Сторінка 97 з 231

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 09 серпня 2016, 17:13
Татьяна ТС
Tasa писав:
Denis@@@ писав:Добрый день. Нужна консультация по вопросу - возможно ли оформление и введение в штатное расписание должности главного бухгалтера при условии единственной подписи директора. Возмоно существование должности главного бухгалтера на предприятии без внесения его подписи во все инстанции и без изменения решения общего собрания про единственную подпись директора? Заранее спасибо.
Ні, це буде неправильно. Хоча зустрічала всяке, такого не доводилось бачити.
Візьмемо для початку Закон про бух.облік - там чітко вказано, про створення бух.служби на чолі з головним бухом... і тд і тп
Я головбух на маленькому підприємстві (в штаті всього два бухгалтера), підписів в банку немає, електронних ключів немає, в звітності себе не пишу, в податкову занесли лист, що відповідальним за бух облік є директор.

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 12:53
Denis@@@
Татьяна ТС писав:
Tasa писав:
Denis@@@ писав:Добрый день. Нужна консультация по вопросу - возможно ли оформление и введение в штатное расписание должности главного бухгалтера при условии единственной подписи директора. Возмоно существование должности главного бухгалтера на предприятии без внесения его подписи во все инстанции и без изменения решения общего собрания про единственную подпись директора? Заранее спасибо.
Ні, це буде неправильно. Хоча зустрічала всяке, такого не доводилось бачити.
Візьмемо для початку Закон про бух.облік - там чітко вказано, про створення бух.служби на чолі з головним бухом... і тд і тп
Я головбух на маленькому підприємстві (в штаті всього два бухгалтера), підписів в банку немає, електронних ключів немає, в звітності себе не пишу, в податкову занесли лист, що відповідальним за бух облік є директор.
Вот такой вариант мне подходит. Подскажите а издавая приказ о принятии сотрудника не нужно чем то обосновывать?

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 12:56
Сурикат
Добрый денёчек! Сбросьте, плиз, кто может бланк приказа о приёме на работу на почту ol2011.2011@yandex.ru

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 13:45
Татьяна ТС
Denis@@@ писав:
Татьяна ТС писав:
Tasa писав: Ні, це буде неправильно. Хоча зустрічала всяке, такого не доводилось бачити.
Візьмемо для початку Закон про бух.облік - там чітко вказано, про створення бух.служби на чолі з головним бухом... і тд і тп
Я головбух на маленькому підприємстві (в штаті всього два бухгалтера), підписів в банку немає, електронних ключів немає, в звітності себе не пишу, в податкову занесли лист, що відповідальним за бух облік є директор.
Вот такой вариант мне подходит. Подскажите а издавая приказ о принятии сотрудника не нужно чем то обосновывать?
Ні, в наказі нічого особливого не писали. Посадові обов,язки в усному варіанті.

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 13:47
Татьяна ТС
Сурикат писав:Добрый денёчек! Сбросьте, плиз, кто может бланк приказа о приёме на работу на почту ol2011.2011@yandex.ru
Користуйтесь сайтом Бухгалтер 911
http://buhgalter911.com/Res/Blanks/Perv ... truda.aspx

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 15:20
Denis@@@
Татьяна ТС писав:
Denis@@@ писав:
Татьяна ТС писав: Я головбух на маленькому підприємстві (в штаті всього два бухгалтера), підписів в банку немає, електронних ключів немає, в звітності себе не пишу, в податкову занесли лист, що відповідальним за бух облік є директор.
Вот такой вариант мне подходит. Подскажите а издавая приказ о принятии сотрудника не нужно чем то обосновывать?
Ні, в наказі нічого особливого не писали. Посадові обов,язки в усному варіанті.
А в штате у нас два бухгалтера. Одного мы хотим перевести на главного. Но без права подписи.

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 15:41
Sheldon
Доброго дня !!! Хто стикався, допоможіть. 89.08.2016 взяли людину на роботу , сформували повідомлення для ДФС, відправили, на що отримали квитанцію №1 з текстом
:
ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ З ЗАУВАЖЕННЯМИ.
Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття
Вашого електронного звiту на районному рівні.


Виявлені помилки:
Попередження - закінчення подання форми - 31.07.2016.


Потім прийшла квитанція 2, що документ прийнято...


Але для перестраховки в періоді Серпень зробили ще 1 звіт і відправили його. Обидві квитанції без зауважень.


Питання - чи не буде претензій зі сторони податкової за 2 звіти з тією ж людиною?????

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 15:43
Tasa
Denis@@@ писав:А в штате у нас два бухгалтера. Одного мы хотим перевести на главного. Но без права подписи.
Denis, пролопатьте темку з іншого форуму (з дозволу модераторів) http://club.dtkt.com.ua/read.php?2,854885,855353
Згодні з одним із авторів - "числиться " гол.бухом і бути ним - трошки різні речі....
Хоча ви вільні робити так як знаєте. Імхо.

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 15:52
Denis@@@
Sheldon писав:Доброго дня !!! Хто стикався, допоможіть. 89.08.2016 взяли людину на роботу , сформували повідомлення для ДФС, відправили, на що отримали квитанцію №1 з текстом
:
ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ З ЗАУВАЖЕННЯМИ.
Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття
Вашого електронного звiту на районному рівні.


Виявлені помилки:
Попередження - закінчення подання форми - 31.07.2016.


Потім прийшла квитанція 2, що документ прийнято...


Але для перестраховки в періоді Серпень зробили ще 1 звіт і відправили його. Обидві квитанції без зауважень.


Питання - чи не буде претензій зі сторони податкової за 2 звіти з тією ж людиною?????
Хотел для себя тоже пере уточнить. Что ООО кроме Таблицы 5 к отчету по ЕСВ должно еще подавать какое то уведомление? Подскажите деталнее.

http://buhgalter911.com/ShowArticle.asp ... ommentshdr

Задним числом можно людей отразить? Кто с этим сталкивался?

Re: Оформление сотрудника!

Додано: 10 серпня 2016, 16:03
-Latka-
Denis@@@ писав:
Sheldon писав:Доброго дня !!! Хто стикався, допоможіть. 89.08.2016 взяли людину на роботу , сформували повідомлення для ДФС, відправили, на що отримали квитанцію №1 з текстом
:
ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ З ЗАУВАЖЕННЯМИ.
Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття
Вашого електронного звiту на районному рівні.


Виявлені помилки:
Попередження - закінчення подання форми - 31.07.2016.


Потім прийшла квитанція 2, що документ прийнято...


Але для перестраховки в періоді Серпень зробили ще 1 звіт і відправили його. Обидві квитанції без зауважень.


Питання - чи не буде претензій зі сторони податкової за 2 звіти з тією ж людиною?????
Хотел для себя тоже пере уточнить. Что ООО кроме Таблицы 5 к отчету по ЕСВ должно еще подавать какое то уведомление? Подскажите деталнее.
Да уже больше года все подают уведомление о принятии на работу. Есть такой отдельный отчет. За допущение работника к работе без подачи уведомления грозит немалый штраф. Форма J3001001 Повідомлення про прийняття працівника на роботу