Відпустка: виправлення помилок

ElenaM
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 23
З нами з: 11 липня 2012, 08:04
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення ElenaM »

спасибо вам большое,я в платежке указала, что отпуск

Оля-ля
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 714
З нами з: 01 жовтня 2012, 04:11
Дякував (ла): 496 разів
Подякували: 142 рази

Повідомлення Оля-ля »

тут просто сумма маленькая, не стоит даже морочится

ElenaM
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 23
З нами з: 11 липня 2012, 08:04
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення ElenaM »

так мне ж теперь нужно доплатить з/п за 6 дней.а завтра уже восьмое число.а з/п до 7

ElenaM
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 23
З нами з: 11 липня 2012, 08:04
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення ElenaM »

може мне все оставить как есть

Оля-ля
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 714
З нами з: 01 жовтня 2012, 04:11
Дякував (ла): 496 разів
Подякували: 142 рази

Повідомлення Оля-ля »

Как доплатить, он же в сентябре уволился? А уже ноябрь...

ElenaM
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 23
З нами з: 11 липня 2012, 08:04
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення ElenaM »

он не увольнялся.просто отпуск провели за отработанное время

Оля-ля
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 714
З нами з: 01 жовтня 2012, 04:11
Дякував (ла): 496 разів
Подякували: 142 рази

Повідомлення Оля-ля »

Всем пока, я домой.

K.Olga
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 13 листопада 2014, 10:32

Повідомлення K.Olga »

Добрий день!
У мене виникла ситуація, рішення якої потребує «делікатного» підходу, тому мені потрібна допомога і порада як вчинити в такому випадку.
Ситуація наступна: до мене працював бухгалтер (зараз його підвищили, працює на тому ж п-ві), при перевірці виплати та розрахунку сум відпускних за надані працівникам щорічні відпустки, виявила, що у нарахуванні сум відпускних працівників для визначення загального сукупного доходу в розрахунковому періоді були враховані виплати, які не включаються в сукупний дохід для розрахунку середньої заробітної плати для оплати часу відпустки згідно п.4 Порядку обчислення середньої заробітної плати (Порядок №100), затвердженого постановою КМУ від 08.02.1995 р. № 100. До розрахунку середньої заробітної плати було враховано одноразові виплати та повністю віднесена одноразова винагорода за підсумками роботи за попередній рік без відповідного додавання до заробітку кожного місяця розрахункового періоду 1/12 винагороди згідно абз. 2 п.3 Порядку №100. Також при розрахунку не коригувалася заробітна плата на коефіцієнт підвищення посадових окладів за період часу до підвищення. Тому виходить, що працівникам після перерахунку потрібно буде донарахувати відпускні. Період який потрапляє до перерахунку, як я зрозуміла, 3 роки (1095 днів) від дати виявлення, тобто починаючи з 2011 року потрібно провести відповідний перерахунок по всім працівникам, адже тодішні помилки впливають на теперішній розрахунок, а як бути тоді з податками, в звіті просто показати донарахування в поточному періоді за попередні роки, чи потрібно вносити відповідні зміні до тих періодів на які вони приходять, так періоди минулих років закриті? а також чи потрібно при перерахунку коригувати на коефіцієнт підвищення заробітну плату за період який припадає на 2011 -2013р, чи не застосовувати його, а тільки перерахувати за мінусом премій? а тим працівникам, що вже звільнені, також же потрібно проводити перерахунок і доплачувати, так там потрібно документів оформлювати і шукати тих працівників ще. як бути? навіть не знаю на що вже слатись, яку відповідальність несе той бухгалтер і куди дивився головний, а якщо перевірка буде, хто буде відповідальний за все це, невже я? Допоможіть будь-ласка
Підприємство не бюджетне, а юридична особа. Розрахунки всі проводились вручну, а не у програмі.

-Latka-
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2781
З нами з: 26 вересня 2011, 04:18
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 1256 разів

Повідомлення -Latka- »

K.Olga писав:Добрий день!
У мене виникла ситуація, рішення якої потребує «делікатного» підходу, тому мені потрібна допомога і порада як вчинити в такому випадку.
Ситуація наступна: до мене працював бухгалтер (зараз його підвищили, працює на тому ж п-ві), при перевірці виплати та розрахунку сум відпускних за надані працівникам щорічні відпустки, виявила, що у нарахуванні сум відпускних працівників для визначення загального сукупного доходу в розрахунковому періоді були враховані виплати, які не включаються в сукупний дохід для розрахунку середньої заробітної плати для оплати часу відпустки згідно п.4 Порядку обчислення середньої заробітної плати (Порядок №100), затвердженого постановою КМУ від 08.02.1995 р. № 100. До розрахунку середньої заробітної плати було враховано одноразові виплати та повністю віднесена одноразова винагорода за підсумками роботи за попередній рік без відповідного додавання до заробітку кожного місяця розрахункового періоду 1/12 винагороди згідно абз. 2 п.3 Порядку №100. Також при розрахунку не коригувалася заробітна плата на коефіцієнт підвищення посадових окладів за період часу до підвищення. Тому виходить, що працівникам після перерахунку потрібно буде донарахувати відпускні. Період який потрапляє до перерахунку, як я зрозуміла, 3 роки (1095 днів) від дати виявлення, тобто починаючи з 2011 року потрібно провести відповідний перерахунок по всім працівникам, адже тодішні помилки впливають на теперішній розрахунок, а як бути тоді з податками, в звіті просто показати донарахування в поточному періоді за попередні роки, чи потрібно вносити відповідні зміні до тих періодів на які вони приходять, так періоди минулих років закриті? а також чи потрібно при перерахунку коригувати на коефіцієнт підвищення заробітну плату за період який припадає на 2011 -2013р, чи не застосовувати його, а тільки перерахувати за мінусом премій? а тим працівникам, що вже звільнені, також же потрібно проводити перерахунок і доплачувати, так там потрібно документів оформлювати і шукати тих працівників ще. як бути? навіть не знаю на що вже слатись, яку відповідальність несе той бухгалтер і куди дивився головний, а якщо перевірка буде, хто буде відповідальний за все це, невже я? Допоможіть будь-ласка
Підприємство не бюджетне, а юридична особа. Розрахунки всі проводились вручну, а не у програмі.
Никто и никогда отпускные у меня на проверках не пересчитывал. Есть начисление, есть график, налоги удержаны и оплачены вовремя. Все.
Поэтому я никогда не пересчитываю начисления по зарплате. И вам советую.

K.Olga
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 13 листопада 2014, 10:32

Повідомлення K.Olga »

но так вышло, что сам расчет был не верен, и поэтому сумма отпускных на данный момент получается занижена(без применения коэффициента) либо завышена (за счет включения премий), а ведь это нарушение законодательства. и как в таком случаи их не пересчитывать?? это не верно, в моем случаи нужно принять меры, но какие и как это сделать лишь только догадки и попытка совершить ошибку.

Відповісти

Повернутись до “Відпускні”