Прийняття на роботу: алгоритм дій і документування
Додано: 09 вересня 2012, 23:36
Підкажіть, чи правильний порядок дій при прийнятті на роботу, наприклад, директора (підприємтсво - ТОВ на ЄП, новостворене):
1.Наявність посади у штатному розкладі (а як бути, коли директора призначають на зборах засновників і штатного ще немає, а наказ про призначення директором вже є, як бути із датою затвердження штатного - нічого, що вона пізніше?)
2. Наказ про призначення/прийняття на роботу.
Чи можна в ньому ж визначити, що директор у зв'язку із відсутністю у штатному бухгалтера і кадровика, буде виконувати їх обов'язки із подальшим зазначенням цього у посадовій).
Чи потрібно тут же вказувати ,що спочатку буде неповний робочий день (2 години) (а як же тоді попередження за два місяці?), чи для цього необхідний новий наказ із попередньо взятою заявою директора про невовний робочий день? А якщо з наступного місяця буде вже повний робочий день, як я можу попередити директора за два місяці,якщо ми тільки місяць працюємо?
3. Трудовий договір (чи потрібен він, якщо директор - співзасновник)?
4. Зареєструвати у журналі обліку наказів (його можна вести в електронному вигляді? Чи обов'язково зошит і прошивати).
5. Розробка посадової інструкції і ознайомлення з нею. А інструкцію теж наказом затверджувати чи рішенням зборів засновників? І чи потрібна вона, якщо директор - один із співзасновників, але виконуватиме обов'язки і бухгалтера, і кадровика?
6. Особова картка (п-2).
7. П-6 і П-7 можна вести в електроному вигляді?
Все, ніби то?
Які форми взагалі можна вести в електроному вигляді із подальшим в кінці року роздрукуванням?
Буду вдячна за коментарі.
1.Наявність посади у штатному розкладі (а як бути, коли директора призначають на зборах засновників і штатного ще немає, а наказ про призначення директором вже є, як бути із датою затвердження штатного - нічого, що вона пізніше?)
2. Наказ про призначення/прийняття на роботу.
Чи можна в ньому ж визначити, що директор у зв'язку із відсутністю у штатному бухгалтера і кадровика, буде виконувати їх обов'язки із подальшим зазначенням цього у посадовій).
Чи потрібно тут же вказувати ,що спочатку буде неповний робочий день (2 години) (а як же тоді попередження за два місяці?), чи для цього необхідний новий наказ із попередньо взятою заявою директора про невовний робочий день? А якщо з наступного місяця буде вже повний робочий день, як я можу попередити директора за два місяці,якщо ми тільки місяць працюємо?
3. Трудовий договір (чи потрібен він, якщо директор - співзасновник)?
4. Зареєструвати у журналі обліку наказів (його можна вести в електронному вигляді? Чи обов'язково зошит і прошивати).
5. Розробка посадової інструкції і ознайомлення з нею. А інструкцію теж наказом затверджувати чи рішенням зборів засновників? І чи потрібна вона, якщо директор - один із співзасновників, але виконуватиме обов'язки і бухгалтера, і кадровика?
6. Особова картка (п-2).
7. П-6 і П-7 можна вести в електроному вигляді?
Все, ніби то?
Які форми взагалі можна вести в електроному вигляді із подальшим в кінці року роздрукуванням?
Буду вдячна за коментарі.