как заставить работника работать, а не увольняться

buhgalter2
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 635
З нами з: 27 січня 2014, 10:26
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 138 разів

Повідомлення buhgalter2 »

Раз заведующей "противно", то она знает эти причины и похоже они в ней)
Сталкивалась с такими способами привязывания:
1. срочный трудовой договор, то есть сначала на 2 месяца, потом (если все всем нравится) подписывают обычный бессрочный.
2. отправляли на какие либо курсы (кассира, буха или что вам нужно), оплачивал налом хозяин, а с работником подписывали договор, что он обязан вернуть деньги если не отработает 1 год или если не подпишет трудовой договор по окончанию курсов (так делали мои бывшие работодатели). Обучение на предприятии можно сделать платным для тех кто не захотел работать дальше. То есть подписываете договор с работником, что он у вас проходит обучение-стажировку и если он откажется работать, то должен будет оплатить за обучение.
3. раньше в АСКО была страховка "золотые наручники", именно для того чтобы привязать работников. Сейчас наверное тоже есть.

zhenya
Гений
Гений
Повідомлень: 413
З нами з: 29 жовтня 2009, 05:02
Дякував (ла): 196 разів
Подякували: 249 разів

Повідомлення zhenya »

buhgalter2 писав:rey, я считаю, что нужно провести откровенный разговор и напрямую спросить почему увольняются. ......
Если люди уходят на туже должность в другом месте, то нужно искать причины у вас. И заставить людей работать вы сможете только устранив эти причины.
ИМХО.
Поддерживаю

rey
Гений
Гений
Повідомлень: 445
З нами з: 03 вересня 2015, 09:07
Дякував (ла): 128 разів
Подякували: 131 раз

Повідомлення rey »

buhgalter2 писав:То есть подписываете договор с работником, что он у вас проходит обучение-стажировку и если он откажется работать, то должен будет оплатить за обучение.
для такой стажировки-обучения надо официально оформлять же? у нас ФОП.

zhenya
Гений
Гений
Повідомлень: 413
З нами з: 29 жовтня 2009, 05:02
Дякував (ла): 196 разів
Подякували: 249 разів

Повідомлення zhenya »

А Вы можете поговорить с сотрудниками и узнать у них причину увольнения? Или Вам в магазин ТАБУ....

rey
Гений
Гений
Повідомлень: 445
З нами з: 03 вересня 2015, 09:07
Дякував (ла): 128 разів
Подякували: 131 раз

Повідомлення rey »

zhenya писав:А Вы можете поговорить с сотрудниками и узнать у них причину увольнения? Или Вам в магазин ТАБУ....
я в одном городе, магазины в другом. о кадровых перестановках я узнаю постфактум

Sancho Panza
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 613
З нами з: 02 серпня 2013, 22:17
Дякував (ла): 143 рази
Подякували: 341 раз

Повідомлення Sancho Panza »

Аря писав:
NATA888 писав:
rey писав: я это тоже говорила. ответ - у нас все хорошо, это работники редиски
сама ничего не понимаю. раньше все было ок. за первые 3 года существования магазина такого не было. а с прошлого года как началось... и ищут подолгу нового продавца, а в итоге что-то не срастается. вот и хотят бумажно "привязать"
Аналогічна ситуація з працівниками бухгалтерії, рівень зп непоганий як для нашого міста і умови праці хороші.... просто люди ті які ще залишилися тут не хочуть працювати, всі "образовані" виїхали за кордон, тут або ті які нічого робити не хочуть, або непогано вже заробляють, середньої ланки помоєму немає....
стикнулася з таким поняттям як "до вас далеко добиратися" (хоча ми знаходимся в місті, не в центрі но...) - сміялася довго, тому що місто за 1,5год. ціле можна обїхати не те, що з одного боку в інший....
І такий кругоборот задовбав мягко кажучи, тому що підприємство взяло на себе оплачувати людині яка навчить всьому, людина вчить проходить два тижня і починається "ви знаєте, я боюся то така відповідальність, я боюся помилитися" бла бла бла#hunter#

