1.Да, если считать их услугами сторонних организаций
2. по актам
3. Нет.
(Из инструкции )п.5.12. У рядку 10 "Крім того, доходи від здавання під найм (в оренду) виробничих нежитлових приміщень" указуються обсяги нарахованих коштів (без урахування ПДВ та суми комунальних платежів) за здавання під найм (в оренду) нежитлових приміщень виробничого призначення (крім підприємств, для яких здавання в оренду нежитлової нерухомості є основним видом діяльності). Дані рядка 10 не включаються в дані рядка 02 "Обсяг реалізованих послуг (уключаючи ПДВ)" і не відображаються за видами послуг у розділі II "Інформація про види послуг, реалізацію яких здійснювало підприємство, відокремлений підрозділ
Разные ответы.....я прочитала инструкцию, но про комуналку не поняла отражать её или нет. Мы платим комуналку прямым поставщикам, облэнерго, горгаз, водоканал.
V.O-Sem писав:Разные ответы.....я прочитала инструкцию, но про комуналку не поняла отражать её или нет. Мы платим комуналку прямым поставщикам, облэнерго, горгаз, водоканал.
5.10. У рядку 08 "Матеріальні витрати" вказуються витрати, пов'язані з діяльністю щодо надання послуг. До показника "матеріальні витрати" включаються:
- вартість витрачених у виробництві: сировини й основних матеріалів, напівфабрикатів та комплектувальних виробів, палива й енергії, будівельних матеріалів, запасних частин, тари й тарних матеріалів, допоміжних та інших матеріалів (канцелярське приладдя, продукти на лікувально-профілактичне харчування працівників тощо);
- проведення випробування сировини й матеріалів, які використовуються у виробництві; транспортні послуги, які є складовою технологічного процесу виробництва тощо; - оплата робіт, виконаних підрядниками (субпідрядниками);
- витрати, пов'язані з використанням природної сировини (плата за воду, що вибирається з водогосподарських систем у межах затверджених лімітів, а також платежі за використання інших природних ресурсів, за викиди і скиди забруднювальних речовин у навколишнє природне середовище, розміщення відходів та інші види шкідливого впливу в межах ліміту).
А почему горгаз, водоканал и пр.не отнести к покупным услугам, т.е. подрядчикам? Есть в тексте и прямые указания на материальность Ваших затрат. Пусть клуши из статистики докажут, что это не так.
rekin писав: - оплата робіт, виконаних підрядниками (субпідрядниками);
- витрати, пов'язані з використанням природної сировини (плата за воду, що вибирається з водогосподарських систем у межах затверджених лімітів, а також платежі за використання інших природних ресурсів, за викиди і скиди забруднювальних речовин у навколишнє природне середовище, розміщення відходів та інші види шкідливого впливу в межах ліміту).
А почему горгаз, водоканал и пр.не отнести к покупным услугам, т.е. подрядчикам? Есть в тексте и прямые указания на материальность Ваших затрат. Пусть клуши из статистики докажут, что это не так.
При заполнении отчета услуги годовой в какую строку определить СПД и ЧП (которым оказаны услуги) к дргим потребителям либо к предприятиям(учреждениям)?
Elena_2009 писав:При заполнении отчета услуги годовой в какую строку определить СПД и ЧП (которым оказаны услуги) к дргим потребителям либо к предприятиям(учреждениям)?
в инструкции ничего не сказано кто или что относится к прочим потребителям, поєтому я ФЛП указывала в строке "предприятия (учреждения)"
Добрый день, подскажите пожалуйста по отчету 1-послуги. Код рядка 08 Матеріальни витрати и Код рядка 09 Інші операційні витрати какие расходы ставить? У меня есть такие расходы: зарплата, отчисления на з/п и из нее, единый налог, РКО, еще есть регистрация прицепа в ГАИ, только я отнесла эти расходы на увеличение первоначальной стоимости. Инструкцию читала, сделала такой вывод: в строку 09 ставлю единый и РКО? А налоги надо включать? Помогите, делаю первый раз.
Лёлька))) писав:Добрый день, подскажите пожалуйста по отчету 1-послуги. Код рядка 08 Матеріальни витрати и Код рядка 09 Інші операційні витрати какие расходы ставить? У меня есть такие расходы: зарплата, отчисления на з/п и из нее, единый налог, РКО, еще есть регистрация прицепа в ГАИ, только я отнесла эти расходы на увеличение первоначальной стоимости. Инструкцию читала, сделала такой вывод: в строку 09 ставлю единый и РКО? А налоги надо включать? Помогите, делаю первый раз.
в инструкции все описано. зарплата и отчисления в этот отчет не идут. в зависимости какие услуги Вы оказываете, такие у Вас и расходы. А свет, вода. материалы, запчасти Вы используете?