РРО для единщиков 2 и 3 группы

Розділ XIV ПКУ
Sveizy
Мастер
Мастер
Повідомлень: 62
З нами з: 08 червня 2020, 23:49
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 10 разів

Повідомлення Sveizy »

FyDD писав:
02 грудня 2021, 19:26
Sveizy писав:
02 грудня 2021, 17:19
Андрій61 писав:
02 грудня 2021, 16:43
то есть да? ) я правильно расценил выделение жирным шрифтом?
Было письмо НБУ - оно назвало такие операции "безготівкою"
НО ГНИ считают ее розрахунковою :dash:
Решение принимать вам. Если у вас хороший налоговый адвокат - можете рискнуть
супер )))

Sveizy
Мастер
Мастер
Повідомлень: 62
З нами з: 08 червня 2020, 23:49
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 10 разів

Повідомлення Sveizy »

Платник
P2P Credit Fust Fund


а что означает данная трактовка платежа на фоп расчетном счете?


Платник
Транз.рах._ DN, DG, DZ


а этот как расшифровать?

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13648
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14112 разів
Подякували: 27886 разів

Повідомлення Яков »

INSPECTOR GADGET писав:
02 грудня 2021, 18:57
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=73271
Опять шо-то мутят ...
У кого есть какие мысли по сабжу, поделитеся .
На форуме обсуждали в теме Грядуть нові реформи
На нашем сайте, в новостях от 29.11.2021
Пока это проект. На выходе может быть совсем другая редакция...
Зображення

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13648
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14112 разів
Подякували: 27886 разів

Повідомлення Яков »

Для информации:
По РРО — Роз’яснення Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики № 04-32/12-2021/211661 від 29.06.2021
1. Вимоги до форми та змісту фіскального чека
Вимоги до форми та змісту фіскального чека викладені у п. 2 Розділу І Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 21 січня 2016 року №13 на виконання ч. 1 ст. 8 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме:
назва товару (послуги) - слово, поєднання слів або слова та цифрового коду, які відображають споживчі ознаки товару (послуги) та однозначно ідентифікують товар чи послугу в документообігу СГ;
Таким чином, за наявності у суб’єкта господарювання відповідного документообігу, назва товару (послуги), зазначені у фіскальному чеку,
повинні бути достатньо детальними, щоб однозначно установити тотожність товару (послуги), зазначеного у первинних документах, товару (послузі), та відповідно у фіскальному чеку.
У випадку, якщо законодавство не вимагає від суб’єкта господарювання ведення документообігу, такий суб’єкт у фіскальному чеку має зазначати дані, достатні для встановлення відповідності фактично проданого товару (наданої послуги) їх опису у фіскальному чеку.
Так, ФОП може самостійно визначати назву товару, чинне законодавство містить лише вимогу, щоб така назва дозволяла однозначно
ототожнити проданий товар із його назвою у фіскальному чеку та визначенням цього товару у прибуткових документах у тому випадку, коли ФОП, згідно з вимогами чинного законодавства, повинен мати такі документи.
Як і у будь-якому іншому випадку незгоди із діями, або оцінками співробітника органу державної податкової служби України, здійсненими ним у межах його посадових повноважень, платник податків має зазначити про таку незгоду в документах, що складаються за результатами контрольних заходів податкового органу а якщо його зауваження не враховані при ухваленні рішення – оскаржити таке рішення в адміністративному або судовому порядку.
2. Відповідальність за порушення вимог законодавства при здійсненні реєстрації розрахункових операцій
Відповідальність за порушення вимог законодавства при здійсненні реєстрації розрахункових операцій визначена п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону України
«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»:
1) у разі встановлення в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невидача (в паперовому вигляді та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання:
100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за порушення, вчинене вперше;
150 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за кожне наступне вчинене порушення;

Водночас, Законом України № 1017 від 01.12.2020 року продовжено термін застосування понижених штрафів до 1 січня 2022 року.
Тимчасово, до 1 січня 2022 року, санкції, визначені пунктом 1 статті 17 цього Закону, застосовуються в таких розмірах:
10 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за порушення, вчинене вперше;
50 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за кожне наступне вчинене порушення.

