Сторінка 387 з 387

Re: Електронний кабінет

Додано: 04 березня 2024, 12:35
Popen
Симпа писав:
04 березня 2024, 11:06
знову кабінет не робе? Не можу зайти
Є таке народне прислівья: "Перед тим, як зайти, подумай, чи потрібен ти там?"... :D

Re: Електронний кабінет

Додано: 04 березня 2024, 13:16
Tasa
ar4ik писав:
04 березня 2024, 12:02
Ключі України не працюють :angry: :angry: :angry:
До вони вже який день так....
Я без проблем зайшла з ними... і зараз навіть по іншому ТОВ заходила. Навіть не сварилось.
А у п"ятницю не пускало(

Re: Електронний кабінет

Додано: 04 березня 2024, 13:59
ar4ik
Ну я щаслива((( і в п'ятницю і сьогодні- єдина різниця в тому, що в п'ятницю навіть сайт їх не працював, а сьогодні- працює((( після дзвінка на гарячу лінію, чи співпало так- запрацювали...

Re: Електронний кабінет

Додано: 10 квітня 2024, 13:16
Nina-K
Доброго дня. Не можу увійти до електронного кабінету. Ключі ЦСК Україна не зчитуються. Це тільки в мене така проблема? Хвилююсь. Бо пишуть що ключ може бути пошкодженний. Дякую.

Re: Електронний кабінет

Додано: 10 квітня 2024, 13:55
Asia Svetlova
Я заходила сьогодні без проблем.

Re: Електронний кабінет

Додано: 10 квітня 2024, 16:00
Андрій61
Nina-K писав:
10 квітня 2024, 13:16
Доброго дня. Не можу увійти до електронного кабінету. Ключі ЦСК Україна не зчитуються. Це тільки в мене така проблема? Хвилююсь. Бо пишуть що ключ може бути пошкодженний. Дякую.
Привыкайте!..... :x Эл.кабинет так часто будет делать..... Бесплатный сыр ........ :lol:

Re: Електронний кабінет

Додано: 16 квітня 2024, 10:25
Катя88
Capitoshechka писав:
28 лютого 2024, 13:13
Хохлушка писав:
28 лютого 2024, 12:27
зробіть "Запит на стан розрахунків з бюджетом" ,дочекайтесь на нього другу квитанцію і тільки тоді ще раз відправте звіт
На цей запит (як і на інші запити) не буває другої квитанції.
Є перша квитанція, а після неї приходить ВИТЯГ
Але цього замало
Треба щоб в квитанції був текст: "платник набув статусу суб'єкта електронного документообігу"
Якщо його немає - це не вирішить проблему
:hellothere: А як вирішити цю проблему, бо мені не приходить повідомлення про набуття статусу

Re: Електронний кабінет

Додано: 16 квітня 2024, 11:49
Tatyana777
Катя88 писав:
16 квітня 2024, 10:25
Capitoshechka писав:
28 лютого 2024, 13:13
Хохлушка писав:
28 лютого 2024, 12:27
зробіть "Запит на стан розрахунків з бюджетом" ,дочекайтесь на нього другу квитанцію і тільки тоді ще раз відправте звіт
На цей запит (як і на інші запити) не буває другої квитанції.
Є перша квитанція, а після неї приходить ВИТЯГ
Але цього замало
Треба щоб в квитанції був текст: "платник набув статусу суб'єкта електронного документообігу"
Якщо його немає - це не вирішить проблему
:hellothere: А як вирішити цю проблему, бо мені не приходить повідомлення про набуття статусу
Добрий день!
Коли тільки зайшли в кабінет, нижче буде інформація про наявний сертифікат. Перевірте, якщо термін дії співпадає з Вашим ключем, то можете відправляти звіти.
Якщо Витяг прийшов, то сертифікат вже є в базі ДПС

Re: Електронний кабінет

Додано: 16 квітня 2024, 20:18
SonataEvol
Катя88 писав:
16 квітня 2024, 10:25
бо мені не приходить повідомлення про набуття статусу
Це не окреме повідомлення. Це дописка у звичайній квитанції у полі "Результат обробки".