Поділіться, чи є хтось, хто не оформлює акти виконанних робіт?
Зважаючи на те, що краще оплатити штраф.
...
Головне управління ДПС у Хмельницькій області нагадує, що Законом № 466 внесені зміни до ПКУ, зокрема в частині застосування штрафних санкцій за незбереження первинних документів, бухгалтерської та статистичної звітності. Так, із 23 травня 2020 року незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ПКУ строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів (крім документів, отриманих з ЄРПН) чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1020 грн (раніше штраф становив 510 грн).
Пунктом 2.3 глави 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі – Положення), визначено, що первинні документи, створені в електронному вигляді, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг та законодавства у сфері КЕП.
Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо можливості використання електронно-цифрового підпису (далі – ЕЦП) при оформленні первинних облікових документів і повідомляє таке
Пунктом 2.3 глави 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі – Положення), визначено, що первинні документи, створені в електронному вигляді, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг та законодавства у сфері КЕП.
Вообще-то я имел в виду ст.9 Закона "О бух. учете", но это тоже не плохо
Поділіться, чи є хтось, хто не оформлює акти виконанних робіт?
Я не оформляю акт выполненных работ, а оформляю Счета-Фактуры, на основании Лист Мінфіну України № 31-11410-06-5 / 4339 від 16.02.2017 р
По услугам этот счет фактура считается первичным документом если он оплачен.
В договоре на обслуживание прямо прописано, что клиенту высылается СФ, и после оплаты он считается первичным документом.
Ну у меня клиенты все на ежемесячном обслуживании, суммы постоянные, поэтому сделал всю выписку в автоматическом режиме,
т.е. выписка РН, распечатка (вернее формирование файлов формата pdf), подписание их ЭЦП, рассылка по е-майл,
занимает 5-10 минут, и так СФ это не акты, то достаточно только моей подписи, собственно говоря с актами возни было больше,
т.к. подписывать ЭЦП наши бухгалтера до сих пор нормально не умеют, для них это что-то запредельное, ну а так и не надо.
Я не оформляю акт выполненных работ, а оформляю Счета-Фактуры, на основании Лист Мінфіну України № 31-11410-06-5 / 4339 від 16.02.2017 р
По услугам этот счет фактура считается первичным документом если он оплачен.
В договоре на обслуживание прямо прописано, что клиенту высылается СФ, и после оплаты он считается первичным документом.
Лист Мінфіну України № 31-11410-06-5 / 4339 від 16.02.2017 р
Оформлений належним чином рахунок-фактура (інвойс) може бути підставою для відображення в бухгалтерському обліку господарської операції з постачання товарів, робіт (послуг) без складання акта приймання-передач і тільки у разі його оплати, що підтверджується відповідними документами.
В письме речь идет только о поставках товаров и работ(услуг), т.е. о поставщиках. А вот является ли такой документ основанием для оприходования товаров в подотчет материально-ответственному лицу или, в случае услуг, отнесением на затраты?
достаточно только моей подписи, собственно говоря с актами возни было больше,
т.к. подписывать ЭЦП наши бухгалтера до сих пор нормально не умеют, для них это что-то запредельное, ну а так и не надо.
А у всех бухгалтеров есть полномочия подписывать Ваши акты выполненных работ?