Сторінка 183 з 387

Re: Електронний кабінет

Додано: 03 квітня 2019, 16:18
cemafor
подскажите, пж, если отчет не принят в кабинете, его можно скопировать и исправить, или нужно новый создавать? спасибо

Re: Електронний кабінет

Додано: 03 квітня 2019, 16:19
IrinD
Везет Вам. А я даже лимит посмотреть не могу. Сплошной "инвалид" и все тут

Re: Електронний кабінет

Додано: 08 квітня 2019, 15:38
shkr
Ключ Привата генерировали в чертверг. Отправила договор через Сонату. Договор принят. Отправила отчет по ЕСВ. Отчет принят. Хочу зайти этим ключом в кабинет платника (АЦСК выбираю правильно Приватбанка, ключ тоже выбираю директора правильно) , выдает такую ошибку "Сертифікат не знайдено(51)". Что не так?&&#g_mad# !!!!

Re: Електронний кабінет

Додано: 09 квітня 2019, 15:45
Тюша
Что-то не могу зайти в кабинет: Сертифікат не знайдено(51)#wall#

Re: Електронний кабінет

Додано: 09 квітня 2019, 15:48
Tasa
Тюша писав:Что-то не могу зайти в кабинет: Сертифікат не знайдено(51)#wall#
Зашла ч/з хром з ключами України

Re: Електронний кабінет

Додано: 09 квітня 2019, 15:53
Тюша
Tasa писав:
Тюша писав:Что-то не могу зайти в кабинет: Сертифікат не знайдено(51)#wall#
Зашла ч/з хром з ключами України
по 2-м фирмам-захожу, по 2-м, почему-то, уже минут 20-не пускакет. А в Медке- все подписывает и отправляет.

Re: Електронний кабінет

Додано: 09 квітня 2019, 21:32
SonataEvol
У Сонаті теж усе підписує та відправляє)

Re: Електронний кабінет

Додано: 11 квітня 2019, 09:23
Яков
Надіслати запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами можна через Електронний кабінет
📝 09.04.2019 – Департамент комунікацій
      Згідно з п. 42 прим. 1. 2 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом, зокрема, проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу.

       Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати до відповідного органу ДФС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».

       Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші. В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДФС (за замовчуванням встановлено орган ДФС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».

       Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

      ✔  найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;
      ✔  податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;
      ✔  дата відправлення Запиту до органів ДФС.

       Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

       Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДФС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».

       Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (електронного кваліфікованого підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

       Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

       Отже, платник податків має право надіслати Запит за формою «F/J1300203» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

       Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДФС.

       Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.

Re: Електронний кабінет

Додано: 11 квітня 2019, 11:22
stimul
Добрый день. 9 апреля сдала 1-ДФ, єдиний податок к юр. лиц и ЕСВ. По первым двум есть квитанции 1 и 2, а вот по есв 2 квитанция до сих пор не пришла.
Я конечно еще буду ждать, но как-то уже долго идет. Сдавала через электронный кабинет.

Re: Електронний кабінет

Додано: 11 квітня 2019, 11:30
stimul
stimul писав:Добрый день. 9 апреля сдала 1-ДФ, єдиний податок к юр. лиц и ЕСВ. По первым двум есть квитанции 1 и 2, а вот по есв 2 квитанция до сих пор не пришла.
Я конечно еще буду ждать, но как-то уже долго идет. Сдавала через электронный кабинет.
Зашла в перегляд звітності - квитанция 2 видна, а 1 - нет. Ну если там есть 2 квитанция, так понимаю, что все в порядке.