Сторінка 1 з 1

Работа с единоналожниками в 2015г.

Додано: 02 лютого 2015, 13:52
Yuliaso
Добрый день.
Подскажите, пожалуйста, сможем ли мы в 2015г. ставить себе в затраты расходы от Единоналожников Юр. и Физ лиц.????
Если можно, ткните меня в статью НКУ если не можем.
Всем заранее спасибо!

Re: Работа с единоналожниками в 2015г.

Додано: 02 лютого 2015, 14:06
Larnik
Yuliaso писав:Добрый день.
Подскажите, пожалуйста, сможем ли мы в 2015г. ставить себе в затраты расходы от Единоналожников Юр. и Физ лиц.????
Если можно, ткните меня в статью НКУ если не можем.
Всем заранее спасибо!
Можно как и раньше ставить себе в затраты расходы от Единоналожников Юр. и Физ лиц. Дело в том что они только планировали внести изменения в НКУ, но не утвердили.

Re: Работа с единоналожниками в 2015г.

Додано: 02 лютого 2015, 14:11
Yuliaso
Larnik писав:
Yuliaso писав:Добрый день.
Подскажите, пожалуйста, сможем ли мы в 2015г. ставить себе в затраты расходы от Единоналожников Юр. и Физ лиц.????
Если можно, ткните меня в статью НКУ если не можем.
Всем заранее спасибо!
Можно как и раньше ставить себе в затраты расходы от Единоналожников Юр. и Физ лиц. Дело в том что они только планировали внести изменения в НКУ, но не утвердили.
Спасибо! Начиталась проэктов на покращення, а теперь голова кругом что и где. Ещё раз спасибо!

Re: Работа с единоналожниками в 2015г.

Додано: 26 березня 2015, 14:09
Kalinda
Вовсе не добавляет оптимизма
из статьи Елены Макеевой:http://www.epravda.com.ua/rus/columns/2 ... 17/528591/
Спрощена система оподаткування, метою якої була підтримка начебто малого та середнього бізнесу, давно себе вичерпала. В результаті цієї системи в країні залишився лише мікро- та малий бізнес. Середній бізнес вона знищила та змусила багатьох підприємців дрібнити бізнес на величезну кількість мікрокомпаній.

Крім того, робота з приватними підприємцями за спрощеною системою оподаткування стала гарною альтернативою трудовим відносинам, що призвело до тінізації заробітної плати. В таких умовах законодавцю важко запропонувати дієвий механізм зменшення податкового навантаження на фонд зарплати.

Багато політиків апелюють до грузинського досвіду, проте забувають, що в цій країні відсутня спрощена система оподаткування та звітності.

Будь-які новації із зниження податкового тягаря на фонд зарплати в Україні не будуть ефективними, оскільки завжди існуватиме альтернатива у вигляді єдиного податку. Політики навіть не говорять про такі очевидні речі. Вони бояться втратити виборця і думають лише про своє політичне майбутнє.

Будь-яка податкова система повинна бути стимулом для бізнесу, а не тягарем. Наразі ж спрощена система підтримує одних підприємців, але вбиває інших.

Законодавець повинен шукати дієві механізми, які б слугували альтернативою спрощеній системі. Наприклад, в окремих країнах Євросоюзу підприємства малого бізнесу взагалі звільнені від оподаткування податком на прибуток.

Приміром, в Україні можна було б звільнити від оподаткування податком на прибуток компанії з річним доходом до 1 млн грн - саме ця межа встановлена для обов'язкової реєстрації платника ПДВ.

Для інших підприємств можна запровадити диференційовану ставку податку на прибуток за принципом "чим більше заробляєш, тим більше сплачуєш". Існуюча ставка податку на прибуток - 18% - може застосовуватися лише до підприємств з річним доходом понад 20 млн грн. За даними ДФС, їх в Україні не більше 5%.

Прийнята реформа в частині оподаткування податком на прибуток виправдана. В Україні запроваджена мінімальна кількість податкових різниць порівняно з ЄС.

Відмова від спрощеної системи оподаткування дасть можливість якісно реформувати податкове навантаження на фонд заробітної плати

Вот где ищут источники всех бед!!!Единщики развалили страну,разрушили крупный бизнес и экономику,надо бороться с ними...#wall#