плата за недра (рентная) теперь с авансами

Розділ IX ПКУ
Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13651
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14113 разів
Подякували: 27887 разів

Повідомлення Яков »

Яков писав:...усреднённый коэффициент, согласно письма от 28.04.2015 № 15301/7/99-99-15-04-01-17 (текст письма пока не нашёл и трудно говорить о чём оно, не прочитав полностью), где предлагается использовать средневзвешенную величину ставки НБУ:

01.01.-05.02.2015 - 36 дней ставки 14%
06.02.-03.03.2015 - 26 дней ставки 19,5%
04.03.-31.03.2015 - 28 дней ставки 30%

0,2057...
Нашёл это письмо №15301/7/99-99-15-04-01-17 от 28.04.2015 на сайте Маріупольська об'єднена Державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Донецькій області (странно, что на сегодня, на сайте ДФС Украины это письмо так и не опубликовано):
[center]Лист ДФС України від 28.04.2015 №15301/7/99-99-15-04-01-17

«Про коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства за обліковою ставкою Національного банку України»[/center]

Державна фіскальна служба України, керуючись нормами п. п. 4 п. 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 №236, інформує про величину коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства у І кварталі 2015 року, для гірничих підприємств, що порушили строк регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр.

Розрахункова вартість товарної продукції гірничого підприємства визначається як сума витрат, що обчислені згідно з пп.252.11-252.15 ст.252 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), та прибутку, як алгебраїчного добутку вказаних витрат та коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, обчисленого у матеріалах геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр, затверджених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (п.252.16 ст.252 Кодексу).

У випадку порушення гірничими підприємствами строку регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр передбачено застосування коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, що дорівнює трикратному розміру облікової ставки Національного банку України (далі - облікова ставка).

У першому кварталі 2015 року діяли 3 (три) облікові ставки: 14 відс., 19,5 відс., 30 відс., затверджені постановами Правління Національного банку України від: 12.11.2014 № 719,04.02.2015 № 81,02.03.2015 № 154, відповідно.

З метою уникнення різнотлумачень, ДФС базуючись на принципі рівномірності обчислила розмір середньозваженої облікової ставки Національного банку України для визначення коефіцієнту рентабельності гірничого підприємства для розрахунку величини податкового зобов’язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Тривалість дії облікової ставки:
14 відс. - 36 днів (01.01.2015-05.02.2015);
19,5 відс. - 26 днів (06.02.2015-03.03.2015);
30 відс. - 28 днів (04.03.2015-31.03.2015).


З огляду на викладене Державна фіскальна служба України доручає довести до відома платників рентної плати, що для обчислення податкових зобов’язань з рентної плати середньозважена облікова ставка за перший квартал 2015 року відповідає 20,57 відс.
((14 відс. х 36 днів + 19,5 відс. х 26 днів+ + 30 відс. х 28 днів)/90).
Зображення

Аватар користувача
Ребекка
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4272
З нами з: 28 лютого 2012, 07:00
Звідки: м. Черкаси
Дякував (ла): 7201 раз
Подякували: 2403 рази

Повідомлення Ребекка »

я поняла откуда взялось 0,22: в 2014 ставка НБУ 9,5%, коэф.0,15 0,15/9,5=0,0158. в 2015 январь ставка НБУ 14%*0,0158=0,22. Хорошо, что у меня суммы маленькие, штраф будет небольшой, только этим себя и успокаиваю :(

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемая коллега, Ребекка !
Ребекка писав:а у кого узнать "виконана чи не виконана геолого-економічна оцінка" наших недр :) ?
Если у Вас разрешение на пользование недрами, то там имеется соответствующая запись о утверждении запасов

Если у Вас разрешение на специальное водопользование, то существует Государственный геологический архив – Геоинформ, который ведет учет по всем видам геологического изучения территорий и месторождений

