смотрите Статут. Там написано когда выплачивать. Собрание, протокол, приказ, налоги и выплачивайте. Ещё нюанс- должен быть баланс и ФР утверждённый собранием участников за тот период, что хотите распределить и использовать прибыль, поэтому если Статут позволяет помесячную выплату, то и баланс с ФР за месяц. Посмотрите что по резервному фонду.
должен быть баланс и ФР утверждённый собранием участников за тот период, что хотите распределить и использовать прибыль, поэтому если Статут позволяет помесячную выплату, то и баланс с ФР за месяц.
должен быть баланс и ФР утверждённый собранием участников за тот период, что хотите распределить и использовать прибыль, поэтому если Статут позволяет помесячную выплату, то и баланс с ФР за месяц.
Будьте добры, ссылочку на нормативный документ
А в чому Ви не згодні з відповіддю? Що потрібно уточнити?
А в чому Ви не згодні з відповіддю? Що потрібно уточнити?
Хочется узнать:
- в каких нормативных документах для выплаты дивидендов требуется наличие "утвержденного баланса"
- если собрание участников не согласно с цифрами в балансе, он может быть изменен?
смотрите Статут. Там написано когда выплачивать. Собрание, протокол, приказ, налоги и выплачивайте. Ещё нюанс- должен быть баланс и ФР утверждённый собранием участников за тот период, что хотите распределить и использовать прибыль, поэтому если Статут позволяет помесячную выплату, то и баланс с ФР за месяц. Посмотрите что по резервному фонду.
В мене в статуті прописано, що можна розподіляти за рішенням засновників, тому мої приймають рішення щомісячно протоколом+ наказ. До речі, від "бувалих", колег теж чула, що необхідно в такому випадку і баланс робити щомісячно, в іншому випадку в податкової виникають питання.
Хочется узнать:
- в каких нормативных документах для выплаты дивидендов требуется наличие "утвержденного баланса"
- если собрание участников не согласно с цифрами в балансе, он может быть изменен?
Може, в букОві Закону ніде і не прописано про баланс.Забули Але для прикриття одного місця я згодна. Чим будем доказувать що в місяці виплати не збитки? (якщо за попередній місяць розподіляють ?)
От через це і дивіденди сплачую в поточному році за минулий. Як мені зручно без проблем це зробити. Бо зазвичай власники і не знають, що треба протокол зборів для виплат дивідендів.
57.1-1.1. У разі прийняття рішення щодо виплати дивідендів платник податку на прибуток - емітент корпоративних прав, на які нараховуються дивіденди, проводить зазначені виплати власнику таких корпоративних прав незалежно від того, чи є оподатковуваний прибуток, розрахований за правилами, визначеними статтею 137 цього Кодексу.
В мене в статуті прописано, що можна розподіляти за рішенням засновників, тому мої приймають рішення щомісячно протоколом+ наказ.
Подскажите, пожалуйста, почему для оплаты счетов/накладных на полученные ТМЦ/ актов на полученные услуги приказ не нужен, а для оплаты протокола собрания учредителей - нужен?
Подскажите, пожалуйста, почему для оплаты счетов/накладных на полученные ТМЦ/ актов на полученные услуги приказ не нужен, а для оплаты протокола собрания учредителей - нужен?
ХЗ
(Хочу знать )
Читая форум, иногда складывается впечатление что некоторые бухгалтера и в туалет не ходят без приказа
57.1-1.1. У разі прийняття рішення щодо виплати дивідендів платник податку на прибуток - емітент корпоративних прав, на які нараховуються дивіденди, проводить зазначені виплати власнику таких корпоративних прав незалежно від того, чи є оподатковуваний прибуток, розрахований за правилами, визначеними статтею 137 цього Кодексу.
Я ще в своій роботі підприємства не банкротила та і з державними теж не працювала, щоб в збитки підприємство затягувати.
можна і так! по Закону. Але навіщо це приватному бізнесу?