Сделала отчет по ЕСВ, в табл.6 есть строки с кодом причины 13, по ним в гр.15 (кол-во дней в труд.отношениях) ничего не ставила. При проверке эти ячейки оранжевым, выдает ошибку. В итоге отчет тоже оранжевая галочка. В таком виде отчет принимается?
Доброго дня. Що це за помлка у податкові декларация платника єдиного податку?
" Документ не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявлено невідповідність значень обовязкових реквізитів щодо звітного(податкового) періоду заголовка DECLARHEAD основного документа пакету або додатків"
Доброго дня. Що це за помлка у податкові декларация платника єдиного податку?
" Документ не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявлено невідповідність значень обовязкових реквізитів щодо звітного(податкового) періоду заголовка DECLARHEAD основного документа пакету або додатків"
Тоже такую ошибку выдает« Документ не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявлено невідповідність значень обовязкових реквізитів щодо звітного(податкового) періоду заголовка DECLARHEAD основного документа пакету або додатків"
Улицу переименовали, изменения внесли, а в отчёте указала по старому....надеюсь в этом ошибка.
Подскажите, если срок подачи еще не истек, и в цифрах ошибки нет, как ее подавать, как звитна нова?
Тоже такую ошибку выдает« Документ не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявлено невідповідність значень обовязкових реквізитів щодо звітного(податкового) періоду заголовка DECLARHEAD основного документа пакету або додатків"
Улицу переименовали, изменения внесли, а в отчёте указала по старому....надеюсь в этом ошибка.
Подскажите, если срок подачи еще не истек, и в цифрах ошибки нет, как ее подавать, как звитна нова?
Если документ не принят, то Вы делаете опять звитный, но обязательно ставите другой порядковый номер
Доброго дня!
в електронному кабінеті бачу РК від постачальника, а відкрити їх не можу - як тільки нажимаю на нього, відразу пише, що сервіс тимчасово недоступний. І це кожного дня з 04.05.2020р. вже тиждень не можу їх відкрити і відправити. Може хтось стикався з такою проблемою?
Хочу повідомити про цікавий розслід ситуації про помилку 'DECLARHEAD'.
10 травня 2020 року, я відправляв квартальную декларацію (для ФОП), на що отримав відмову з відповіддю ''помилка звітного періоду DECLARHEAD''
Я переглянув документ, та помилок у бланку не знайшов. На сайті Dou.ua знайшов тему в якій описано що звіти в електронному кабінеті мають хибні дані в XML форматі, а під час самого заповнення в графічному форматі - усе правильно, проте важливо розуміти що саме XML відправляється у ДФС, тому вирішив завантажити цей заповнений бланк в XML форматі. (кому цікаво подивитися на топік з dou.ua - https://dou.ua/forums/topic/23412/)
А тепер цікаве, у розділі DECLARHEAD є поле PERIOD_TYPE яке може містити цифри від 1-го до 5-и включно (1-місяць,
2-квартал, 3-півріччя, 4-дев’ять місяців, 5-рік), тобто в моєму випадку потрібна цифра '2'(квартал), проте я бачу там цифру '1'(місяць).
Я здивований, бо якщо дивитися на бланк, то звітний період обраний як 'квартал', а в XML як 'місяць.
Я вирішив виправити PERIOD_TYPE = 1 на PERIOD_TYPE = 2 в скачаному XML-файлі та в кабінеті (https://cabinet.tax.gov.ua/) під час заповнення новго бланку, через опцію 'Завантажити', завантажити виправлений XML.
В результаті данні з завантаженого XML-файлу були коректно зчитані та в електронному бланку, я побачив у полі 'Звітний період - Квартал'.
Начебто усе добре, проте я вирішив завантажити цей бланк у вигляді XML і що ви гадаєте я там побачив? - ВІРНО, PERIOD_TYPE знову дорівнює 1
Що взагалі коїться???
Я вирішив через опцію 'Повідомити про помилку' - власне повідомити про помилку. 4 хвилини набирав текст, натиснув 'Відправити', запросило підписати ключем цей звіт і я після підпису отримую помилку 'НЕМОЖЛИВО ПОВІДОМИТИ ПРО ПОМИЛКУ'. Хаахаха, та це прикол просто, мене за дурня тримають?
Я вирішив подзвонити у свою ДФС, телефонував спочатку за номером який призначений для 'Відділ електронних сервісів та звітності' - слухавку не беруть, потім телефонував до 'Організацію відвідування платниками податків ЦОП та інформування керівництва центру про виникнення проблемних ситуацій здійснюють модератори' - слухавку не беруть.
Отже я сподіваюсь що моє повідомлення на сайті 'buhgalter911' допоможе ще комусь не впадати в паніку, а подивитися як в паніці хтось інший.