ну надо вообще и в принципе принять тот факт, что сейчас многие люди не стремятся работать, более того не ищу работу как таковую.
Шановні, на мою думку вся біда в не справедливій оплаті праці. Диспропорція ! Наведу приклад по Черкасах: простий охоронник (вахта, роботодавець надає харчування+спец. одяг) заробляє 3000 - 3500 грн. за місяць, начальник зміни охорони 4000 - 4500, головний бухгалтер торгівельного підприємства (3 магазини, 30 чоловік штату, 3 РРО, ПДВ + податок на прибуток, + юриста і програміста не має ) - 5500.
Кваліфікації - не зрівняти, відповідальність - не зрівняти, а зарплатка то і не набагато більша. Хоча повинна бути більша в 5 разів. Мотивацію дає не тільки абсолютна сума твоєї винагороди за роботу (яка до речі може бути вища за середню по місту). А ще й усвідомлення того, що керівники опосередковано, через пропорцію зарплат, цінять тебе значно більше за охоронника (а так і повино бути):
- твою кваліфікацію,
- твій рівень відповідальності,
- твій ненормовнаий робочий час,
- твої нерви,
- і т.д.
Дівчатка - бухгалтери шукають роботу менеджера тому, що зарплата приблизно та сама, але ж:
- бухгалтерські проблеми додому не "тягнеш" в голові,
- ціна помилки набагато менша,
- і т.д.
Люди мають власну думку з приводу правильності або неправильності винагороди в порівнянні з іншими співробітниками і відповідно визначають ступінь свого задоволення результатами праці (зарплатою).
Це ціла наука стимулювати працівників, а наші керівники в малих і середніх підприємствах нею не володіють, на жаль.
Я працював з прогресивними керівниками які мають досвід роботи з іноземними інвесторами тому різницю бачу.
І навіть не завжди справа в зарплаті. Замість того щоб випромінювати оптимізм і цінувати працівників (можна навіть не матеріально: подяка, сприятливі умови праці, особисті привітання, відзначення найкращих), керівники часто тільки "грузять":
- робота у вихідні,
- погроза жорсткими покараннями за помилку (на практиці це призводить тільки до приховування помилок :), затягування вирішення проблем працівниками до останнього),
- виділення "любимчиків",
- відстуність можливості кар'єрного росту
- і т.д.
У більшості підприємств вся кадрова робота зараз зводиться до тестів при прийомі на роботу (на десять сторінок, щоб виявити через перехрестні питання чи бреше кандидат, встановити психотип та інші примочки які так люблять психологи). Ну прийняли, а далі ? В кращому разі два рази в рік корпоратив і директорр вважає що це дуже позитивно впливає на колектив (мотивує).
Десертацію можна писати на цю тему.
Але основне - платіть нормально і люди до вас потягнуться.


buhgalter2
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 635
З нами з: 27 січня 2014, 10:26
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 138 разів

Повідомлення buhgalter2 »

rey писав:
buhgalter2 писав:То есть подписываете договор с работником, что он у вас проходит обучение-стажировку и если он откажется работать, то должен будет оплатить за обучение.
для такой стажировки-обучения надо официально оформлять же? у нас ФОП.
смотря как назвать)
Если это просто обучение на базе магазина, то вы как бы не работника принимаете, а ученика. ФОПам, тут лучше иметь КВЕД в запасе разрешающий обучение. Но это если все делать официально!
Если "для себя", то принимайте на обучение ученика, прописываете с ним договор, что обучаете его и если он не захочет работать, то за обучение должен столько-то.
Потом когда сотрудник уже оформлен, просто выкиньте этот договор.
Выбор официально все делать или нет за руководством, так как если сотрудник откажется работать и платить не захочет, то будете ли подавать в суд как-то давить и т.д.?
В моей практике делали только "для себя", так как смысл заключался лишь в моральном давлении.

Но имейте в виду, что такие риски на себя человек возьмёт только если ему предлагают хорошую ЗП и есть доверие к работодателю. В противном случае вы желающих подписать такой договор не найдете.

rey
Гений
Гений
Повідомлень: 445
З нами з: 03 вересня 2015, 09:07
Дякував (ла): 128 разів
Подякували: 131 раз

Повідомлення rey »

да никто не захочет из работников такое подписывать. они со скрипом соглашаются подписывать договор материальной ответственности, а тут такая бумага...
а при варианте "для себя", в случае слишком умного работника, всех собак потом, скорее всего, спустят на меня. и мне расхлебывать

Аря
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2257
З нами з: 10 серпня 2011, 12:55
Звідки: Київ
Дякував (ла): 429 разів
Подякували: 2568 разів

Повідомлення Аря »

Sancho Panza, ну чего эть Вы так думаете, что вопрос в недостойной з/п...
нам, любому работнику (и мне, и Вам в том числе), сколько не най - ВСЕГДА мало! ВСЕГДА надо еще и еще и еще на детей и т.д. и т.п!

