Сторінка 1 з 1

Фарба для принтера

Додано: 22 лютого 2012, 02:24
Inna Medvetska
Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?

Re: Фарба для принтера

Додано: 22 лютого 2012, 02:29
Ир4ик
Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"
2. У Вас в договоре аренды д.б. прописаны ремонты, арендуемого помещения, посмотрите договор и примите решение.

Re: Фарба для принтера

Додано: 22 лютого 2012, 02:37
Inna Medvetska
Ир4ик писав:
Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"
2. У Вас в договоре аренды д.б. прописаны ремонты, арендуемого помещения, посмотрите договор и примите решение.
Дякую. так, в договорі прописано, що орендар зобов*язаний здійснювати ремонт за власний рахунок.

Re: Фарба для принтера

Додано: 29 лютого 2012, 09:40
Дракоша
Ир4ик писав:
Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"
1 - На 209;
- по мере передачи в использование по 1 бутылке: акт передачи в использование и списание на затраты;
- после окончательного использования: акт списания и акт передачи в использование и списание на затраты второй бутылки