может у ТС автопарк огромный.
4000 - это ж не на служебную одну машину потратили?
Приход скорее всего по приходной накладной по оплате с субсчетом АЗС. А потом по карточке заправка и перемещение на субконто авто. Только вот чеков нету, как я поняла. А вообще тема не раскрыта
Все так як Ви написали ,лише переміщення на субконто авто немає, загальна кількість літрів на 203 рахунку
опишите пожалуйста все что знаете, приход, что как и откуда
Все так як Ви написали ,лише переміщення на субконто авто немає, загальна кількість літрів на 203 рахунку
А накладні на ці ПММ Ви хоч знайшли? Пальне отримували картками чи "наливом"?
если б наливом - где ж чеки? думаю картки
"Думаю" і "Є" не завжди тотожні. Тому і уточнюю.
У мене колись було втрачено кілька чеків.(Цікава була ситуація). Ми від фірми писали слізного листа постачальнику з проханням надати інформацію і вони надавали відповідь де і коли були використані певні талони. Списання зробила на підставі цієї відповіді. Щоправда мені пощастило і перевірки ДПС не було, і вже, швидше за все, і не буде(2016-й рік).
Доброго дня, допоможіть будь ласка, на підприємстві не списувалось паливо півроку, бо не було бухгалтера відповідно ніхно не робив шляхових листів ,чеків теж не знайдеш.Тепер воно висить на 203 рахунку,що з ним зробити і як списати?
хто поставив на облік паливо? без первинних документів
Хто заправлявся і чому шляхові листи не заповняв? Це в обовязки бухгалтера не входить. Шляховий лист заповнює водій (!) і він приносить оригінали чеків в бухгалтерію. Бухгалтер лише веде облік і перевіряє правильність заповнення , контролює зберігання первинних документів.
Допомагаю:
1- водії заповнюють шляхові листи із дотриманням норм витрат на авто і контролем залишків пального в баку на кінець рейсу.
2- наймається бухгалтер і хвилин за 20 списує паливо
Придбали у ТОВ паливо ,згідно прихідних накладних поставли на прихід і просто накопичували.При цьому діяльність фірми не зупинялась,автомобілі їздили,менеджери продавали....тобто фактично паливо використовувалось.
Придбали у ТОВ паливо ,згідно прихідних накладних поставли на прихід і просто накопичували.При цьому діяльність фірми не зупинялась,автомобілі їздили,менеджери продавали....тобто фактично паливо використовувалось.
я Вам написала порядок дій. Без водіів авто ніяк, без заповнення шляхових листів ніяк.
А далі по шляховим листам списуєттся пальне в кінці кожного місяця або на витрати на збут, або на адміністративні витрати... із залученням створеної комісії. Це так, із найлегших варіантів, не вникаючи вже у понаднормові витрати пального, додаткове благо з понаднормових витрат і витікаючих ПДФО та ВЗ...
Тут уже і бухгалтера не потрібно наймати, я майже все розписала Але автомобілі теж повинні числитись хоча б аренді чи по договору користування
Придбали у ТОВ паливо ,згідно прихідних накладних поставли на прихід і просто накопичували.При цьому діяльність фірми не зупинялась,автомобілі їздили,менеджери продавали....тобто фактично паливо використовувалось.
я Вам написала порядок дій. Без водіів авто ніяк, без заповнення шляхових листів ніяк.
А далі по шляховим листам списуєттся пальне в кінці кожного місяця або на витрати на збут, або на адміністративні витрати... із залученням створеної комісії. Це так, із найлегших варіантів, не вникаючи вже у понаднормові витрати пального, додаткове благо з понаднормових витрат і витікаючих ПДФО та ВЗ...
Тут уже і бухгалтера не потрібно наймати, я майже все розписала Але автомобілі теж повинні числитись хоча б аренді чи по договору користування
Я знаю як це робити в поточному місяці, питання стосується попереднього періоду 2019 року- в якому не робили нічого:шляхові не писали,чеків не зберігали,пальне відповідно не списували, накопичилося 4 тис літрів.Що з тим добром робити? Автомобілі є у власності нашого підприємства.
питання стосується попереднього періоду 2019 року- в якому не робили нічого:шляхові не писали,чеків не зберігали,пальне відповідно не списували, накопичилося 4 тис літрів.Що з тим добром робити? Автомобілі є у власності нашого підприємства.
Имхо, необходимо
1. Восстановить, какие сможете путевые листы.
2. Остальное топливо - постепенно списать приписками
З повагою А.Орлов
– Коли ви вперше усвідомили, що ви бухгалтер?
– Дешева бухгалтерія дорого коштує.
- dura Lex, sed Lex (Закон суворий, але це закон)
питання стосується попереднього періоду 2019 року- в якому не робили нічого:шляхові не писали,чеків не зберігали,пальне відповідно не списували, накопичилося 4 тис літрів.Що з тим добром робити? Автомобілі є у власності нашого підприємства.
Имхо, необходимо
1. Восстановить, какие сможете путевые листы.
2. Остальное топливо - постепенно списать приписками