С уважением #hi#


Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемая коллега, Ребекка !
Ребекка писав:я поняла откуда взялось 0,22: в 2014 ставка НБУ 9,5%, коэф.0,15 0,15/9,5=0,0158. в 2015 январь ставка НБУ 14%*0,0158=0,22. Хорошо, что у меня суммы маленькие, штраф будет небольшой, только этим себя и успокаиваю :(
Сегодня еще только 7, о каких штрафах говорим ?!#search#

Коэффициент рентабельности 22% это – средневзвешенный показатель коэффициентов, которые фигурировали в проектах геолого-экономической оценки, поданных недропользователями в ГКЗ. #ok#

При этом, вполне рационально, что коээфициент доходности выше чем существующая заемная ставка, например, НБУ #bye#


С уважением #hi#

P.S. с арифметикой совсем плохо – 0,15 (15%)/9,5%(0,095) = 1,5790

Аватар користувача
Ребекка
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4272
З нами з: 28 лютого 2012, 07:00
Звідки: м. Черкаси
Дякував (ла): 7201 раз
Подякували: 2403 рази

Повідомлення Ребекка »

Многоуважаемый, Al Shurshun, а какой коэффициент конкретно вы предлагаете?
Штрафы будут при проверке, это инспектора сейчас ничего не знают, а придут через год аудиторы с правильными коэффициентами и будут штрафовать.
P.S. с арифметикой у меня все нормально, можно и так 1,579*0,14=0,22

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Увадаемая коллега, Ребекка !

Предлагаю сравнить:

Ребекка писав: я поняла откуда взялось 0,22: в 2014 ставка НБУ 9,5%, коэф.0,15 0,15/9,5=0,0158. в 2015 январь ставка НБУ 14%*0,0158=0,22. Хорошо, что у меня суммы маленькие, штраф будет небольшой, только этим себя и успокаиваю :(
Ребекка писав:Многоуважаемый, Al Shurshun, а какой коэффициент конкретно вы предлагаете?
Штрафы будут при проверке, это инспектора сейчас ничего не знают, а придут через год аудиторы с правильными коэффициентами и будут штрафовать.
P.S. с арифметикой у меня все нормально, можно и так 1,579*0,14=0,22
Главное чтобы упорство не переходило в упрямство

С уважением #hi#

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13651
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14113 разів
Подякували: 27887 разів

Повідомлення Яков »

Ребекка писав:... а какой коэффициент конкретно вы предлагаете?
Штрафы будут при проверке, это инспектора сейчас ничего не знают, а придут через год аудиторы с правильными коэффициентами и будут штрафовать....
В Киеве по горячей линии сказали: 0,22. В области - тоже.
И те, и другие говорят неуверенно. Среди всех 5 писем, опубликованных на сайте ДФС другой информации на сегодня - нет. Одно я точно знаю (после прочтения письма), что коэффициент 0,2057*3 - не "моё".
Тянуть больше нет времени. Я сдал "новий звітний" с коэффициентом 0,22.
Зображення

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемые коллеги !

Вот обнаружил любопытный проект закона "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення прозорості видобувних галузей в Україні"

2591 писал(а):
_______________________________________________________Проект
_______________________________________________________вноситься народними
_______________________________________________________депутатами України
_______________________________________________________Бєльковою О.В.
_______________________________________________________Мартиненком М.В.
_______________________________________________________Домбровським О.Г.
_______________________________________________________Войціцькою В.М.
_______________________________________________________Батенком Т.І.
_______________________________________________________Продан О.П.
_______________________________________________________Мушаком О.П.
[center]ЗАКОН УКРАЇНИ
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо посилення прозорості видобувних галузей в Україні»
[/center]