Якщо у фіскальному чеку буде занижено суму розрахункової операції, або не видано розрахунковий документ в паперовій/електронній формі або не проведено розрахункову операцію через РРО/ПРРО або у чеку не зазначено код товару згідно з УКТ ЗЕД для підакцизних товарів – це буде мати своїм наслідком застосування до порушника санкцій на підставі вищенаведеного пункту Закону.
Разом з тим, якщо допущені у фіскальному чеку помилки не привели до такого результату – вони не можуть бути підставою для настання
відповідальності.
Звертаємо вашу увагу на те, що Законом № 1017 – ІХ виключено значну кількість штрафів за порушення вимог щодо проведення
розрахункових операцій, зокрема: відсутній штраф за невідповідність готівки в касі, відсутній штраф за не створення контрольної стрічки в ПРРО, відсутній штраф за проведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО без використання режиму попереднього програмування найменування кожного товару, який не є підакцизним, та/або послуги, ціни товару (послуги) та обліку їх кількості, відсутній штраф у разі неподання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням ПРРО.
3. Про облік товарних запасів
Пункт 12 ч.1 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» встановлює:
Суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов'язані:

12) вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів (послуг), що відображені в такому обліку.
При цьому суб'єкт господарювання зобов'язаний надати контролюючим органам під час проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), які підтверджують облік та походження товарів, що на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об'єкті).
Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

Таким чином, фізичні особи – підприємці, що використовують спрощену систему оподаткування, не є при цьому платниками ПДВ та не здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння не зобов’язані вести облік товарних запасів та підтверджувати їх походження первинними документами для цілей контролю за дотриманням законодавства у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Водночас, пункт 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України містить наступні вимоги щодо підтвердження платниками податків показників,
зазначених такими платниками у податковій звітності:
44.1. Для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Принагідно повідомляємо, що зазначена норма Податкового кодексу діє з 2011 року.
Згідно зі ст. 296.1 Податкового кодексу України ФОП - платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є ПДВ, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів.
Це означає, що такі ФОП – платники єдиного податку не повинні підтверджувати документами (в тому числі первинними документами)
витрати на придбання товарів/послуг, а повинні вести лише облік доходів з урахуванням вимог п. 44.1 ст. 44 ПК України. Водночас, такі ФОП повинні підтверджувати факт включення або не включення певних доходів до загального складу доходу (ст. 292 Податкового кодексу України).
ФОП платники єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення доходів та витрат.
Платники єдиного податку, які є платниками ПДВ повинні вести облік доходів і витрат з урахуванням вимог п. 44.1 ст. 44 ПК України.
З огляду на зазначене документом, що належним чином підтверджує видаткову або прибуткову операцію є, в тому числі, розрахунковий документ, виданий реєстратором розрахункових операцій. Що стосується Книги обліку доходів, то зазначений документ виконує функцію документа обліку, проте ніколи не був первинним документом, оскільки містить лише узагальнені дані про проведені платником податків господарські операції.
4. Про 1 групу
Податковим кодексом України не передбачена можливість ФОП, що використовують першу групу спрощеної системи оподаткування, здійснювати роздрібну торгівлю поза межами торгівельних місць на ринку.
Відповідно до пп. 5 п. 293.4 ст. 293 Податкового кодексу України здійснення ФОП першої групи торгівлі поза межами ринку матиме наслідком застосування ставки єдиного податку у розмірі 15 відсотків до доходу, отриманого платником від провадження діяльності, яка не передбачена п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України.
Зображення

alena_4
УченикУченик
Повідомлень: 1
З нами з: 03 грудня 2021, 09:11

Повідомлення alena_4 »

[
Было письмо НБУ - оно назвало такие операции "безготівкою"
НО ГНИ считают ее розрахунковою :dash:
Решение принимать вам. Если у вас хороший налоговый адвокат - можете рискнуть
[/quote]

супер )))
[/quote]