Друзья, а вот задумайтесь, ведь человек просто так устроен, что все и всегда пытается утрировать - зарплата больше, сон дольше, больше ходить, а не сидеть, как отпуск - то на курорт, как жить - то в своей квартире а не съемной... этот список можно продолжать до бесконечности. я о том что становятся еще более переборчивее и еще более обозленными. вот потому, я предположила, что те кто приходят а-ля "хочу работать" вовсе не хотят работать, не хватаются за эту конкретную работу как за единственную возможность; каждый из нас лишний раз подумает: а нужна ли ему такая ответственность за копейки (в случае с некоторыми должностями - даже до уголовной) или пойти в трактористы - пусть меня научат...

NATA888
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 901
З нами з: 05 грудня 2012, 07:43
Дякував (ла): 707 разів
Подякували: 352 рази

Повідомлення NATA888 »

Sancho Panza писав: Шановні, на мою думку вся біда в не справедливій оплаті праці. Диспропорція ! Наведу приклад по Черкасах: простий охоронник (вахта, роботодавець надає харчування+спец. одяг) заробляє 3000 - 3500 грн. за місяць, начальник зміни охорони 4000 - 4500, головний бухгалтер торгівельного підприємства (3 магазини, 30 чоловік штату, 3 РРО, ПДВ + податок на прибуток, + юриста і програміста не має ) - 5500.
Кваліфікації - не зрівняти, відповідальність - не зрівняти, а зарплатка то і не набагато більша. Хоча повинна бути більша в 5 разів. Мотивацію дає не тільки абсолютна сума твоєї винагороди за роботу (яка до речі може бути вища за середню по місту). А ще й усвідомлення того, що керівники опосередковано, через пропорцію зарплат, цінять тебе значно більше за охоронника (а так і повино бути):
- твою кваліфікацію,
- твій рівень відповідальності,
- твій ненормовнаий робочий час,
- твої нерви,
- і т.д.
Дівчатка - бухгалтери шукають роботу менеджера тому, що зарплата приблизно та сама, але ж:
- бухгалтерські проблеми додому не "тягнеш" в голові,
- ціна помилки набагато менша,
- і т.д.
Люди мають власну думку з приводу правильності або неправильності винагороди в порівнянні з іншими співробітниками і відповідно визначають ступінь свого задоволення результатами праці (зарплатою).
Це ціла наука стимулювати працівників, а наші керівники в малих і середніх підприємствах нею не володіють, на жаль.
Я працював з прогресивними керівниками які мають досвід роботи з іноземними інвесторами тому різницю бачу.
І навіть не завжди справа в зарплаті. Замість того щоб випромінювати оптимізм і цінувати працівників (можна навіть не матеріально: подяка, сприятливі умови праці, особисті привітання, відзначення найкращих), керівники часто тільки "грузять":
- робота у вихідні,
- погроза жорсткими покараннями за помилку (на практиці це призводить тільки до приховування помилок :), затягування вирішення проблем працівниками до останнього),
- виділення "любимчиків",
- відстуність можливості кар'єрного росту
- і т.д.
У більшості підприємств вся кадрова робота зараз зводиться до тестів при прийомі на роботу (на десять сторінок, щоб виявити через перехрестні питання чи бреше кандидат, встановити психотип та інші примочки які так люблять психологи). Ну прийняли, а далі ? В кращому разі два рази в рік корпоратив і директорр вважає що це дуже позитивно впливає на колектив (мотивує).
Десертацію можна писати на цю тему.
Але основне - платіть нормально і люди до вас потягнуться.
Це загальна проблема країни. Но і люди зараз балувані стали - те робити не буду, а тут крапочку не поставлю бо це не моя робота.... Я чесно кажучи рада що почала працювати в той час коли конкуренція на мою посаду була велика і я робила все що казали щей просила додаткової роботи, хотіла вчитися, боялася звичайно, переживала, не одну безсонну ніч провела, зараз "око дьоргається" не від відпочинку, но працювала і за мінімалку, щоб досвіду набратися, а то приходить ОНО і починає: це робити буду, а те ви не показали, а на кінець взагалі - я не потяну....та що там говорити, людей вчимо, за їх навчання оплачуємо, а вони з чистою совістю іноді і не передзвонюють що не вийдуть більше.... і таких багато, з власного досвіду говорю.

Відповісти

Повернутись до “Виплати працівникам, кадровий облік”