Сторінка 3 з 3

Re: Персонификация до 2010

Додано: 09 січня 2020, 10:16
Лариса М
Подскажите, пожалуйста. получили письмо с ПФ, о том, что за 10. 2010 у одного сотрудника не правильно указан код. проверили, да действительно. А как теперь исправить? В письме написано : перевірити та привести у відповідність. По тел. исполнителя пока не дозвонилась, то гудки, то никто не берет трубку.
Может у кого-то было подобное?

Re: Персонификация до 2010

Додано: 09 січня 2020, 10:25
Ин
Лариса М писав:Подскажите, пожалуйста. получили письмо с ПФ, о том, что за 10. 2010 у одного сотрудника не правильно указан код. проверили, да действительно. А как теперь исправить? В письме написано : перевірити та привести у відповідність. По тел. исполнителя пока не дозвонилась, то гудки, то никто не берет трубку.
Может у кого-то было подобное?
Було таке, але помилка була за 2003 рік, ходила в ПФ там на місці роздрукували форми Індані + ярлик (на яких подавали в той час), заповнила скасовуючу і початкову.

Re: Персонификация до 2010

Додано: 10 січня 2020, 10:24
Лариса М
Ин писав:
Лариса М писав:Подскажите, пожалуйста. получили письмо с ПФ, о том, что за 10. 2010 у одного сотрудника не правильно указан код. проверили, да действительно. А как теперь исправить? В письме написано : перевірити та привести у відповідність. По тел. исполнителя пока не дозвонилась, то гудки, то никто не берет трубку.
Может у кого-то было подобное?
Було таке, але помилка була за 2003 рік, ходила в ПФ там на місці роздрукували форми Індані + ярлик (на яких подавали в той час), заповнила скасовуючу і початкову.
А ви писали заяву на проведення перевірки? Бо в мене в листі вказано, якщо до 01.01.2011 то потрібна заява. Є бланк якийсь, чи в довільній формі писати?
Другий день не можна дозвонитися. Колега по офісу з помилкою за 2003 рік отримала такий лист, також до свого виконавця не може дозвонитися.


Re: Персонификация до 2010

Додано: 10 січня 2020, 10:47
Ин
Лариса М писав:
Ин писав:
Лариса М писав:Подскажите, пожалуйста. получили письмо с ПФ, о том, что за 10. 2010 у одного сотрудника не правильно указан код. проверили, да действительно. А как теперь исправить? В письме написано : перевірити та привести у відповідність. По тел. исполнителя пока не дозвонилась, то гудки, то никто не берет трубку.
Может у кого-то было подобное?
Було таке, але помилка була за 2003 рік, ходила в ПФ там на місці роздрукували форми Індані + ярлик (на яких подавали в той час), заповнила скасовуючу і початкову.
А ви писали заяву на проведення перевірки? Бо в мене в листі вказано, якщо до 01.01.2011 то потрібна заява. Є бланк якийсь, чи в довільній формі писати?
Другий день не можна дозвонитися. Колега по офісу з помилкою за 2003 рік отримала такий лист, також до свого виконавця не може дозвонитися.
Так, писала заяву:
Просимо провести перевірку достовірності подання відомостей до реєстру застрах. осіб ДР загальнообовязкового держ.страхування , по нарахуванню з/плати по застрах. особі ...... , правильний ІПН ... , вказаний ІПН ..... за період ....
Якщо це звільнений, то ще вказувала - звільненому працівнику.