Сторінка 1 з 2
аренда офисной техники
Додано: 26 жовтня 2011, 12:53
Tania 111
Подскажите, пожалуйста, фирма арендует офисную технику у физ. лица, в третьем квартале не уплатили.....расходы эти должны учесть сейчас так как факт предоставления услуги (июль-сентябрь) ? или можно в следующем периоде ? как правильнее?
Re: аренда офисной техники
Додано: 26 жовтня 2011, 13:19
Биба
Tania 111 писав:Подскажите, пожалуйста, фирма арендует офисную технику у физ. лица, в третьем квартале не уплатили.....расходы эти должны учесть сейчас так как факт предоставления услуги (июль-сентябрь) ? или можно в следующем периоде ? как правильнее?
Право на расходы не зависит от факта уплаты, нужен договор и акт выполненных работ.. важно, не забудьте ежемесячно в 30-дневный срок уплатить НДФЛ, даже если выплаты дохода физлицу не было #smile3#
из НКУ - ст 168.1.5. Якщо оподатковуваний дохід
нараховується податковим агентом, але
не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу,
підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду.
Re: аренда офисной техники
Додано: 26 жовтня 2011, 15:25
Tania 111
Биба писав:Tania 111 писав:Подскажите, пожалуйста, фирма арендует офисную технику у физ. лица, в третьем квартале не уплатили.....расходы эти должны учесть сейчас так как факт предоставления услуги (июль-сентябрь) ? или можно в следующем периоде ? как правильнее?
Право на расходы не зависит от факта уплаты, нужен договор и акт выполненных работ.. важно, не забудьте ежемесячно в 30-дневный срок уплатить НДФЛ, даже если выплаты дохода физлицу не было #smile3#
из НКУ - ст 168.1.5. Якщо оподатковуваний дохід
нараховується податковим агентом, але
не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу,
підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду.
ОЙ!! Не знала, что НДФЛ нужно уплатить ..думала по факту уплаты за аренду!!! Что делать? Переделать договор? (директор-арендодатель). Штраф большой?
Re: аренда офисной техники
Додано: 26 жовтня 2011, 15:46
Биба
Tania 111 писав: ОЙ!! Не знала, что НДФЛ нужно уплатить ..думала по факту уплаты за аренду!!! Что делать? Переделать договор? (директор-арендодатель). Штраф большой?
Действует с 06.08.2011 г.
из НКУ- ст 127.1. Ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі
25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, -
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, -
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Відповідальність за погашення суми податкового зобов'язання або податкового боргу, що виникає внаслідок вчинення таких дій, та обов'язок щодо погашення такого податкового боргу покладається на особу, визначену цим Кодексом, у тому числі на податкового агента. При цьому платник податку - отримувач таких доходів звільняється від обов'язків погашення такої суми податкових зобов'язань або податкового боргу, крім випадків, встановлених розділом IV цього Кодексу.
Re: аренда офисной техники
Додано: 26 жовтня 2011, 16:18
Tania 111
Биба писав:Tania 111 писав: ОЙ!! Не знала, что НДФЛ нужно уплатить ..думала по факту уплаты за аренду!!! Что делать? Переделать договор? (директор-арендодатель). Штраф большой?
Действует с 06.08.2011 г.
из НКУ- ст 127.1. Ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі
25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, -
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, -
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Відповідальність за погашення суми податкового зобов'язання або податкового боргу, що виникає внаслідок вчинення таких дій, та обов'язок щодо погашення такого податкового боргу покладається на особу, визначену цим Кодексом, у тому числі на податкового агента. При цьому платник податку - отримувач таких доходів звільняється від обов'язків погашення такої суми податкових зобов'язань або податкового боргу, крім випадків, встановлених розділом IV цього Кодексу.
Да...
за сентябрь нужно было уплатить до 20.10
за август- до 20.09
а за июль как ? если закон с 06.08.11?
Re: аренда офисной техники
Додано: 26 жовтня 2011, 16:46
Tania 111
Биба писав:Tania 111 писав: ОЙ!! Не знала, что НДФЛ нужно уплатить ..думала по факту уплаты за аренду!!! Что делать? Переделать договор? (директор-арендодатель). Штраф большой?
Действует с 06.08.2011 г.
из НКУ- ст 127.1. Ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі
25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, -
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, -
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
Відповідальність за погашення суми податкового зобов'язання або податкового боргу, що виникає внаслідок вчинення таких дій, та обов'язок щодо погашення такого податкового боргу покладається на особу, визначену цим Кодексом, у тому числі на податкового агента. При цьому платник податку - отримувач таких доходів звільняється від обов'язків погашення такої суми податкових зобов'язань або податкового боргу, крім випадків, встановлених розділом IV цього Кодексу.
Как Вы думаете, договор можно переделать и указать "на безоплатній основі" с 01.07.11? Подскажите, пожалуйста))
Re: аренда офисной техники
Додано: 27 жовтня 2011, 00:49
Evelina
а что мешает просто разорвать договор задним числом? а с октября новый заключить?
Re: аренда офисной техники
Додано: 27 жовтня 2011, 00:59
Tania 111
Evelina писав:а что мешает просто разорвать договор задним числом? а с октября новый заключить?
Наверное ничего!
Re: аренда офисной техники
Додано: 27 жовтня 2011, 01:08
бухпришел
А можно ли заключать договора с учредителями с формулировкой "на безоплатній основі" на мебель, офисную технику и т.д.?
Re: аренда офисной техники
Додано: 27 жовтня 2011, 01:10
PaniGalina
аренда офиса у ФОПа, в свидетельстве написано что это основной вид его деятельности, я не плачу НДФЛ, это неправильно?