З метою посилення прозорості видобувних галузей, впровадження міжнародних стандартів звітності, удосконалення системи управління природними ресурсами, покращення інвестиційного клімату в Україні, впровадження стандартів ініціативи прозорості видобувних галузей, а також положень Коаліційної угоди, Ініціативи «Партнерства «Відкритий уряд»,
Верховна Рада України постановляє:
І. Внести зміни до таких законодавчих актів
1. у Кодексі України про надра (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 36, ст.340):
статтю 8 доповнити пунктом 152 такого змісту:
«152) публікація та поширення інформації, у порядку встановленому Кабінетом Міністром України, про загальнодержавні та місцеві податки і збори, та інші платежі, а також контекстну інформацію (загальний огляд) по видобувним галузям для посилення прозорості видобувних галузей»;
статтю 62 доповнити абзацом другим такого змісту:
«Органи, що здійснюють державне управління у галузі геологічного вивчення, використання і охорони надр, зобов’язані надавати та публікувати інформацію про стан геологічного вивчення, використання і охорони надр в обсягах, необхідних для посилення прозорості видобувних галузей у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України»;
частину другу статті 24 доповнити пунктом 41 такого змісту:
«41) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність та іншу інформацію необхідну для посилення прозорості видобувних галузей відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України».
2. У Законі України «Про нафту і газ» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 450, ст.262):
статтю 5 доповнити абзацом вісімнадцятим такого змісту:
« додержання стандартів і вимог, необхідних для посилення прозорості видобувних галузей»;
частину другу статті 20 доповнити абзацом п’ятим такого змісту:
«надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність та іншу інформацію необхідну для посилення прозорості видобувних галузей відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України».

II. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України протягом двох місяців з дня набрання чинності цього Закону затвердити порядок посилення прозорості видобувних галузей, забезпечивши в тому числі перехід на звітування надрокористувачів в Україні до міжнародних стандартів звітності.

Голова Верховної Ради В. Гройсман
України


При этом проект сопровожден пояснительной запиской следующего содержания

[center]ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення прозорості видобувних галузей в Україні»
[/center]

