Нові ключі ЕЦП створюються чинними старими ключами ЕЦП на цьому сайті (можна й за місяць до закінчення строку придатності). Потрібно за підказками створити ключ на сайті, підписати договір та скачати файл key-6.dat для підпису директора і якісь два сертифікати безпеки, і знову зайти туди і повторити усе для печатки. Зберегти файли ЕЦП директора та печатке у різні теки разом із сертифікатами безпеки. Старі ЕЦП відразу автоматично скасовуються. Скористатися новими відразу не вдалося: коли спробував підписати податкову накладну, вилазила помилка у червоному віконці «Іванів Іван Іванович підписав ПН, але не має права щось там підписувати бо можливо не підписана угода про визнання електронних документів…». І так 40 разів поспіль. )))
Виявилося що для актуалізації нових ЕЦП, потрібно підписати та відправити якийсь звіт, напевно менш вагомий за ПН за шкалою податківців, до ДПІ. Після відправлення, повинна прийти квитанція №1 з текстом «Інформація – Платник набув статусу суб’єкта електронного документообігу, відповідно до абзацу 3 пункту 42.6 статті 42 Податкового кодексу України» (У інструкціях пишуть що будь-який звіт можна послати, наприклад «Запит про стан розрахунків з бюджетом та цільовими фондами» J1300204, але коли я відправив його, через добу після створення ЕЦП, ДПІ просто прислала Квитанцію №1 і відповідь на запит, без цього повідомлення про «набуття статусу суб’єкта…», довелося робити «важчу за значенням» «звітну нову Декларацію з ПДВ» та посилати. Прийшла квитанція №1 з текстом: «Інформація – Платник набув статусу суб’єкта електронного документообігу, відповідно до абзацу 3 пункту 42.6 статті 42 Податкового кодексу України». А ще через півтори години тих самих «помилок у червоному віконці» вдалося, нарешті, підписати податкову накладну та відправити на реєстрацію.)