Сторінка 43 з 55

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 05 вересня 2018, 15:45
And
Причины неявок нужно ставить 20 календарных дней

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 05 вересня 2018, 15:47
Ирина 500
And писав:Причины неявок нужно ставить 20 календарных дней
Спасибо#g_crazy#

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 07 вересня 2018, 11:01
Снежынка
Почала працювати в Бухгалтерії 2,0, і тут мене ця версія ввела у стопор.

Значить, тут немає де створити і роздрукувати "табель обліку використання робочого часу"

Що за "фігаро", як можна було не продумати друк та створення ТАБЕЛЯ.

Питання:
чи ведете ви табель, і яку форму табеля використовуєте?

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 11 жовтня 2018, 15:35
АЛИ-10
Добрый вечер ! Подскажите пжт в табеле ставим часы с учетом обеденного перерыва или нет!

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 11 жовтня 2018, 15:40
Ребекка
АЛИ-10 писав:Добрый вечер ! Подскажите пжт в табеле ставим часы с учетом обеденного перерыва или нет!
без. работаем с 9:00 до 18:00, обед один час - в табеле 8 часов

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 11 жовтня 2018, 15:42
Aaniska
АЛИ-10 писав:Добрый вечер ! Подскажите пжт в табеле ставим часы с учетом обеденного перерыва или нет!
без! оплата же рабочего времени!
допустим табелируют 8 часов. Это с 9 до 18. (8 раб.+1 обед.)

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 14 жовтня 2018, 19:45
Мученик
Доброго часу доби! Підкажіть, будь ласка, у працівника 5-тиденний робочий тиждень з вихідними днями неділя та понеділок. У суботу 13.10 ставити 7 чи 8 роб. годин?

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 15 жовтня 2018, 09:42
pai
Мученик писав:Доброго часу доби! Підкажіть, будь ласка, у працівника 5-тиденний робочий тиждень з вихідними днями неділя та понеділок. У суботу 13.10 ставити 7 чи 8 роб. годин?
http://uazakon.ru/kzot/53/default.htm


Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 15 жовтня 2018, 11:40
Sancho Panza
Снежынка писав:Почала працювати в Бухгалтерії 2,0, і тут мене ця версія ввела у стопор.

Значить, тут немає де створити і роздрукувати "табель обліку використання робочого часу"

Що за "фігаро", як можна було не продумати друк та створення ТАБЕЛЯ.

Питання:
чи ведете ви табель, і яку форму табеля використовуєте?
Це маркетинг. Бухгалтерія 2.0. табеля не має тому, що потрібно продавати і спеціалізовану зарплатну конфігурацію ЗУП. Бухгалтерія 2.0 спрощена в плані кадрового та зарплатного обліку і розрахована на невеликий штат, який працює на почасовій оплаті. Я веду табель в ексель, по формі П-5.

Re: Табель учета рабочего времени

Додано: 20 листопада 2018, 15:39
Ollys
Подскажите как правильно показывать неявки у работников с підсумованим робочим часом. Отпуск 24 дня х 8 ?