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення прозорості видобувних галузей в Україні» підготовлено з метою впровадження європейських стандартів фінансової звітності та забезпечення виконання зобов’язань України як країни кандидата Ініціативи прозорості видобувних галузей.
Ініціатива прозорості видобувних галузей (ІПВГ) – незалежний і добровільно підтримуваний на міжнародному рівні стандарт для забезпечення прозорості, який впроваджується у 48 країнах світу, в т.ч.у Казахстані, Норвегії, Великобританії, Німеччині, США та ін.
Кабінетом Міністрів України 30 вересня 2009 року прийнято постанову № 1098 «Про приєднання України до Ініціативи щодо забезпечення прозорості у видобувних галузях» та схвалено Заяву Кабінету Міністрів України про приєднання до Ініціативи.
Основною метою прийняття постанови є удосконалення методів управління у видобувних галузях України, покращення інвестиційного клімату в державі, посилення боротьби з корупцією, забезпечення участі громадського суспільства у контролі над повнотою надходжень до державного бюджету України від діяльності, пов’язаної з видобутком корисних копалин.
Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження від 26 листопада 2014 року № 1176-р «Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках». Пунктом 8 Плану дій передбачено здійснення у 2015 році відповідних заходів стосовно набуття Україною статусу відповідності стандартам ІПВГ, приведення національної правової бази у відповідність з вимогами стандарту ІПВГ та підготовки звіту ІПВГ.
17 жовтня 2013 року Правлінням ІПВГ присвоєно Україні статус країни-кандидата Ініціативи прозорості видобувних галузей та визнано Україну країною-кандидатом ІПВГ. Інформація про затвердження заявки України розміщена на офіційному сайті ІПВГ - http://eiti.org/news/ukraine-applicatio ... e-approved
Основні зобов’язання України як країни-кандидата ІПВГ- підготувати у жовтні 2015 року перший звіт ІПВГ відповідно до вимог Стандарту ІПВГ. Другий звіт ІПВГ (жовтень 2016 року), крім нафтогазової галузі, охоплюватиме видобуток вугілля та інших корисних копалин. Далі звіти щодо видобувних галузей України готуватимуться щороку.
Відповідно до принципів ІПВГ впровадження Ініціативи прозорості видобувних галузей здійснюється шляхом взаємодії і співпраці Уряду, громадськості і компаній.
Проект закону підготовлено на виконання рішень засідань Багатосторонньої групи з питання імплементації в Україні Ініціативи щодо забезпечення прозорості у видобувних галузях (БГЗО), яка створена наказом Міненерговугілля від 10.10.2012 № 785 (у редакції наказу Міненерговугілля від 08.07.2014 № 496), до якої включено по шість представників від центральних органів виконавчої влади, компаній та громадських організацій.
2. Мета і шляхи її досягнення
Основною метою законопроекту є забезпечення можливості отримання фінансової інформації та інформації про господарську діяльність для підготовки Звіту відповідно до вимог Стандарту ІПВГ, створення сприятливого інвестиційного клімату, умов подолання корупції, ефективного конкурентного середовища
Для виконання однієї із основних вимог Стандарту ІПВГ – підготовки Звіту про платежі видобувних компаній до бюджету України і доходи Уряду від діяльності компаній, необхідно у першу чергу внести зміни до чинного законодавства України.
До Кодексу про надра - щодо покладення на користувачів ділянок надр обов’язку із розкриття інформації про господарську діяльність, пов’язану із видобуванням корисних копалин у межах таких ділянок надр та відповідальності користувачів ділянок надр за недотримання обов’язку із розкриття такої інформації. До Закону України «Про нафту і газ» стосовно додержання стандартів і вимог, необхідних для посилення прозорості видобувних галузей надання відповідної інформації.
Проектом Закону України передбачається, що Кабінет Міністрів України протягом двох місяців з моменту прийняття цього Закону затвердить порядок посилення прозорості видобувних галузей та надання даних для Звіту ІПВГ.
3. Загальна характеристика та основні положення законопроекту
Законопроектом вносяться зміни до Кодексу України про надра та до Закону України про нафту і газ, якими пропонується визначення комплексу правових, економічних та організаційних заходів, спрямованих на:
забезпечення обов’язковості та безумовності розкриття податкової інформації, у тому числі й податковими органами, для матеріалів звіту відповідно до вимог ІПВГ;
обов’язкове розкриття користувачами ділянок надр інформації про господарську діяльність, пов’язану із видобуванням корисних копалин у межах таких ділянок надр, та відповідальності користувачів ділянок надр за недотримання обов’язку із розкриття такої інформації;
розкриття інформації про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про господарську діяльність та ін.
4. Правові аспекти та стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
У вказаній сфері правового регулювання діють такі нормативно-правові акти:
Конституція України;
Податковий кодекс України;
Кодекс України про надра;
Закон України «Про нафту і газ»;
Закон України «Про фінансовий облік та фінансову звітність»;
Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами, з іншої сторони.
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.09.2009 № 1098 «Про приєднання України до Ініціативи щодо забезпечення прозорості у видобувних галузях»;
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1176-р «Про затвердження Плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках»;
5. Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття зазначеного проекту Закону не потребує додаткових матеріальних та інших фінансових витрат з Державного бюджету України.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття законопроекту
Прийняття законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення прозорості видобувних галузей в Україні» дозволить створити організаційні, правові та економічні основи для виконання зобов’язань України як країни-кандидата Ініціативи прозорості видобувних галузей, гармонізувати норми чинного законодавства із законодавством Європейського союзу стосовно фінансової звітності, забезпечить умови для отримання необхідних даних для підготовки Звіту ІПВГ про платежі видобувних компаній до бюджету України і доходи Уряду від діяльності видобувних компаній.

Народні депутати України
Бєлькова О.В.
Мартиненко М.В.
Домбровський О.Г.
Войціцька В.М.
Батенко Т.І.
Продан О.П.
Мушак О.П.


