Як в електронному кабінеті додати нового підписанта ( підписанта для податкових накладних тощо)?
Додано: 14 січня 2022, 12:51
Коллеги, зіткнулася з цікавою ситуацією
Випустили ключ на працівника для підпису податкових накладних
Документи подаємо через електронний кабінет
В результаті не можемо підписати підписом цього працівника податкові накладні , оскільки ЕК пропонує тільки підпис директора та печатку
Сертифікат цього співробітника додала в закладці "Налаштування" в ЕК. Але воно не дає ( нема такої опції) надати право підпису документів
При цьому виникає якесь замкнуте коло. Заповнюю в Запитах "повідомлення про КЕП", але воно пропонує підписати тільки підписом директора та печаткою. Тобто на це повідомлення не можу накласти підпис цього працівника, як підписанта податкових накладних
Як варіант намагалась зайти до ЕК з цим підписом, не пускає, пише, що "Нема прав підпису"
Хто як виходив з ситуації?
Чи в цьому випадку тепер потрібно купувати Медок , бо ЕК для такого вже не передбачен, бо документи в ньому підписує тільки директора та бухглатер?
Дякую
Випустили ключ на працівника для підпису податкових накладних
Документи подаємо через електронний кабінет
В результаті не можемо підписати підписом цього працівника податкові накладні , оскільки ЕК пропонує тільки підпис директора та печатку
Сертифікат цього співробітника додала в закладці "Налаштування" в ЕК. Але воно не дає ( нема такої опції) надати право підпису документів
При цьому виникає якесь замкнуте коло. Заповнюю в Запитах "повідомлення про КЕП", але воно пропонує підписати тільки підписом директора та печаткою. Тобто на це повідомлення не можу накласти підпис цього працівника, як підписанта податкових накладних
Як варіант намагалась зайти до ЕК з цим підписом, не пускає, пише, що "Нема прав підпису"
Хто як виходив з ситуації?
Чи в цьому випадку тепер потрібно купувати Медок , бо ЕК для такого вже не передбачен, бо документи в ньому підписує тільки директора та бухглатер?
Дякую