Сторінка 1 з 1
списання НА
Додано: 11 травня 2012, 00:47
galuna***
Підкажіть будь ласка,якщо директор купив у ФОП за власні кошти нематеріальний актив,йому видали товарний чек,цей актив потрібно поставити на баланс а потім списати на витрати.(згідно акту виконаних робіт)Що для цього потрібно зробити??
Re: списання НА
Додано: 11 травня 2012, 01:01
Nadien
Дивлячись для чого купили НА, для власних потреб? Який акт виконаних робіт - ви потім надали послуги ?
Re: списання НА
Додано: 11 травня 2012, 01:07
galuna***
Перепрошую,шо не уточнила,так ми надали послуги і списати цей актив згідно акту...Те,що маємо лише товарний чек (без видаткової накладної)дає нам можливість ставити цю суму на витрати???
Re: списання НА
Додано: 11 травня 2012, 01:21
Ир4ик
Насколько я поняла, Вы оформили покупку через авансовый отчет. К нему прикрепили чек за покупку НА. У ФЛП взяли копии свидетельства о регистрации и свидетельства плательщика ЕН (или справку из ГНИ о системе налогообложения). Если чек оформлен по всем правилам, то не вижу препятствий для отнесения на расходы, поскольку данный НА приобретался именно с целью получения дохода от реализации услуг.
Re: списання НА
Додано: 11 травня 2012, 01:38
galuna***
Саме так,дякую за відповідь....