Сторінка 2 з 4

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 12:38
иск
elbuh писав:
Capitoshechka писав:
elbuh писав:Думаю, что сначала пусть реализуют, а там посмотрим.
Вже реалізували (хоч і частково) - вже договора блокують без цього "важливого реквізиту" (хоча й не мають на це права). Здається мені, що зараз йде обкатка і підготовка до масового блокування. А враховуючи те, що вищезгадуваний наказ повністю розв’язує руки податковій і дозволяє НА ЗАКОННИХ ПІДСТАВАХ не приймати заяви без e-mail, невже ви думаєте, що податкова цим не скористається? Чи ви й досі вірите в казки з добрими феями і забули якій країни живете?
Я думаю что налоговая конечно найдет лазейки и продолжит выборочно не принимать договора как это происходит сейчас. Но причины могут быть разные и на это нужно посмотреть )))
девочки если,что то какой эл.адрес указать у гос регистратора тот с которого отправляется отчетность или можно другой?

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 12:47
Capitoshechka
elbuh писав:
ArinaArina писав:Сейчас с повидомленням работает без e-mail в гос реестре
Угу. Тільки є один нюанс - треба зробити нові ключі до того, як закінчаться старі. Не завжди є така можливість і не у всіх.
иск писав:если,что то какой эл.адрес указать у гос регистратора тот с которого отправляется отчетность или можно другой?
Краще той, з якого безпосередньо відправлятимете звіти. Якщо вкажете інший - у податкової можуть знову бути причини для неприйняття: "Ви ж в ЄДР вказали одну пошту, а відправляєте з іншої..."

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 14:42
SonataEvol
Capitoshechka писав:Краще той, з якого безпосередньо відправлятимете звіти. Якщо вкажете інший - у податкової можуть знову бути причини для неприйняття: "Ви ж в ЄДР вказали одну пошту, а відправляєте з іншої..."
Якщо ви вказуєте цей е-мейл у держреєстрі, то він повинен бути "дуже офіційний") Переконайтеся, що у підприємства завжди буде адмін. доступ до цієї пошти - у випадку зміни бухгалтера, комп'ютерів, офісу чи навіть директора.
По суті це вже офіційна прив'язка до вашого підприємства: буде хтось із нього спамити - до суду на вас можуть подати аж бігом...

ПС. Наразі немає законодавчої норми, щоб адреса відправлення звітності відповідала офіційній адресі. Та це і не реально реалізувати на великих підприємствах із розподіленою структурою.

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 15:01
Capitoshechka
SonataEvol писав:ПС. Наразі немає законодавчої норми, щоб адреса відправлення звітності відповідала офіційній адресі. Та це і не реально реалізувати на великих підприємствах із розподіленою структурою.
Це ви розумієте, я розумію, і розуміє більшість бухгалтерів. Але цього не розуміють (або роблять вигляд, що не розуміють) київськи дебіли, які приймають і затверджують нормативні документи. І саме тому, документи складаються таким чином, щоб можна було додовбатися навіть до стовпа. І ситауція з електронкою відповідно до тексту новоприйнятого порядку тут проглядається дуже чітко. Податкова в будь-який момент може стати в позу і поставити раком будь-яку установу в цій ситуації.

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 15:28
cometa
Capitoshechka писав:
elbuh писав:
ArinaArina писав:Сейчас с повидомленням работает без e-mail в гос реестре
Угу. Тільки є один нюанс - треба зробити нові ключі до того, як закінчаться старі. Не завжди є така можливість і не у всіх.
иск писав:если,что то какой эл.адрес указать у гос регистратора тот с которого отправляется отчетность или можно другой?
Краще той, з якого безпосередньо відправлятимете звіти. Якщо вкажете інший - у податкової можуть знову бути причини для неприйняття: "Ви ж в ЄДР вказали одну пошту, а відправляєте з іншої..."
У меня для отчетности отдельный электронный адрес. К нему привязан только МЕДок. Всегда так советовали. Для остальной корреспонденции другой адрес, по которому работает все предприятие. Теперь я должна превратить все в хлам ( со спамами и т.п.) , при***ки

