Первинна документація на дослідження і випробування
Додано: 11 березня 2025, 20:56
Шановні колеги, прошу допомогти з наступним питанням.
Опис ситуації: компанія під замовлення випускає певні агрегати. В одного з постійних клієнтів є бажання покращити стандартну продукцію і готовий оплатити всі дослідження. Підписаний договір надання послуг з дослідження, виробництва і тестування нових зразків. А саме трбе виробити декілька дослідницьких зразків, протестувати їх потужність і т.д. За результатами цього декілька зразків вийшли з ладу і треба їх списати. Постало питання якими документами це проводити.
Є діюча комісія по списанню продукції, підготували наказ на виробництво та тестування зразків, є протоколи випробувань в яких зазначено, що прилади вийшли з ладу в процесі тестування, комісія склала акт списання. Все це списали в собівартість надання послуг. Оскільки робили все це з метою виконання контракту з надання послуг.
Скажіть, будь ласка, чи все правильно зробили? чи нічого не забули по документам?
На просторах інтернету детально розписану цю тему не знайшов. Нормативка, яку знайшов орієнтована на державні установи.
Може хтось може підказати чим керуватись в даному випадку?
Дякую
Опис ситуації: компанія під замовлення випускає певні агрегати. В одного з постійних клієнтів є бажання покращити стандартну продукцію і готовий оплатити всі дослідження. Підписаний договір надання послуг з дослідження, виробництва і тестування нових зразків. А саме трбе виробити декілька дослідницьких зразків, протестувати їх потужність і т.д. За результатами цього декілька зразків вийшли з ладу і треба їх списати. Постало питання якими документами це проводити.
Є діюча комісія по списанню продукції, підготували наказ на виробництво та тестування зразків, є протоколи випробувань в яких зазначено, що прилади вийшли з ладу в процесі тестування, комісія склала акт списання. Все це списали в собівартість надання послуг. Оскільки робили все це з метою виконання контракту з надання послуг.
Скажіть, будь ласка, чи все правильно зробили? чи нічого не забули по документам?
На просторах інтернету детально розписану цю тему не знайшов. Нормативка, яку знайшов орієнтована на державні установи.
Може хтось може підказати чим керуватись в даному випадку?
Дякую