Книга доходов и расходов

Наталія Солило
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 123
З нами з: 27 липня 2011, 02:36
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Наталія Солило »

Суть в тому, що бухгалтерка вела неправильно книгу вписувала щоденно дохід і все. Тепер якось треба зазначити витрати і вони є документально підтверджені, але їх усіх записати треба було окремими рядками у книзі. Я зараз сиджу і намагаюсь це зробити і виходить що якщо по банку за день було оплачено 15 накладних, я з них можу вписати лише одну (буду брати ту, де найбільша сума) і вписувати у графу 5. І наскільки я розумію мені треба відслідкувати коли відбувся прожад по накладній яку я вписую у графу 5, щоб потім можна було заповнити графу 6. І виходить якщо по Z звіту продаж відбувався з різних накладних, то у графу 6 попаде лише попередньо записана у 5 графі накладна ???

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18767
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 2040 разів
Подякували: 10329 разів

Повідомлення Popen »

Мацюк Наталія писав:Суть в тому, що бухгалтерка вела неправильно книгу вписувала щоденно дохід і все. Тепер якось треба зазначити витрати і вони є документально підтверджені, але їх усіх записати треба було окремими рядками у книзі. Я зараз сиджу і намагаюсь це зробити і виходить що якщо по банку за день було оплачено 15 накладних, я з них можу вписати лише одну (буду брати ту, де найбільша сума) і вписувати у графу 5.
Не понял проблемы... Пишите выручку за день в гр.3, в этой же строке пишите соответствующий расход в гр.6.
Гр.4 и 5 заполняются только по факту покупки вами товара. В процессе продаж, расходы пишутся в гр.6 как бы "списывая" их из гр.5.

Наталія Солило
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 123
З нами з: 27 липня 2011, 02:36
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Наталія Солило »

popen писав:
Мацюк Наталія писав:Суть в тому, що бухгалтерка вела неправильно книгу вписувала щоденно дохід і все. Тепер якось треба зазначити витрати і вони є документально підтверджені, але їх усіх записати треба було окремими рядками у книзі. Я зараз сиджу і намагаюсь це зробити і виходить що якщо по банку за день було оплачено 15 накладних, я з них можу вписати лише одну (буду брати ту, де найбільша сума) і вписувати у графу 5.
Не понял проблемы... Пишите выручку за день в гр.3, в этой же строке пишите соответствующий расход в гр.6.
Гр.4 и 5 заполняются только по факту покупки вами товара. В процессе продаж, расходы пишутся в гр.6 как бы "списывая" их из гр.5.
А якщо ситуація така є 03 грудня накладна. Товар по ній отримано, а оплачено буде 20 грудня. отримано виторг, в т.ч. і по цій накладній як записати правильго графу 6 якщо "расходы пишутся в гр.6 как бы "списывая" их из гр.5" В мене запис у 5 графу буде лише 20 грудня, а доходи я отримую вже починаючи з 3 грудня. Чи запис у 5 графі треба зробити 03 грудня коли товар відвантажено, але ще не оплачено.

Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18767
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 2040 разів
Подякували: 10329 разів

Повідомлення Popen »

Мацюк Наталія писав: А якщо ситуація така є 03 грудня накладна. Товар по ній отримано, а оплачено буде 20 грудня. отримано виторг, в т.ч. і по цій накладній як записати правильго графу 6 якщо "расходы пишутся в гр.6 как бы "списывая" их из гр.5" В мене запис у 5 графу буде лише 20 грудня, а доходи я отримую вже починаючи з 3 грудня. Чи запис у 5 графі треба зробити 03 грудня коли товар відвантажено, але ще не оплачено.
Сложный вопрос... В расход можно включать только те расходы, которые были фактически понесены. Т.е. получив товар 3.12, а оплатив его только 20.12 и торгуя им в этот временной промежуток, расходы = 0.
В этой связи нужно, кровь из носу, избегать торговли товаром который получен на условиях отсрочки его оплаты...
Что делать? В гр.5 товар записать 20.12 (по оплате). Если на 20.12 весь товар уже продан, то можно ли отразить расходы по нему
20.12 ??? Это - вопрос вопросов!!!

Наталія Солило
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 123
З нами з: 27 липня 2011, 02:36
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Наталія Солило »

У Єдиній базві податкових знань є таке розяснення " Діє до 06.08.2011 2755 Чи враховуються витрати попереднього місяця при розрахунку чистого доходу наступного місяця? ", а як бути з 07.08.2011р. ? Можна їх включати?

.Aleksandra.
УченикУченик
Повідомлень: 2
З нами з: 15 грудня 2011, 03:37

Повідомлення .Aleksandra. »

Здравствуйте. Прошу помощи с заполнением графы 6 Книги доходов и расходов на общей системе.
Веду ФОПа- очень большие обороты по продажам и огромная номенклатура товаров.
Оплаты от покупателей поступают согласно договоров( кусками).
Придумаля для себя учет себестоимости . Распечатываю реестр расходных накладных с графой себестоимость ( мне программист
написал такой отчетик в 1С) поквартально. И заношу в графу 6 Книги себестоимость из этого реестра.
Но определить оплачена эта с/с поставщику или нет-невозможно!!!!!!!! Очень большая дебиторка и кредиторка.
Запуталась. Помогите!