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 15:44
ArinaArina
cometa писав: У меня для отчетности отдельный электронный адрес. К нему привязан только МЕДок. Всегда так советовали. Для остальной корреспонденции другой адрес, по которому работает все предприятие. Теперь я должна превратить все в хлам ( со спамами и т.п.) , при***ки
а еще медок советовал после пети этот самый адрес заменить. теперь после каждого чиха к регистратору бегать адрес менять? #wall#

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 15:47
Ребекка
ArinaArina писав:
cometa писав: У меня для отчетности отдельный электронный адрес. К нему привязан только МЕДок. Всегда так советовали. Для остальной корреспонденции другой адрес, по которому работает все предприятие. Теперь я должна превратить все в хлам ( со спамами и т.п.) , при***ки
а еще медок советовал после пети этот самый адрес заменить. теперь после каждого чиха к регистратору бегать адрес менять? #wall#
а иначе не найдут по адресу электронной почты и лишат свидетельства НДС (шутка)
дятлы, одним словом #wall#

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 16:15
Capitoshechka
Ребекка писав:а иначе не найдут по адресу электронной почты и лишат свидетельства НДС (шутка)
дятлы, одним словом #wall#
Ці дятли можуть що завгодно. Ще кілька років тому ці дятли анульовували свідоцтво ПДВ лише за те, що організація "не підтвердила дані у реєстратора". Це потрібно було робити раз на рік. І в законі було прописано, що у випадку непідтвердження податкова має право це зробити.
В чому ж була суть цього підтвердження? А суть була в тому, що тим самим організація підтверджувала що вона не фіктивна, що вона справді існує. Так от парадоксальна ситуація склалася з одним з клієнтів, в якого анулювали свідоцтво ПДВ саме через це непідтвердження. А парадокс в тому, що ця організація ЩОМІСЯЦЯ одного лише ПДВ сплачувала до бюджету приблизно 80 000. Виникає цілком нормальне і логічне питання: якщо організація фіктивна, то яким чином вона сплачує податки?

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 23 листопада 2017, 16:27
cometa
Capitoshechka писав:
Ребекка писав:а иначе не найдут по адресу электронной почты и лишат свидетельства НДС (шутка)
дятлы, одним словом #wall#
Ці дятли можуть що завгодно. Ще кілька років тому ці дятли анульовували свідоцтво ПДВ лише за те, що організація "не підтвердила дані у реєстратора". Це потрібно було робити раз на рік. І в законі було прописано, що у випадку непідтвердження податкова має право це зробити.
В чому ж була суть цього підтвердження? А суть була в тому, що тим самим організація підтверджувала що вона не фіктивна, що вона справді існує. Так от парадоксальна ситуація склалася з одним з клієнтів, в якого анулювали свідоцтво ПДВ саме через це непідтвердження. А парадокс в тому, що ця організація ЩОМІСЯЦЯ одного лише ПДВ сплачувала до бюджету приблизно 80 000. Виникає цілком нормальне і логічне питання: якщо організація фіктивна, то яким чином вона сплачує податки?
Они ребята придумкуватые. Нам одной датой дали акт по встречной проверке и направили регистратору письмо, что не нашли нас по адресу (была у них такая тема). Разные отделы этим занимались. Регистратор снял нас с регистрациии. Каким-то чудом с плательщиков НДС не успели снять. Начальник налоговой не смог объяснить как же нам выдали акт в тот день, когда не смогли найти.

Re: Щодо обміну електронними документами з контролюючими органам

Додано: 30 листопада 2017, 16:12
Olia123
Не нашла темы по поводу сдачи отчетности в приват 24 для бізнесу, кто-то ее пользуется? Там можно полноценно работать? Отчеты в налоговую, статистику, регистрация налоговых накладных - все это можно там подавать? Насколько удобная программа? Или нужно паралельно использовать еще какие-то программы для полноценной работы?Сейчас пользуемся медком, скоро заканчивается строк ключей, директор хочет перейти в приват 24 (пользуемся там счетом). И еще, вопрос для тех, кто пользуется. У нас сейчас ключи АЦСК Украина. Я так понимаю, нужно генерировать ключи привата? С ними беспроблемно подпишут договор?