Сторінка 1 з 1

Первичные документы для физ.лиц

Додано: 29 березня 2011, 06:15
desire
С 01.04.11г. у физ.лиц должна быть вся первичка. Подскажите, пожалуйста, частному предпринимателю на едином налоге какие первичные документы необходимы (это касается доходов и расходов?). И зачем ему она, если он на едином налоге?

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 29 березня 2011, 11:01
Саша0070
Подскажи где нашол что физлица должны вести первичку. И что ты понимаешь под первичкой.

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 30 березня 2011, 00:24
desire
Как всегда, директор где-то услышал про это и теперь всех ходит озадачивает...

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 30 березня 2011, 02:09
desire
В налоговой сказали, что с 01.07.11г., если у предпринимателя нет первичных документов (всех приходных и расходных накладных) - штраф!

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 30 березня 2011, 03:07
Света239
В ст.44.1 сказано, что "платники податків зобов язані вести облік ... на підставі первинних документів" Разграничений нет на ЕН и общая система.

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 15 квітня 2011, 04:37
Remi
[quot
e=Света239]В ст.44.1 сказано, что "платники податків зобов язані вести облік ... на підставі первинних документів" Разграничений нет на ЕН и общая система.[/quote]
а если производится закупка на рынке,где брать "первичные документы",и как это в книге ф.10 отображать?

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 15 квітня 2011, 04:48
tatsya77
согласно Закона "О бух.учете и фин.отчетности" бухгалтерский учет обязательно должен вестись только ЮРИДИЧЕСКИМИ лицам. Физлица же обязательно подают предусмотренную отчетность, подтвержденную данными из книги доходов-расходов, а вести или не вести бухучет - это их личное право.

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 15 квітня 2011, 07:08
Бух
Вот может быть кого-то заинтересует позиция налоговой

Питання:Чи передбачена відповідальність за відсутність первинних документів у фізичної особи — підприємця (ФОП) — платника фіксованого податку?

Відповідь:Згідно із п. 6 ст. 128 Господарського кодексу України громадянин-підприємець зобов’язаний вести облік результатів своєї підприємницької діяльності відповідно до вимог законодавства та своєчасно надавати податковим органам декларації про доходи, інші необхідні відомості для нарахування податків та інших обов’язкових платежів, сплачувати податки та інші обов’язкові платежі в порядку і в розмірах, встановлених законом.

Відповідно до ст. 14 Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року №13-92 "Про прибутковий податок з громадян" із змінами та доповненнями (далі — Декрет), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, мають право самостійно обрати спосіб оподаткування доходів, одержаних від цієї діяльності, за фіксованим розміром податку шляхом придбання патенту.

Згідно із п. 1 ст. 14 Декрету у разі сплати фіксованого податку платник такого податку звільняється від ведення обов’язкового обліку доходів і витрат. При цьому, листом ДПА України від 12.10.09 №22213/7/17-0717 зазначено, що замість Книги обліку доходів і витрат (Книга ф. №10), затвердженої наказом ДПА України від 21.04.1993 №12 "Про затвердження Інструкції "Про оподаткування доходів фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю", для фізичних осіб — суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють свою діяльність на загальній системі оподаткування, платник фіксованого податку може вести облік доходів і витрат у будь-якій зручній для нього формі, що не вимагає будь-якої реєстрації.

Таким чином, фізичні особи - підприємці - платники фіксованого податку звільняються від обов’язкового ведення обліку доходів та витрат, але вони мають право вести спрощений облік доходів та витрат у будь-якій зручній для них формі. При цьому, слід зазначити, що фізичні особи — підприємці — платники фіксованого податку не звільняються від обов’язку щодо наявності підтверджуючих документів на товар, який реалізується. У разі виявлення факту щодо відсутності первинних документів, органи ДПС застосовують до фізичних осіб — підприємців — платників фіксованого податку штрафну санкцію, відповідно до п. 121.1 ст. 121 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-IV (далі - ПКУ).

Згідно із п. 121.1 ст. 121 ПКУ за незабезпечення платником податків зберігання первинних документів облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених статтею 44 цього Кодексу строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, — тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.

http://buhgalter911.com/Res/Zakoni/QA/7 ... 33984.aspx

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 17 квітня 2011, 04:04
y1961y
А как же Закон президента № 727/98?777#-o

Re: Первичные документы для физ.лиц

Додано: 18 квітня 2011, 08:54
бух-ер
Тема, конечно, очень серьезная. То, что говорит налоговая - понятно, но в статье 121 говорится только о том. что плательщик налогов отвечает за сохранность всяких там первичных, вторичных, ичных документов. Где, в каком нормативном документе, определен список первичных документов, которые должен вести ЧП на едином налоге? Сейчас налоговая штрафует , например, за нарушение кассовой дисциплины? Скажите мне, какой закон отвечает за кассовую дисциплину ЧПешника? Если в Книге доходов и расходов не заполнена сумма, то ее выштрафовуют по пятикратному размеру, как бы ты нарушаешь кассовую дисциплину. ??????? Какие первичные документы и главное зачем должен вести ЧПешник, или согласно ст 121 НКУ просто хранить их и все, а в каком они объеме, полном, или только одна накладная не важно? Понятно. что свой доход я подтверждаю документами, а расход зачем?