Интересно будет дождаться принятия этого проекта, а в особенности почитать этот самый Звіту ІПВГ про платежі видобувних компаній до бюджету України і доходи Уряду від діяльності видобувних компаній в части раскрытия фактических собственников горных компаний – реальных граждан-получателей экономической выгоды от этой самой хозяйственной деятельности

С уважением #hi#


Подробнее: http://buhforum.com/viewtopic.php?f=17& ... 470#p89470


Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1169
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 34 рази
Подякували: 614 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

Уважаемые коллеги !

в сфере разъяснений появилось кое-что новенькое
[center]ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 07.07.2015 №24294/7/99-99-15-04-01-17
[/center]
____________________________________________Головні управління ДФС в
____________________________________________областях, м. Києві,
____________________________________________Міжрегіональне головне
____________________________________________управління ДФС –
____________________________________________Центральний офіс
____________________________________________з обслуговування великих
____________________________________________платників
[center]Про визначення об’єкта оподаткування рентною платою при видобуванні нерудних корисних копалин для будівельних матеріалів[/center]Пунктом 252.19 ст. 252 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) встановлено порядок визначення об’єкта оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування корисних копалин (далі – Плата). Зокрема, платнику надано право самостійно визначати обсяг (кількість) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу та вимог до кінцевої продукції і нормативних актів, що регламентують вимоги до відповідного виду товарної продукції гірничих підприємств стосовно визначення якості сировини та кінцевого продукту в лабораторіях, атестованих згідно з правилами уповноваження та атестації у державній метрологічній системі.

Разом з тим, непоодинокими є випадки зловживання платниками при використанні норми п. 252.19 Кодексу щодо визначення платником об’єкта оподаткування Платою відповідно до вимог затверджених ним схем руху видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) на виробничих дільницях та місцях зберігання шляхом порушення особливих умов використання активів ділянок надр.

Статтею 153 Господарського кодексу України на суб’єктів господарювання, які здійснюють спеціальне використання природних ресурсів, у тому числі й ділянок надр, покладено обов’язок з використання природних ресурсів відповідно до цільового призначення, визначеного при їх наданні (придбанні) для використання у господарській діяльності; а також з ефективного і економного використання природних ресурсів на основі застосування новітніх технологій у виробничій діяльності.

Статтею 45 Кодексу України про надра обов’язок із визначення промислової цінності родовищ, а також затвердження кондицій на мінеральну сировину, що становлять сукупність вимог до якості і кількості корисних копалин, гірничо-геологічних та інших умов розробки кожного родовища покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр. Вихідною інформацією для визначення у спеціальних дозволах на користування надрами (далі – Дозвіл) особливих умов на основі техніко-економічних розрахунків, що проводяться виходячи з прогнозної ціни на першу товарну продукцію, одержану з корисних копалин та компонентів або продуктів їх переробки, що підлягають реалізації гірничим (гірничодобувним, гірничопереробним) підприємством, з урахуванням застосування сучасних способів видобутку та технологій переробки корисних копалин, є протоколи Державної комісії по запасах корисних копалин.

Державна фіскальна служба України з метою забезпечення виконання підпунктів 6-7 п. 5 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, звернулася до Державної комісії України по запасах корисних копалин як експертного органу, висновки якого про особливі умови використання кожної ділянки надр зазначаються у кожному Дозволі, за висновком про види товарної продукції гірничого підприємства, що застосовуються в матеріалах геолого-економічної оцінки запасів родовищ нерудних корисних копалин для будівельних матеріалів.

Державна фіскальна служба України направляє для використання у роботі, доведення до підпорядкованих державних податкових інспекцій та інформування платників копію листа Державної комісії України по запасах корисних копалин від 24.06.2015 №328/07 про сукупність видів товарної продукції, що є об’єктом оподаткування для ділянок надр, у Дозволах яких визначено діяльність з видобування нерудних корисних копалин для будівельних матеріалів.

