Сторінка 1 з 3

Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 04:47
PAN
Девочки, подскажите, мы продаем спецтехнику, даем на эту технику гарантию, вот как раз и произошел гарантийный случай, продали товар, а через 2 месяца поломалась деталь, сейчас мы купили деталь и передаем ее покупателю, а тот нам возвращает поломанную, вопрос как отображаются в 1с затраты по гарантии, как мне посписывать, и какими документами необхадимо вооружится?

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 05:47
ИринаТ
почитайте пункт 140.1.4. Кстати, знаю что нужно еще книжку доп вести по гарзаменам, согласно Порядка КМУ
+ заявления от покупателя на возврат/замену, акті приема/передачи

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 05:52
PAN
ИринаТ писав:почитайте пункт 140.1.4. Кстати, знаю что нужно еще книжку доп вести по гарзаменам, согласно Порядка КМУ
+ заявления от покупателя на возврат/замену, акті приема/передачи
Ирина, спасибо Вам огромное что откликнулись, сейчас буду изучать#kiss# #kiss#

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 06:01
ИринаТ
не за что! еще слышала гарзамены физлицу-конечному потребителю в 1ДФ показывают, поэтому Вас нужен будет ИНН, если это физик

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 06:14
PAN
о, спасибо, не знала, а вот вопрос, налоговый кодекс подняла, почитала, а не подскажите как мне в 1с проводить такие гарантийные замены? как списывать?

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 06:19
ИринаТ
у меня гарзамена товара есть, я в 1С провожу возвратом от покупателя по цене продажи, и новую приходную на замену товара, по 36 все сворачивается, т.к. я считаю что я заменила товар на ту же стоимость и ничего возвращать покупателю не должна. А потом по стоимости купленной у поставщика возращаю поставщику, документом возвратна поставщику, а он мне компенсирует деньгами на расчтеный счет, и снова по 63 все сворачивается. А вот когда у вас детали замена была а не в целом товара, не сталкивалась...тут уже наверное зависит от того кто замену и работы делал, вы сами или вам акт какой-то сервисный центр предоставит.

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 06:21
ИринаТ
может вам стоить возвратной накладной конкретную поломанную деталь оприходовать, а потом уценить и списать...но это так предположения...

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 06:28
PAN
В том то и дело, что не могу вернуть, т.к. это деталька спецтехники, и загвоздка состоит в том, что клиенты сами ее поменяют, на сто не поедут, т. к. там просто нужно прикрутить ее. Вот теперь и думаю, куда эту запчасть списать, если бы привезли мне акт с сто, то проблем бы не было, а так, теперь сиди и думай... куда приткнуть эту запчасть

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 07:45
PAN
ой, порылась в интернете и вообще нашла ужасное письмо в базе налоговых знаний, согласно которому я вообще не имею права относить на расходы гарантийные случаи, если это случилось с юридическим лицом...


Чи включаються до складу витрат витрати на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування товарів, проданих платником податку, у тому числі товарів, покупцями яких є ЮО?
Відповідно до пп. 140.1.4 п. 140.1 ст. 140 р. ІІІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI при визначенні об'єкта оподаткування враховуються будь-які витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів, у розмірі, що відповідає рівню гарантійних замін, прийнятих/оприлюднених платником податку. У разі здійснення гарантійних замін товарів платник податку зобов'язаний вести облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування), у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби. Здійснення заміни товару без зворотного отримання бракованого товару або без належного ведення зазначеного обліку не дає права на збільшення витрат продавця такого товару на вартість замін. Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійних замін, а також перелік товарів, на які встановлюється гарантійне обслуговування, визначаються Кабінетом Міністрів України на підставі норм законодавства з питань захисту прав споживачів. Термін "оприлюднення" означає розповсюджене в рекламі, технічній документації, договорі або іншому документі зобов'язання продавця щодо умов та строків гарантійного обслуговування. Витрати на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування як витрати, пов’язані з реалізацією товарів, включаються до складу інших витрат (пп. «є» пп. 138.10.3 п. 138.10 ст. 138 ПКУ) і визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони були здійснені (п. 138.5 ст. 138 ПКУ). Відповідно до преамбули Закону України від 12 травня 1991 року № 1023-XII Про захист прав споживачів" зі змінами та доповненнями (далі – Закон) цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів. Згідно з п. 22 ст. 1 Закону споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника. З урахуванням викладеного, не можуть бути враховані при визначенні об'єкта оподаткування витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку юридичним особам, оскільки на таку категорію покупців не поширюються норми законодавства з питань захисту прав споживачів.

Re: Гарантия

Додано: 05 березня 2012, 08:00
Yla
получается, что если я юрику делаю замену - за счет прибыли? на ВР никак