в январе?
На мой вопрос, зачем же тогда в заявлении стоит дата погашения нами обязательств - ответа нет.
У нас такая же ситуация.
Оплатить нужно обязательства ноября, обязательства 6 дней декабря. В форме 3-ПДВ проставляется дата уплаты обязательств. В день подачи, я перестраховуюсь, и не показываю реализацию. На следующий день уже не плательщик НДС. Обязательное условие, чтобы у регистратора были подтвержденные данные 1 раз в год по форме 6.
Меня в налоговой проконсультировали так, я готова была ехать, но не нашлось денег на условную поставку (у нас большие остатки). Поверьте на слово, перечитала кучу инфы, форумов и тесно общалась с налоговой.

Любознательная
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3854
З нами з: 06 травня 2013, 04:38
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 2409 разів

Повідомлення Любознательная »

Любознательная писав:
Вероніка писав:Подскажите, пожалуйста. Какая-то тупиковая ситуация. У нас не принимают заявление на аннулирование НДС пока мы не заплатим текущие обязательства. Т.е. чтобы сегодня подать мне это заявление, мне надо заплатить обязательства по НДС за 6 дней декабря. Но как я могу их заплатить, если отчётный период за декабрь (даже за 6 дней) у меня будет в январе?
На мой вопрос, зачем же тогда в заявлении стоит дата погашения нами обязательств - ответа нет.
Да, по законодательству у Вас срок подачи декларации по НДС - не позднее 20 января 2015 года, срок уплаты + 10 дней.

С кем Вы общались? Со своим инспектором?
Может стоит пообщаться с начальником отдела?
Вариантов такого ответа, который Вы описали, может быть несколько:
1. Некомпетентность инспектора;
2. Боязнь, что сумма не будет начислена и перечислена, а в момент установления данного факта фирма уже не плательщик НДС, поэтому боятся сложностей;
3. На каждый год заводятся отдельные карточки - может быть есть сложность, ведь на дату 01.01.2015 Ваша фирма уже не будет являться плательщиком НДС.
4. Прочее, типа, не выполняют план 2014 года...
Пообщайтесь с начальником отдела, может она Вам объяснит "внутреннюю кухню", тогда Вам будет легче принять решение - платить ли заранее или нет.
Я тут покопалась в нормативно-правовых актах, кое-что нашла:

Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість
(Затверджено Наказ Міністерства фінансів України 14.11 2014 року № 1130)
5.1. Реєстрація діє до дати анулювання, яке відбувається у випадках, визначених пунктом 184.1 статті 184 розділу V Кодексу, якщо:
<…>
б) будь-яка особа, зареєстрована як платник ПДВ, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов'язань із податку у випадках, визначених розділом V Кодексу;
5.4. Контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника ПДВ, що подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу, та за умови проведення розрахунків із бюджетом за податковими зобов'язаннями останнього податкового періоду для випадків, визначених підпунктами “а”, “б” цього пункту Кодексу. Дата анулювання реєстрації визначається згідно з пунктом 5.11 цього розділу.
У разі якщо платником ПДВ, яким подано заяву про анулювання реєстрації у випадках, визначених підпунктами “а”, “б” пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу, не проведено розрахунків із бюджетом за податковими зобов'язаннями останнього податкового періоду, контролюючий орган протягом 10 календарних днів після надходження заяви платника ПДВ про анулювання реєстрації звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про анулювання реєстрації після проведення розрахунків із бюджетом.
<…>
5.12. У разі анулювання реєстрації особи як платника ПДВ останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації.
**********************************
Я вспомнила такую ситуацию. Если заявление подавалась где-то в конце месяца (например, 23-го числа), то те мои сотрудницы, которые оформляют решение о ликвидации, как плательщика НДС, до последнего 10-го дня ожидали платежа налогоплательщика за последний отчетный период (проверяли по карточке). Если платеж не поступал, то на 10-й день делали отказ и предложение подать новое заявление.
Например, заявление подано 23 ноября. Налогоплательщик подает декларацию за ноябрь 1 декабря (в ней указывает обороты 23 дней и сумму НДС на остатки, по которым был "входной" НДС), уплачивает НДС 2-го декабря. В такой ситуации на день ПРИНЯТИЯ решения уже все оплачено и полностью соблюдаются все условия кодекса.
Не знаю как сегодня, но чуть пораньше программа в налоговой просто "выплевывала" декларацию за ноябрь, если она подавалась в самом ноябре. Она пропускала ее только в декабре.
Ну, а для ситуации, когда заявление подается 6-го декабря, явно придется пойти на те условия, которые высказаны инспектором.
Инспектору в течение 10 дней надо принять решение - или подтвердить аннулирование регистрации плательщиком НДС, или написать отказ (с предложением подать новое заявление). Если в течение этих 10 дней не будет оплаты, то он должен написать отказ.
В Вашей инспекции бОльшие перестраховщики - требуют уплаты сразу (хотя, реально есть возможность уплаты в течение 10 дней, т.е. до дня окончательного принятия ими решения).





kasaetsa
Мастер
Мастер
Повідомлень: 59
З нами з: 29 жовтня 2014, 14:08
Дякував (ла): 155 разів
Подякували: 41 раз

Повідомлення kasaetsa »

я думаю, не только в налоговой большие перестраховщики. я сама хочу перестраховаться, и наверняка знать, что на следующий день после подачи заявления буду не плательщиком НДС. у меня кассовый аппарат и круглосуточная торговля, ну не могу я 10 дней не работать.

kasaetsa
Мастер
Мастер
Повідомлень: 59
З нами з: 29 жовтня 2014, 14:08
Дякував (ла): 155 разів
Подякували: 41 раз

Повідомлення kasaetsa »

Вчера отнесла заяву 3-ПДВ с додатком (про причины снятия) обязательно, свидетельство НДС, декларацию за декабрь (01-11.12), условная продажа обязательно. Условную продажу считала на остатки товара, ОС, МПБ за минусом износа, дебиторскую задолженность. Формирование условной продажи не проверяют. Оплатила НДС за ноябрь, декабрь по декларациям, это тоже обязательно. Взяли документы, сказали ждите результата в течение 10 дней. РРО перепрограммировали 12.12. без НДС, обязательно сопроводиловка в сервисную службу. 12.12. продаж не было. С 13.12. продажи без НДС. Жду результата.

Відповісти

Повернутись до “Свідоцтво платника ПДВ”