Был не НДСник стал НДСник общая система СПД.

Poznaika
ПрофиПрофи
Повідомлень: 43
З нами з: 22 квітня 2012, 00:15
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Poznaika »

Общая система налогообложения СПД.Подскажите как правельно записывать в книгу и вести расходы и доходы если до 1 августа не было НДС ,а с 1 есть НДС. Записывать всё без НДС или можна записывать как раньше с НДС , а по итогам за месяц снимать с расходов и доходо НДС согласно декларации по НДС. ??? Помогите , а то я запуталась. Ведь по кодексу пишут , что записывать надо без ндс, а если записать доход без НДС ,вопросов не будет???

Н@фаня
Гуру
Гуру
Повідомлень: 74
З нами з: 03 квітня 2012, 10:24
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 85 разів

Повідомлення Н@фаня »

Poznaika писав:Общая система налогообложения СПД.Подскажите как правельно записывать в книгу и вести расходы и доходы если до 1 августа не было НДС ,а с 1 есть НДС. Записывать всё без НДС или можна записывать как раньше с НДС , а по итогам за месяц снимать с расходов и доходо НДС согласно декларации по НДС. ??? Помогите , а то я запуталась. Ведь по кодексу пишут , что записывать надо без ндс, а если записать доход без НДС ,вопросов не будет???
В Книге все пишем без НДС. Вопросов не будет. Вам же платежи теперь приходят с "в т.ч. НДС 20%...."
Какие вопросы?

Poznaika
ПрофиПрофи
Повідомлень: 43
З нами з: 22 квітня 2012, 00:15
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Poznaika »

Розничная торговля касовый апарат. Я имею ввиду донеоприходование налички. И у меня найманый работник он не будет сидеть и отнимать ндс по каждому чеку.???

Н@фаня
Гуру
Гуру
Повідомлень: 74
З нами з: 03 квітня 2012, 10:24
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 85 разів

Повідомлення Н@фаня »

А Вы собираетесь в Книгу каждый чек вписыать? В конце дня сняли отчет и вписали.
Я Книгу заполняю по итогам работы за день. Одной строкой. В чеке же тоже НДС выделен.

1111111111
Гений
Гений
Повідомлень: 490
З нами з: 16 січня 2012, 15:02
Дякував (ла): 70 разів
Подякували: 111 разів

Повідомлення 1111111111 »

Н@фаня писав:А Вы собираетесь в Книгу каждый чек вписыать? В конце дня сняли отчет и вписали.
Я Книгу заполняю по итогам работы за день. Одной строкой. В чеке же тоже НДС выделен.
наемные работники заполняют книгу после каждой продажи(пробитого чека) а ЧП ведет книгу итоговую продажу за день

Poznaika
ПрофиПрофи
Повідомлень: 43
З нами з: 22 квітня 2012, 00:15
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Poznaika »

Понятно,что ничего не понятно. Дайте образец.

1111111111
Гений
Гений
Повідомлень: 490
З нами з: 16 січня 2012, 15:02
Дякував (ла): 70 разів
Подякували: 111 разів

Повідомлення 1111111111 »

Poznaika писав:Понятно,что ничего не понятно. Дайте образец.
Нюансы ведения Книги предпринимателем-"общесистемщиком" при использовании работников
13:03:2012 г.

Які особливості ведення Книги обліку доходів та витрат ФОП на загальній системі оподаткування у разі використання найманих працівників?
Відповідь: Відповідно до п. 177.10 ст. 177 Податкового кодексу України від 02.12.10 № 2755-VI фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування зобов'язані вести Книгу обліку доходів і витрат (далі — Книга), у якій щоденно на підставі первинних документів здійснюються записи про операції, що відбулися у звітному (податковому) періоді. Порядок ведення фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування Книги встановлений наказом ДПА України від 24.12.10 № 1025 (далі — Порядок).
Відповідно до п. 2 Порядку кожен найманий працівник - фізична особа (далі — наймана особа), що здійснює операції за готівку, веде їх облік у Книзі, яка реєструється фізичною особою — підприємцем.

У Книзі для найманих осіб зазначаються адреса місця здійснення діяльності, ПІБ найманої особи та фізичної особи – підприємця (роботодавця) та їх реєстраційний номер облікової картки платника податків, а у разі його відсутності – серія та номер паспорта (для фізичних осіб – платників податків, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган ДПС та мають відмітку у паспорті).

Згідно із п. 3 Порядку ведення Книги здійснюється у такому порядку:
у гр. 1 вказується дата заповнення;
у гр. 2 та 11 відображається сума нереалізованих товарних запасів, сировини, матеріалів тощо на початок та на кінець звітного податкового періоду (року), яка виводиться в грошовій формі, виходячи із ціни їх придбання;
у гр. 3 щоденно відображається фактично отримана сума доходу від здійснення діяльності із сумарним підсумком за місяць, квартал, рік. У разі необхідності реєстрації нової Книги протягом звітного року записи в ній продовжуються наростаючим підсумком, а попередня Книга залишається у фізичної особи – підприємця;
до гр. 4 записуються реквізити документа, який підтверджує понесені витрати, пов'язані з придбанням товарно-матеріальних цінностей, виконанням робіт та наданням послуг (номер, дата і назва документа). Документами, які підтверджують витрати, можуть бути, зокрема, товарно-транспортна та/або податкова накладна, платіжне доручення, фіскальний чек, акт закупки (виконаних робіт, наданих послуг) та інші розрахункові документи.
у гр. 5 відображається загальна вартість придбаних товарно-матеріальних цінностей.
у гр. 6 відображається сума витрат, яка безпосередньо пов'язана з отриманням доходу.
фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, заповнюють гр. 7 та 8: до гр. 7 записуються відомості про внутрішнє переміщення товару (відпуск під реалізацію найманій особі) із зазначенням адреси місця здійснення діяльності, ПІБ найманої особи та її реєстраційного номера облікової картки платника податків, а у разі його відсутності - серії та номера паспорта (для фізичних осіб - платників податків, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби та мають відмітку у паспорті); у гр. 8 відображається вартість товару, переданого на реалізацію за цінами придбання.
у гр. 9 відображаються витрати на оплату праці та нарахування на заробітну плату, понесені у звітному місяці.
у гр. 10 відображаються фактично понесені інші витрати, безпосередньо пов'язані з одержанням доходу, які не зазначені у гр. 6 та 9, включаючи вартість оплачених виконаних робіт та наданих послуг.
гр. 12 розраховується як різниця між доходом від здійснення діяльності та документально підтвердженими витратами, пов'язаними із отриманням доходу.

При цьому, наймані особи заповнюють дані Книги відповідно до гр. 1, 3, 8. Графа 3 заповнюється по кожному факту здійснення операції. У гр. 8 наймана особа відображає вартість отриманого товару за цінами реалізації.

Дані з Книг найманих осіб включаються до Книги фізичних осіб – підприємців в останній день місяця.

ДПІ у Дніпровському районі м. Києва ДПС

Відповісти

Повернутись до “ФОП на загальній системі”