Re: ПРЕДЛАГАЮ РАБОТУ
Додано: 14 серпня 2017, 13:56
Добрий день!
Виробничому підприємству в зв'язку з розширенням терміново потрібні гл. бухгалтери в м. Богуслав, с. Ярошівка, та с. Березівка
Вимоги:
Профільна вища освіта.
Досвід від 3-х років на аналогічній посаді в виробничій компанії.
Знання програм 1С 8 (УПП), M.E.Doc, клієнт банк.
Увага до деталей, стресостійкість, відповідальність до роботи, старанність.
Вміння працювати в команді, комунікабельність.
Досвід ведення податкового та бухгалтерського обліків.
Знання діючого законодавства України відповідного напрямку.
Обов'язки:
Виписка довіреностей на отримання ТМЦ.
Контроль наявності оригіналів документів, формування реєстрів усіх видів документів.
Введення та обробка первинної бухгалтерської документації в 1С 8 (УПП).
Ведення обліку ТМЦ, ОЗ, МНМА, списання матеріалів.
Ведення обліку касових і банківських операцій.
Ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями.
Участь у веденні та формуванні податкового обліку з ПДВ.
Формування первинної документації (виписка рахунків-фактур).
Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами.
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Формування кадрової документації.
Умови праці:
Працевлаштування згідно КЗпП України.
Графік роботи з 8.00 до 17.00.
Розмір заробітної плати встановлюється за підсумком співбесіди.
Звертайтесь за телефоном 096 480 13 04 Анастасія.
Виробничому підприємству в зв'язку з розширенням терміново потрібні гл. бухгалтери в м. Богуслав, с. Ярошівка, та с. Березівка
Вимоги:
Профільна вища освіта.
Досвід від 3-х років на аналогічній посаді в виробничій компанії.
Знання програм 1С 8 (УПП), M.E.Doc, клієнт банк.
Увага до деталей, стресостійкість, відповідальність до роботи, старанність.
Вміння працювати в команді, комунікабельність.
Досвід ведення податкового та бухгалтерського обліків.
Знання діючого законодавства України відповідного напрямку.
Обов'язки:
Виписка довіреностей на отримання ТМЦ.
Контроль наявності оригіналів документів, формування реєстрів усіх видів документів.
Введення та обробка первинної бухгалтерської документації в 1С 8 (УПП).
Ведення обліку ТМЦ, ОЗ, МНМА, списання матеріалів.
Ведення обліку касових і банківських операцій.
Ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями.
Участь у веденні та формуванні податкового обліку з ПДВ.
Формування первинної документації (виписка рахунків-фактур).
Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами.
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Формування кадрової документації.
Умови праці:
Працевлаштування згідно КЗпП України.
Графік роботи з 8.00 до 17.00.
Розмір заробітної плати встановлюється за підсумком співбесіди.
Звертайтесь за телефоном 096 480 13 04 Анастасія.