Сторінка 3 з 14

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 14 червня 2012, 08:41
lara777
eletskaya писав:нет-коммунальное предприятие
на госпредприятиях совмещение руководящих работников запрещено.

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 17 липня 2012, 14:52
evglera
А в другие инстанции: статистику, ПФУ, ФСС и прочее надо сообщать о смене главбуха?:-k

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 18 липня 2012, 00:46
инина
evglera писав:А в другие инстанции: статистику, ПФУ, ФСС и прочее надо сообщать о смене главбуха?:-k
Нормативно не установл- по желанию можете

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 25 жовтня 2012, 05:29
Никуш@
У нас несколько другая ситуация: налоговую по месту регистрации уведомили, а налоговую, на территории которой фактически находимся - нет. Вот думаю грозит ли штраф. Никто не сталкивался с таким?

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 25 жовтня 2012, 06:39
Levenya
Никуш@ писав:У нас несколько другая ситуация: налоговую по месту регистрации уведомили, а налоговую, на территории которой фактически находимся - нет. Вот думаю грозит ли штраф. Никто не сталкивался с таким?
Уведомление по форме 1-ОПП по месту регистрации. Все#smile3#

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 25 жовтня 2012, 06:58
nachfin
В сегодняшнем НиБУ № 86 обращают внимание на перезаключение договора с налоговой «О признании электронных документов», если он заключался в электронной форме со ссылкой на ЕБНЗ.
Из ЕБНЗ (020.03)
Чи потрібно переукладати договір про подання звітності в електронному вигляді у зв’язку із зміною посадових осіб ЮО?
Відповідь:
Коротка:
Якщо у юридичної особи змінюються посадові особи (директор, головний бухгалтер або особа, яка уповноважена вести бухгалтерський облік) та договір «Про визнання електронних документів» був укладений в письмовій формі, то переукладати договір з органом ДПС не потрібно.
Для цього, в термін до моменту відправлення наступної електронної звітності, необхідно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису документів. Якщо платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕЦП, то договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то ЕЦП платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно буде переукласти.
Повна:
Відповідно до ст. 6 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» сертифікат ключа містить такі обов’язкові дані:
найменування та реквізити центру сертифікації ключів (центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру);
зазначення, що сертифікат виданий в Україні;
унікальний реєстраційний номер сертифіката ключа;
основні дані (реквізити) підписувача - власника особистого ключа;
дату і час початку та закінчення строку чинності сертифіката;
відкритий ключ;
найменування криптографічного алгоритму, що використовується власником особистого ключа;
інформацію про обмеження використання підпису.
Згідно п.5.1 р.ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011 (далі – Інструкція), платник податків отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства. Особисті ключі знаходяться на ключових (електронних) носіях, що зберігаються в таємниці.
Відповідно до Інструкції платник податку може надіслати до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом ДПС укладено договір про визнання електронних документів, а також органу ДПС надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.
Слід зазначити, що Інструкцією затверджено текст примірного договору про визнання електронних документів, який укладається двома сторонами (органом ДПС та платником податків) в письмовій формі.
Згідно з розділом 6 примірного договору про визнання електронних документів (далі – договір) зазначений договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
Отже, якщо у юридичної особи змінюються посадові особи (директор, головний бухгалтер або особа, яка уповноважена вести бухгалтерський облік) та договір «Про визнання електронних документів» був укладений в письмовій формі, то переукладати договір з органом ДПС не потрібно.
Для цього, в термін до моменту відправлення наступної електронної звітності, необхідно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису документів. Якщо платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕЦП, то договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то ЕЦП платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому, для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно буде переукласти.

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 25 жовтня 2012, 07:30
Виктория 80
кстати а как быть если был бух - уволили , в налоговую подавала 1 опп они сказали не надо только письмо и приказ (Дарницкая), а как быть с электронными ключами?? просто удалить сертификат буха и всё??

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 25 жовтня 2012, 07:38
nachfin
Виктория 80 писав:кстати а как быть если был бух - уволили , в налоговую подавала 1 опп они сказали не надо только письмо и приказ (Дарницкая), а как быть с электронными ключами?? просто удалить сертификат буха и всё??
Из вышеуказанного НиБУ
Смена лица, ответственного за ведение бухгалтерского учета, влечет за собой необходимость уведомить налоговые органы о произошедших изменениях. Сделать это следует путем подачи формы № 1-ОПП с отметкой «Зміни», указав в ней сведения о лицах, ответственных за ведение бухгалтерского и налогового учета юрлица либо его обособленных подразделений. Неуведомление налогового органа о произошедших изменениях может стать основанием применения к предприятию штрафа по ст. 117 НКУ в размере 510 грн. (см. также раздел 040.12 ЕБНЗ).
Если договор «О признании электронных документов» заключался в письменной форме, то, как признают сами налоговики, перезаключать его с органом ГНС не нужно. Достаточно в сроки до момента предоставления следующей электронной отчетности получить новые усиленные сертификаты открытых ключей на нового бухгалтера. Если налогоплательщик подает в орган ГНС новые усиленные сертификаты ЭЦП, договор считается продленным до окончания срока действия новых усиленных сертификатов ключей.

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 25 жовтня 2012, 07:41
Виктория 80
nachfin писав:
Виктория 80 писав:кстати а как быть если был бух - уволили , в налоговую подавала 1 опп они сказали не надо только письмо и приказ (Дарницкая), а как быть с электронными ключами?? просто удалить сертификат буха и всё??
Из вышеуказанного НиБУ
Если договор «О признании электронных документов» заключался в письменной форме, то, как признают сами налоговики, перезаключать его с органом ГНС не нужно. Достаточно в сроки до момента предоставления следующей электронной отчетности получить новые усиленные сертификаты открытых ключей на нового бухгалтера. Если налогоплательщик подает в орган ГНС новые усиленные сертификаты ЭЦП, договор считается продленным до окончания срока действия новых усиленных сертификатов ключей.
немного не поняла можно по простому
устанавливали всё без меня , только знаю что есть сертификат и ключ, а куда его и как ставили не знаю, письменно не подавали только картку приеднання

Re: Смена главного бухгалтера: порядок действий

Додано: 25 жовтня 2012, 07:46
Levenya
Виктория 80 писав:
nachfin писав:
Виктория 80 писав:кстати а как быть если был бух - уволили , в налоговую подавала 1 опп они сказали не надо только письмо и приказ (Дарницкая), а как быть с электронными ключами?? просто удалить сертификат буха и всё??
Из вышеуказанного НиБУ
Если договор «О признании электронных документов» заключался в письменной форме, то, как признают сами налоговики, перезаключать его с органом ГНС не нужно. Достаточно в сроки до момента предоставления следующей электронной отчетности получить новые усиленные сертификаты открытых ключей на нового бухгалтера. Если налогоплательщик подает в орган ГНС новые усиленные сертификаты ЭЦП, договор считается продленным до окончания срока действия новых усиленных сертификатов ключей.
немного не поняла можно по простому
устанавливали всё без меня , только знаю что есть сертификат и ключ, а куда его и как ставили не знаю, письменно не подавали только картку приеднання
Викусь, если у вас буха уволили, то кто-то взял на себя обязательства по ведению бух учета? Наверное, руководитель? Вот в форме 1-опп и нужно в разделе главный бух (или лицо, которое отвечает за ведение б/у) записать директора.