Наталія Солило
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 123
З нами з: 27 липня 2011, 02:36
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Наталія Солило »

.Aleksandra. писав:Здравствуйте. Прошу помощи с заполнением графы 6 Книги доходов и расходов на общей системе.
Веду ФОПа- очень большие обороты по продажам и огромная номенклатура товаров.
Оплаты от покупателей поступают согласно договоров( кусками).
Придумаля для себя учет себестоимости . Распечатываю реестр расходных накладных с графой себестоимость ( мне программист
написал такой отчетик в 1С) поквартально. И заношу в графу 6 Книги себестоимость из этого реестра.
Но определить оплачена эта с/с поставщику или нет-невозможно!!!!!!!! Очень большая дебиторка и кредиторка.
Запуталась. Помогите!
В мене схожа ситуація. перше що зробила відслідкувала і на кожній накладній написала, коли вона оплачена і виходячи з цього заповнила графу 4і 5. Далі з 1с визначаю собівартість проданого товару. А от як правильно робити записи у графу 6 я ще не зовсім розібралась, оскільки в мене всі товари спершу постачаються, а оплата відбувається через 15-20 днів і що робити із собівартістю тих товарів які по факту відвантажені, з них є вже дохід, але вони не оплачені не знаю що робити. Читада Єдині базу податкових знань знайшла таке :Згідно з п.138.4 ст.138 ПКУ витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Буду зсилатись на це, коли визначатиму чистий дохід. Велике прохання відгукніться як ви заповнили книгу

Ластик
Гений
Гений
Повідомлень: 305
З нами з: 27 березня 2009, 03:52
Дякував (ла): 47 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ластик »

А скажите, пожалуйста, что-то путаница в голове: доход за 10 месяцев (пробито по ЭККА) составил 120 тыс.грн., расходы составили 60 тыс. грн., теперь чистый доход как посчитать? Логически я не могу понять - куда относиться остаток товара 20 тыс. грн. на 01.01.2011г.................

BIZON
Гений
Гений
Повідомлень: 318
З нами з: 22 липня 2009, 05:23
Дякував (ла): 32 рази
Подякували: 88 разів

Повідомлення BIZON »

Если ваши 60 тыс расходов четко операционные расходы,то ЧД60тыщ.А остаток на 01.01.2012 надо посчитать по закупочной цене.В идеале остаток на начало+приход по закупочной цене-расход по закупочной цене=остаток товара+дебиторка(но она-то уже по цене продажи!).Так что не сойдется эта книга никогда!!!!

Irinka.feo
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 191
З нами з: 16 лютого 2011, 03:35
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Irinka.feo »

Мацюк Наталія писав:
.Aleksandra. писав:Здравствуйте. Прошу помощи с заполнением графы 6 Книги доходов и расходов на общей системе.
Веду ФОПа- очень большие обороты по продажам и огромная номенклатура товаров.
Оплаты от покупателей поступают согласно договоров( кусками).
Придумаля для себя учет себестоимости . Распечатываю реестр расходных накладных с графой себестоимость ( мне программист
написал такой отчетик в 1С) поквартально. И заношу в графу 6 Книги себестоимость из этого реестра.
Но определить оплачена эта с/с поставщику или нет-невозможно!!!!!!!! Очень большая дебиторка и кредиторка.
Запуталась. Помогите!
В мене схожа ситуація. перше що зробила відслідкувала і на кожній накладній написала, коли вона оплачена і виходячи з цього заповнила графу 4і 5. Далі з 1с визначаю собівартість проданого товару. А от як правильно робити записи у графу 6 я ще не зовсім розібралась, оскільки в мене всі товари спершу постачаються, а оплата відбувається через 15-20 днів і що робити із собівартістю тих товарів які по факту відвантажені, з них є вже дохід, але вони не оплачені не знаю що робити. Читада Єдині базу податкових знань знайшла таке :Згідно з п.138.4 ст.138 ПКУ витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Буду зсилатись на це, коли визначатиму чистий дохід. Велике прохання відгукніться як ви заповнили книгу
У меня такая же проблема. ФОП торгует алкоголем и табаком в розницу. Ассортимент огромный. Когда поставщику оплачен товар можно отследить. Но я лично не представляю как отследить из какой приходной накладной товар продан, чтобы узнать оплачен ли он поставщику.
Я долго ломала голову, делаю теперь так: в конце месяца распечатываю стандартный товарный отчет, в котором есть себестоимость проданного товара. Задолженность перед поставщиками у меня на конец месяца меньше, чем сумма товарных остатков, а значит будем считать, что тот товар, который продан я уже оплатила.
Понимаю, что все это не совсем правильно, но другого выхода не вижу.

Відповісти

Повернутись до “ФОП на загальній системі”