Сторінка 1 з 1

Маркетинговая политика предприятия

Додано: 19 березня 2012, 07:24
Шапокляк
Добрый день,
Подскажите, пожалуйста, использует ли кто-то в своей работе прописанную и утвержденную "Маркетинговую политику"? Не могли бы помочь с образцом сего документа?

Re: Маркетинговая политика предприятия

Додано: 19 березня 2012, 07:49
Вечірка
Дааа, бухгалтер нынче токарь, пекарь и аптекарь

Re: Маркетинговая политика предприятия

Додано: 19 березня 2012, 08:06
Шапокляк
А что делать, акции проводятся постоянно, цены естественно 1 грн и 1 копейка. Приказ, конечно, есть, объявление в газете тоже, но хотелось бы еще и маркетинговую политику подложить...

Re: Маркетинговая политика предприятия

Додано: 19 березня 2012, 08:11
Вечірка
сдается мне, что на форуме маркетологов Вы ее быстрее найдете#g_witch#

Re: Маркетинговая политика предприятия

Додано: 19 березня 2012, 08:46
Оксана 1
Я создавала такой приказ
НАКАЗ №
дата м.Київ


Про визначення справедливої ринкової вартості товарів (послуг) з метою їх ефективного продажу у відповідності до маркетингової політки


З метою забезпечення зростання товарообігу, залучення клієнтів, просування товарів, послуг на ринки
НАКАЗУЮ:
1 Доручити менеджеру_______ розробляти та впроваджувати на підприємстві маркетингову стратегію продажу шляхом:
- Щоденного аналізу можливостей ринку; галузевого аналізу; аналізу конкурентів; впливу зовнішнього середовища;
- Щоденного аналізу ефективності маркетингових заходів, впроваджених на передодні з метою коригування політики гнучких цін кожного дня.
- Менеджер ___________ зобов’язаний на протязі робочого дня контролювати рівень цін на продукцію та коригувати ціни у відповідності до кількості товарів, строків виконання зобов’язань з продажу товарів, умов та терміновості платежів.
2. Політика гнучких цін формується за принципом:
- визначення оптимальної ціни на конкретному ринку з урахуванням ринкових умов;
- впровадження ефективної політики знижок;
- конкурентоспроможності та ефективності політики знижок;
3. Політика знижок при ціноутворенні застосовується з урахуванням наступних факторів:
- частоти і повторювання покупок;
- даних аналізу платоспроможності окремих груп споживачів;
- перспективності продажу з метою просування товарів на ринки;
- збутом неліквідного та низько ліквідного товару;
- умов договору (у відповідності до кількості товарів, строків виконання зобов’язань з продажу товарів, умов та терміновості платежів)
4. Розпорядження щодо застосування політики знижок менеджера ___________ є обов’язковим для всіх менеджерів підприємства. Розпорядження надаються в усній чи письмовій формі.
5. Враховуючи специфічність, шляхом складання та затвердження прайсів покупців та встановлення «моди» на товар підприємства, проводити перші п’ять років у якості акції продажі за принципом «не нижче за собівартість» та суперакції «нижче за собівартість»
6. Рівень цін двічі на день (о 9 та 14 годинах) розміщується на сайті підприємства як публічна пропозиція умов продажу товарів.

Директор

Re: Маркетинговая политика предприятия

Додано: 19 березня 2012, 09:29
Шапокляк
Спасибо большое