Презентую шановному товариству бухгалтерів власну розробку..
Роботу будь якого підприємства практично неможливо уявити без взаємодії зі сторонніми контрагентами та партнерами по бізнесу. Однією зі складових такої співпраці є обмін паперовою документацією. Внутрішній та зовнішній документооборот підприємства пов*язує практично всі структурні підрозділи, тому організація контролю за рухом первинної документації стає першочерговим завданням для кожного керівника фінансової служби.
Обробка дозволяє організувати такий контроль безпосередньо в робочій базі даних 1С, при умові, що використовується типова конфігурація. При цьому не має значення чи конфігурація програмно адаптована до специфіки діяльності підприємства, чи використовується типова незмінена конфігурація.
Перевагою цього продукту є його простота у використанні. Навіть недосвідчений користувач 1С зможе з легкістю працювати з механізмами обробки. Обробка не потребує внесення змін в конфігурацію бази даних, що зменшує витрати на обслуговування інформаційної системи.
Більш детально можливості обробки описано в інструкції, які додаю для ознайомлення.