Сторінка 1 з 2

КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 04:07
Наталья__1982
Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?

Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 04:14
Ир4ик
Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
У меня встречный вопрос. Директор в отпуске, в приказе его обязанности возложил на зам.директора. Зам.дира может подписывать расходники?

Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 04:18
Наталья__1982
Ир4ик писав:
Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
У меня встречный вопрос. Директор в отпуске, в приказе его обязанности возложил на зам.директора. Зам.дира может подписывать расходники?
ну если директор в отпуске-приказ должен писаться о том кто будет подписывать доки

Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 05:10
Klim1510
Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.

Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 05:13
Наталья__1982
Klim1510 писав:
Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.
спасибо, сейчас все сделаю тогда, просто думала гл.бух всесилен, а всю эту документацию делают на рядовых сотрудников

Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 05:18
Наталья__1982
Klim1510 писав:
Наталья__1982 писав:Коллеги, вопросик.Если кассир в отпуске, главный бухгалтер без приказа вместо него может заполнять кассовую книгу и делать расходники-приходники? Или нужно приказ о замещении вакансий писать?
Вопрос даже не в заполнении книги, а в материальной ответственности за денежные средства. По правилам нужен и приказ, и акт передачи, и договор о материальной ответственности.
а есть акт передачи по кассе какой-то или можно просто инвентаризацию кассы провести на эту дату?

Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 05:36
оляля
Так, між іншим , інвентаризація каси проводиться раз на три місяці. Є спеціальний бланк, зараз пошукаю

Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 05:38
оляля
Додаток 1
до Положення про ведення касових операцій
у національній валюті в Україні

____________________________________
                    (найменування підприємства)
Акт № ____
про результати інвентаризації наявних коштів
"___" _____________ 200_ року,
що зберігаються ___________________________
 
 

Розписка
    Цим актом засвідчую, що до початку проведення інвентаризації всі видаткові і прибуткові документи на кошти, які здані до бухгалтерії, і всі кошти, що надійшли під мою відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані за видатками.
        Матеріально відповідальна особа  
__________________
(посада)  _____________
(підпис)  _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові) 
   На підставі наказу (розпорядження) від "___" ____________  200_ року № ____ проведена інвентаризація коштів за станом на "___" ____________ 200_ року.
       Під час інвентаризації встановлено такий обсяг коштів:
       _________________________________________________________________ грн. ______ коп.
       _________________________________________________________________ грн. ______ коп.
       _________________________________________________________________ грн. ______ коп.
       _________________________________________________________________ грн. ______ коп.
       Підсумок фактичної наявності _______________________________________ грн. ______ коп.
____________________________________________________________________________________.
(словами)
       За обліковими даними _____________________________________________ грн. ______ коп.
       Підсумки інвентаризації: надлишок ______________________________, нестача __________.
       Голова комісії 
____________________
(посада)  _____________
(підпис)  _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові) 
       Члени комісії: 
____________________
(посада)  _____________
(підпис)  _________________________
(прізвище, ім'я, по батькові) 
       Підтверджую, що кошти, зазначені в акті, є на зберіганні під мою відповідальність.
       Матеріально відповідальна особа ____________________________________________________.
(підпис)
"___" ____________ 200_ року.
       Пояснення причин, унаслідок яких виникли надлишки або нестачі __________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
       Матеріально відповідальна особа _____________________________________________________.
       Рішення керівника підприємства ______________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
"___" _____________ 200_ року.
       Примітка. Акт складається з метою відображення результатів інвентаризації наявних коштів (готівки, цінних паперів тощо), що зберігаються в касі підприємства. 


Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 05:44
Наталья__1982
спасибо, у меня этот бланк есть, я думаю по поводу передачи временных обязанностей кассира на гл.буха, акт передачи какой-то должен быть

Re: КАССА

Додано: 08 листопада 2011, 05:57
ИринаТ
оляля писав:Так, між іншим , інвентаризація каси проводиться раз на три місяці. Є спеціальний бланк, зараз пошукаю
раз на три місяці? здається узгоджується наказом керівника, інтервали проведення інвентаризації каси...