Додаток: на 1 арк. у 1 прим.

Голова_________________________________Р.М. Насіров
Додаткові матеріали
С уважением #hi#

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13651
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14113 разів
Подякували: 27887 разів

Повідомлення Яков »

Налоговая опомнилась и сообщает в Письме № 26476/7/99-99-15-04-01-17 от 21.07.2015 г.:
О взимании во II квартале 2015 года рентной платы
Государственная фискальная служба Украины с целью своевременности и полноты декларирования налоговых обязательств по рентной плате (далее - Плата) за второй квартал 2015 года и обеспечения внесения средствами ИС "Налоговый блок" в интегрированные карточки плательщиков (далее - ИКП) начисленных сумм сообщает следующее.

По состоянию на 10.07.2015 г.. новая форма налоговой декларации по Плате не утверждена.

До утверждения новой формы налоговой декларации по рентной плате рекомендуется плательщикам рентной платы в зависимости от объекта налогообложения отчитываться по формам, утвержденным приказами ГНА Украины:

от 24.12.2010 г. N 1011 "Об утверждении форм налоговых расчетов по рентной плате за транспортировку нефти и нефтепродуктов магистральными нефтепроводами и нефтепродуктопроводами, транзитной транспортировке трубопроводами природного газа и aмиaка территорией Украины" (далее - форма N 1011), зарегистрированным в Министерстве юстиции Украины 20.01.2011 г. за N 81/18819;

от 24.12.2010 г. N 1018 "Об утверждении формы Налогового расчета сбора за пользование радиочастотным ресурсом Украины" (далее - форма N 1018), зарегистрированным в Mинистерстве юстиции Украины 12.01.2011 г. за N 28/18766;

и приказами Mинистерства финансов Украины:

от 17.09.2012 г. N 1000 "Об утверждении форм налоговых расчетов по плате за пользование недрами" (далее - форма N 1000), зарегистрированным в Mинистерстве юстиции Украины 15.10.2012 г. за N 1732/22044;

от 21.12.2012 г. N 1403 "Об утверждении форм налоговых деклараций сбора за специальное использование воды" (далее - форма N 1403), зарегистрированным в Mинистерстве юстиции Украины 15.01.2013 г. за N 123/22655;

от 21.12.2012 г. N 1404 "Об утверждении формы Налогового расчета сбора за специальное использование лесных pecypcов" (далее - форма N 1404), зарегистрированным в Mинистерстве юстиции Украины 22.01.2013 г. за N 172/22704.

Однако формы NN 1011, 1018 предусматривают базовый налоговый (отчетный) период - календарный месяц.

В связи с этим до определения для составления отчетности новой формы налоговой декларации по Плате предлагаем рекомендовать плательщикам подать расчеты по действующим формам NN 1011, 1018 с указанием в строке 1 "налоговый период" цифры "6", что будет означать представление расчетов за второй квартал 2015 года с предельным сроком представления - 10.08.2015 г.

Предельным сроком уплаты и датой проведения начисления в ИКП для таких расчетов является 19 августа 2015 года.

При этом при заполнении расчетов плательщики могут придерживаться следующих рекомендаций.

Форма N 1018:

в строке 2.1 "Начислено сбора всего за отчетный месяц" раздела II необходимо указывать обязательства за отчетный квартал;

в колонке 2.1 "Вид документа (лицензия или разрешение)" раздела I указать лицензию или разрешение на радиочастотные ресурсы три раза, отдельно апрель, май, июнь, в случае действия в соответствующем месяце.

Форма N 1011:

в строке 4 "Налоговое обязательство за отчетный период" раздела II необходимо указывать обязательства за отчетный квартал;

в строке 3 "объект налогообложения" приложения к Налоговому расчету по рентной плате за транспортировку нефти и нефтепродуктов магистральными нефтепроводами и нефтепродуктопроводами и в строке 6 "объект налогообложения" приложения к Налоговому расчету по рентной плате за транзитную транспортировку трубопроводами природного газа и аммиака территорией Украины указывать объект налогообложения за три месяца второго квартала этого года.

