Сторінка 1 з 1

звіт про використання коштів

Додано: 10 серпня 2013, 20:19
инспектор
Чи покладається обов'язок на довіреного працівника підприємства, якому видано платіжну картку на підставі договору, при придбанні товарів безготівковим засобом із застосуванням платіжної картки при безготівковому розрахунку,-надавати підприємству звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт? Чи застосовуються до такого працівника під час здійснення придбання товарів безготівковим сособом із застосуванням даної платіжної картки на підставі договору- норми Наказу Мінфін України №1276 ваід 05.1.22012р. " Про затвердження форми звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та порядок його складання?

Re: звіт про використання коштів

Додано: 11 серпня 2013, 01:15
А_нна
Держатели корпоративных платежных карточек могут осуществлять операции по безналичной оплате товаров (услуг) и получать наличность (п. 3.10 Положения №137)

Расчеты корпоративной карточкой можно производить 2 способами:
"наличным" подотчетом, то есть когда работник рассчитывается за товар наличными денежными средствами, предварительно снятыми с КК

"безналичным" подотчетом, то есть когда работник рассчитывается за товар непосредственно с КК
В любом случае авансовый отчет сотрудник обязан предоставить, т к сотрудник, оплатив товар, воспользовался деньгами предприятия, а вот нужен этот товар предприятию и дает ли согласие директор на необходимость приобретения этого товара - это уже авансовый отчет. При применении КК необходима соблюдать 10 тысячный предел и срок предоставления аванса.