Сторінка 1 з 1

Як в електронному кабінеті додати нового підписанта ( підписанта для податкових накладних тощо)?

Додано: 14 січня 2022, 12:51
Helenfin
Коллеги, зіткнулася з цікавою ситуацією

Випустили ключ на працівника для підпису податкових накладних

Документи подаємо через електронний кабінет

В результаті не можемо підписати підписом цього працівника податкові накладні , оскільки ЕК пропонує тільки підпис директора та печатку

Сертифікат цього співробітника додала в закладці "Налаштування" в ЕК. Але воно не дає ( нема такої опції) надати право підпису документів

При цьому виникає якесь замкнуте коло. Заповнюю в Запитах "повідомлення про КЕП", але воно пропонує підписати тільки підписом директора та печаткою. Тобто на це повідомлення не можу накласти підпис цього працівника, як підписанта податкових накладних


Як варіант намагалась зайти до ЕК з цим підписом, не пускає, пише, що "Нема прав підпису"

Хто як виходив з ситуації?

Чи в цьому випадку тепер потрібно купувати Медок , бо ЕК для такого вже не передбачен, бо документи в ньому підписує тільки директора та бухглатер?

Дякую

Re: Як в електронному кабінеті додати нового підписанта ( підписанта для податкових накладних тощо)?

Додано: 14 січня 2022, 12:57
Яков
В ЗИРе есть разъяснение такое разъяснение на вопрос: Як заповнюється повідомлення про надання інформації щодо КЕП за формою J(F)1391103?

Re: Як в електронному кабінеті додати нового підписанта ( підписанта для податкових накладних тощо)?

Додано: 14 січня 2022, 13:05
SonataEvol
Нічогенька "Коротка" відповідь у ЗІР :)
Коли вже посадовці перестануть цитувати цілі абзаци та усі реквізити використовуваних нормативних документів... :cry:

ПС. Helenfin, навіщо вам ризикувати армагедоном у ПДВ, використовуючи кабінет? Ціна нормальної програми для звітування у тисячі разів менша за можливий штраф.

Re: Як в електронному кабінеті додати нового підписанта ( підписанта для податкових накладних тощо)?

Додано: 14 січня 2022, 13:08
Helenfin
SonataEvol писав:
14 січня 2022, 13:05
Нічогенька "Коротка" відповідь у ЗІР :)
Коли вже посадовці перестануть цитувати цілі абзаци та усі реквізити використовуваних нормативних документів... :cry:

ПС. Helenfin, навіщо вам ризикувати армагедоном у ПДВ, використовуючи кабінет? Ціна нормальної програми для звітування у тисячі разів менша за можливий штраф.
Просто маленький документообіг. Але бачу, що по іншому мабуть не вийде. Бо на ЗІР вказано, що

"На сформоване Повідомлення першими накладаються КЕП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – КЕП керівника і останньою – печатка (за наявності)"

Так причина в тому і є, що на на це Повідомлення технічно в ЕК неможливо накласти КЕП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, а одразу накладається КЕП керівника та печатка