А вот КЛЮЧЕВОЙ вопрос для идентификации оплат на р/счет: как с практической точки зрения глядя на выписку определять какую зашедшую оплату от частных лиц проводить через РРО, а какую нет? Мы вот, например, оказываем услуги населению, для оплаты даем реквизиты IBAN, а как человек оплатит мы не знаем - то ли в кассу пойдет, то ли через приват24 оплатит, а может у него карта моно или райфайзен.... ВОТ КАК?????? Вопрос очень остро стоит, т.к. оборот больше 1320000, нужен РРО, а как это на практике осуществить? и будет ли караться штрафами если пробивать все подряд, указывая вид оплаты"безнал". Может есть практики, кто уже определился как-то с этим вопросом....поделитесь, пожалуйта, как вы этот вопрос решили для себя... :help:

Аватар користувача
Андрій61
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1879
З нами з: 24 липня 2017, 15:44
Дякував (ла): 340 разів
Подякували: 884 рази

Повідомлення Андрій61 »

FyDD писав:
02 грудня 2021, 19:26

Было письмо НБУ - оно назвало такие операции "безготівкою"
НО ГНИ считают ее розрахунковою :dash:
Решение принимать вам. Если у вас хороший налоговый адвокат - можете рискнуть
Извеняюсь канечно, но складывается впечатление - Вы продаёте РРОили ПРРО!
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.

Dolanny
Оракул
Оракул
Повідомлень: 238
З нами з: 12 серпня 2015, 11:49
Дякував (ла): 54 рази
Подякували: 144 рази

Повідомлення Dolanny »

alena_4 писав:
03 грудня 2021, 09:32
[
Было письмо НБУ - оно назвало такие операции "безготівкою"
НО ГНИ считают ее розрахунковою :dash:
Решение принимать вам. Если у вас хороший налоговый адвокат - можете рискнуть
супер )))
[/quote]

А вот КЛЮЧЕВОЙ вопрос для идентификации оплат на р/счет: как с практической точки зрения глядя на выписку определять какую зашедшую оплату от частных лиц проводить через РРО, а какую нет? Мы вот, например, оказываем услуги населению, для оплаты даем реквизиты IBAN, а как человек оплатит мы не знаем - то ли в кассу пойдет, то ли через приват24 оплатит, а может у него карта моно или райфайзен.... ВОТ КАК?????? Вопрос очень остро стоит, т.к. оборот больше 1320000, нужен РРО, а как это на практике осуществить? и будет ли караться штрафами если пробивать все подряд, указывая вид оплаты"безнал". Может есть практики, кто уже определился как-то с этим вопросом....поделитесь, пожалуйта, как вы этот вопрос решили для себя... :help:
[/quote]
Сколько изучала этот вопрос то поняла так: если вы инициируете расчет с покупателем картой (т. е. у вас есть сайт, где ость кнопка "оплатить") - то это расчетная операция, а если вы дали покупателю счет на оплату, а он решил оплатить картой - это не расчетная операция

FyDD
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3139
З нами з: 22 лютого 2013, 05:48
Дякував (ла): 2366 разів
Подякували: 752 рази

Повідомлення FyDD »

Андрій61 писав:
03 грудня 2021, 12:09
FyDD писав:
02 грудня 2021, 19:26

Было письмо НБУ - оно назвало такие операции "безготівкою"
НО ГНИ считают ее розрахунковою :dash:
Решение принимать вам. Если у вас хороший налоговый адвокат - можете рискнуть
Извеняюсь канечно, но складывается впечатление - Вы продаёте РРОили ПРРО!
Нет, у нас др. товар. Я написал свою точку зрению, я бы лично без надежного адвоката не рискнул
А продавцам рро и так работы хватит. Похоже что рро уже не отложат и не смягчат закон. :dash:
С нашими законотворцами надежда более чем слабая :dash:

Medusa
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 107
З нами з: 07 травня 2013, 23:30
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 79 разів

Повідомлення Medusa »

Всем доброго дня!Подскажите, пожалуйста, электронной печать для ПРРО пользоваться могут все кассиры ФОПа или только сам ФОП?

Аватар користувача
Андрій61
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1879
З нами з: 24 липня 2017, 15:44
Дякував (ла): 340 разів
Подякували: 884 рази

Повідомлення Андрій61 »

Medusa писав:
06 грудня 2021, 12:20
Всем доброго дня!Подскажите, пожалуйста, электронной печать для ПРРО пользоваться могут все кассиры ФОПа или только сам ФОП?
Не более 1(одной) кассы !!
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.

Відповісти

Повернутись до “Спрощена система оподаткування”