Следует отметить, что представленные налогоплательщиками, в частности в электронном виде, расчеты по формам NN 1011, 1018, с показателями за налоговые (отчетные) периоды апрель - июнь 2015 года не подлежат разнесению в ИКП.

Следовательно, сохраненным в центральной базе данных ИС "Налоговый блок" указанным расчетам подразделениями приема и обработки налоговой отчетности должен быть присвоен статус "История представления" на основании служебных записок (с определенным перечнем таких расчетов), предоставленных ответственными за администрирование налога подразделениями, согласно резолюции руководителя (заместителя руководителя) контролирующего органа.

Формы NN 1403, 1404 предусматривают базовый налоговый (отчетный) период - календарный квартал и подаются за отчетный (налоговый) период первое полугодие 2015 года.

Согласно п. 46.4 ст. 46 Налогового кодекса Украины (далее - Кодекс), если налогоплательщик считает, что форма налоговой декларации, определенная центральным органом исполнительной власти, обеспечивающим формирование и реализующим государственную налоговую и таможенную политику, увеличивает или уменьшает его налоговые обязательства, вопреки нормам Кодекса по такому налогу или сбору, он имеет право отметить этот факт в специально отведенном месте в налоговой декларации.

В случае необходимости налогоплательщик может подать вместе с такой налоговой декларацией приложения к такой декларации в бумажном виде, составленные в произвольной форме, что будет считаться неотъемлемой частью налоговой декларации. Такое приложение подается с объяснением мотивов его представления.

Относительно представления налогового расчета по рентной плате за добычу природного газа, сообщаем, что поскольку фактическая цена реализации для газа природного в течение отчетного квартала имеет тенденцию к изменениям (вследствие ежемесячного установления цен НКРЕКП), предлагаем подавать к расчету по рентной плате за пользование недрами для добычи природного газа 3 (три) приложения с соответствующим расчетом налоговых обязательств по каждому месяцу отчетного квартала.

В то же время налоговый расчет по рентной плате за добычу нефти и газового конденсата подается одним квартальным расчетом, в связи с тем, что в соответствии с п. 252.8 ст. 252 Кодекса фактическая цена реализации для нефти и конденсата определяется за налоговый (отчетный) период по состоянию на первое число месяца, следующего за налоговым (отчетным) периодом.

Обязываем довести данное письмо до сведения подчиненных структурных подразделений и плательщиков Платы для использования в работе.

Председатель ......................... Р. М. Насиров
ДФС стало "оперативнее" #laugh# #hurrah# информировать. В прошлом квартале разъяснения были 28 апреля, а сейчас на 7 дней раньше - 21 июля. Умиляет высказывание
Согласно п. 46.4 ст. 46 Налогового кодекса Украины (далее - Кодекс), если налогоплательщик считает, что форма налоговой декларации, определенная центральным органом исполнительной власти, обеспечивающим формирование и реализующим государственную налоговую и таможенную политику, увеличивает или уменьшает его налоговые обязательства, вопреки нормам Кодекса по такому налогу или сбору, он имеет право отметить этот факт в специально отведенном месте в налоговой декларации.

В случае необходимости налогоплательщик может подать вместе с такой налоговой декларацией приложения к такой декларации в бумажном виде, составленные в произвольной форме, что будет считаться неотъемлемой частью налоговой декларации. Такое приложение подается с объяснением мотивов его представления.
Что значит "если плательщик считает...?" Они ещё сомневаются и предлагают выбор?
Правильнее было написать в виде очевидного утверждения "так как ВСЕ налогоплательщики считают..."
Я, честно говоря, не дождался разъяснений этих трудоголиков и сдал в первых числах.
Зображення

Відповісти

Повернутись до “Рентна плата”