Приходные накладные

Вид, реквізити, оформлення, зберігання первинних документів
Oska1302
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1199
З нами з: 16 лютого 2014, 13:12
Дякував (ла): 403 рази
Подякували: 326 разів

Повідомлення Oska1302 »

Len80 писав:
ScAudit писав:правильно датой фактического получения товара
нарушение нумерации расх накладных ничем не грозит
подпись "отгрузил" ставит то лицо которое уполномочено это делать- зав склад, продавец, даже директор может там расписываться
Получается что в приходной накладной два раза ставит подпись директор, если нет кладовщика и т.п.?
А сам документ приходная накладная обязателен, или все же достаточно расходной от поставщика для оприходования материалов?
Поле "отгрузил" имелось в виду в документе расходная накладная. Она и есть основанием для оприходования чего-либо. Приходная накладная - это грубо говоря, отображение проведения Вами расходной накладной. Печатать и подписывать ее не надо (если Вы это имели ввиду)

Len80
ПрофиПрофи
Повідомлень: 43
З нами з: 07 березня 2014, 18:09
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Len80 »

Спасибо!

Лера5
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 501
З нами з: 11 лютого 2013, 01:01
Дякував (ла): 279 разів
Подякували: 51 раз

Повідомлення Лера5 »

ОБЯЗАТЕЛЬНО ЛИ Бухгалтерам проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді кореспонденції рахунків, дати, підпису. (Взято из приказа об учетной политике, вопрос, обязательно ли делать такие отметки?

Zolter1984
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 738
З нами з: 21 серпня 2013, 10:15
Дякував (ла): 58 разів
Подякували: 295 разів

Повідомлення Zolter1984 »

Лера5 писав:ОБЯЗАТЕЛЬНО ЛИ Бухгалтерам проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді кореспонденції рахунків, дати, підпису. (Взято из приказа об учетной политике, вопрос, обязательно ли делать такие отметки?
Почитайте положение 88, там ничего такого не указано.

Татьяна ТС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1587
З нами з: 25 лютого 2015, 14:58
Дякував (ла): 370 разів
Подякували: 1089 разів

Повідомлення Татьяна ТС »

Zolter1984 писав:
Лера5 писав:ОБЯЗАТЕЛЬНО ЛИ Бухгалтерам проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді кореспонденції рахунків, дати, підпису. (Взято из приказа об учетной политике, вопрос, обязательно ли делать такие отметки?
Почитайте положение 88, там ничего такого не указано.
Колись працювала на держ підприємстві і в наказі теж був такий пункт, і ми його виконували

В Положенні 88 є такий пункт
" 2.17. Первинні документи, що пройшли обробку, повинні мати відмітку, яка виключає можливість їх повторного використання: при ручній обробці - дату запису в обліковий регістр, а при обробці на обчислювальній установці - відтиск штампу оператора, відповідального за їх обробку, або відмітку, придатну для її
оброблення електронними засобами."

В Законі про бух облік є таке
"5. Підприємство самостійно: ......
затверджує правила документообороту і технологію обробки облікової інформації, додаткову систему рахунків і регістрів аналітичного обліку;"

Відмітка - це може бути просто підпис бухгалтера, все залежить від кількості документів, документообігу, кількості бухгалтерів. На малесенькому підприємстві це не актуально. Якщо це Вас не влаштовує і Ви головний бухгалтер, то можете внести зміни до наказу і виключити цей пункт

Таїса
УченикУченик
Повідомлень: 2
З нами з: 23 вересня 2016, 10:05

Повідомлення Таїса »

Підкажіть будь-ласка, чи можлива така ситуація коли підприємство бере товари в підприємця на олівець, в кінці місяця розраховується, отримує накладну і проводить її, при цьому товар списує протягом місяця. Уточню, молоко видається кожен день, а накладна в кінці місяця?

marinesko
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2793
З нами з: 06 липня 2013, 22:58
Дякував (ла): 741 раз
Подякували: 1787 разів

Повідомлення marinesko »

Таїса писав:Підкажіть будь-ласка, чи можлива така ситуація коли підприємство бере товари в підприємця на олівець, в кінці місяця розраховується, отримує накладну і проводить її, при цьому товар списує протягом місяця. Уточню, молоко видається кожен день, а накладна в кінці місяця?
а как Вы списываете то чего нет на дату списания?

Zolter1984
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 738
З нами з: 21 серпня 2013, 10:15
Дякував (ла): 58 разів
Подякували: 295 разів

Повідомлення Zolter1984 »

marinesko писав:
Таїса писав:Підкажіть будь-ласка, чи можлива така ситуація коли підприємство бере товари в підприємця на олівець, в кінці місяця розраховується, отримує накладну і проводить її, при цьому товар списує протягом місяця. Уточню, молоко видається кожен день, а накладна в кінці місяця?
а как Вы списываете то чего нет на дату списания?
Если накладная в конце месяца, то и молоко списывайте последним днем всё количество, при этом приложите список кто сколько получил по-фамильно. А вообще, лучше просите накладную в начале месяца.

Ан-ия
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1128
З нами з: 16 лютого 2013, 07:28
Дякував (ла): 544 рази
Подякували: 733 рази

Повідомлення Ан-ия »

Подскажите мне пожал.Открыли новое предприятие.Взяли в оренду помещение под офис у Фопа.Сейчас делаем там ремонт.Ремонт дорогой,бо получаеться помещение в новострои стены голые. Как мне оприходовать товар и как списать его на этот ремонт.Оченьпрошу помощи, бо незнаю как паравильно поступить

Татьяна ТС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1587
З нами з: 25 лютого 2015, 14:58
Дякував (ла): 370 разів
Подякували: 1089 разів

Повідомлення Татьяна ТС »

Ан-ия писав:Подскажите мне пожал.Открыли новое предприятие.Взяли в оренду помещение под офис у Фопа.Сейчас делаем там ремонт.Ремонт дорогой,бо получаеться помещение в новострои стены голые. Как мне оприходовать товар и как списать его на этот ремонт.Оченьпрошу помощи, бо незнаю как паравильно поступить
Відповідь тут https://buhgalter911.com/yaf/yaf_postsm ... spx#691165
Тема про ремонти ОЗ

Відповісти

Повернутись до “Первинні документи”