Сторінка 1 з 2

Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 17 травня 2012, 03:05
tamara_garagan
В марте сделали отгрузку на 100$ не резиденту. Оплаты нет.
Есть ли сейчас сроки оплаты. и штрафные санкции согласно ст.37 Закона Украины «О внешнеэкономической деятельности»

Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 17 травня 2012, 03:11
lara777
tamara_garagan писав:В марте сделали отгрузку на 100$ не резиденту. Оплаты нет.
Есть ли сейчас сроки оплаты. и штрафные санкции согласно ст.37 Закона Украины «О внешнеэкономической деятельности»
Выручка должна вам поступить в течении 90 дней. Потом пеня до поступления.

Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 17 травня 2012, 03:15
tamara_garagan
а сколько пеня и где посмотреть сам закон?

Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 17 травня 2012, 06:35
MilaA
tamara_garagan писав:В марте сделали отгрузку на 100$ не резиденту. Оплаты нет.
Есть ли сейчас сроки оплаты. и штрафные санкции согласно ст.37 Закона Украины «О внешнеэкономической деятельности»
на данний момент вже 180 днів згідно із змінами Закону N 1814-VI ( 1814-17 ) від 20.01.2010}

Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 17 травня 2012, 07:43
tska
Стаття 37. Спеціальні санкції за порушення цього або пов'язаних з ним законів України
За порушення цього або пов'язаних з ним законів України до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності або іноземних суб'єктів господарської діяльності можуть бути застосовані такі спеціальні санкції:
- накладення штрафів у випадках несвоєчасного виконання або невиконання суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності та іноземними суб'єктами господарської діяльності своїх обов'язків згідно з цим або пов'язаних з ним законів України. Розмір таких штрафів визначається відповідними положеннями законів України та/або рішеннями судових органів України;
Абзац третій частини першої статті 37 виключено
(згідно із Законом України
від 22.12.98 р. N 335-XIV)
- застосування до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та іноземних суб'єктів господарської діяльності індивідуального режиму ліцензування у випадках порушення такими суб'єктами цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, що встановлюють певні заборони, обмеження або порядок здійснення зовнішньоекономічних операцій;
(абзац четвертий частини першої статті 37
із змінами, внесеними згідно із
Законом України від 22.12.98 р. N 335-XIV,
у редакції Закону України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
- тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності у випадках порушення цього Закону або пов'язаних з ним законів України, проведення дій, які можуть зашкодити інтересам національної економічної безпеки.
Санкції, зазначені у цій статті, застосовуються центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики за поданням органів державної податкової та контрольно-ревізійної служб, митних, правоохоронних органів, органів Антимонопольного комітету України, національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, та Національного банку України або за рішенням суду. Санкції, зазначені у цій статті, можуть бути застосовані до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності або іноземних суб'єктів господарської діяльності протягом трьох років з дня виявлення порушення законодавства.
(частина друга статті 37 із змінами, внесеними згідно із
Законами України від 22.12.98 р. N 335-XIV,
від 20.11.2003 р. N 1294-IV,
у редакції Закону України від 22.12.2005 р. N 3268-IV,
із змінами, внесеними згідно із
Законом України від 07.07.2011 р. N 3610-VI)
Подання щодо застосування санкцій повинно містити такі дані: найменування та реквізити суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (для іноземних суб'єктів господарювання - мовою країни їхнього місцезнаходження), відомості про зміст порушення з посиланням на конкретні положення законодавства України, вид спеціальної санкції, яку пропонується застосувати, найменування та реквізити контрагента, при виконанні контракту з яким порушено законодавство, іншу доцільну інформацію.
(статтю 37 доповнено новою частиною третьою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Застосуванню спеціальних санкцій до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та іноземних суб'єктів господарювання може передувати офіційне попередження центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики.
(статтю 37 доповнено новою частиною четвертою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Індивідуальний режим ліцензування діє до моменту усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України та скасовується центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики.
(статтю 37 доповнено новою частиною п'ятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності діє до моменту усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, але не більше трьох місяців з дати винесення відповідного рішення центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики. Після тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності або іноземні суб'єкти господарської діяльності переводяться центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики на індивідуальний режим ліцензування.
(статтю 37 доповнено новою частиною шостою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності здійснюється виключно за рішенням суду.
(статтю 37 доповнено новою частиною сьомою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Для подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики на підставі інформації ініціатора застосування даної санкції звертається з позовною заявою до суду.
(статтю 37 доповнено новою частиною восьмою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
При прийнятті рішення щодо подовження дії тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності суд зазначає термін, на який подовжено дію цієї санкції.
(статтю 37 доповнено новою частиною дев'ятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Якщо суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності або іноземними суб'єктами господарської діяльності, до яких застосовано санкції, усунуто допущені порушення законодавства України або вжито практичні заходи, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, ініціатори подання щодо застосування санкцій можуть направляти центральному органу виконавчої влади з питань економічної політики матеріали про їх скасування (зміну виду, тимчасове зупинення).
(статтю 37 доповнено новою частиною десятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
У разі виникнення форс-мажорних обставин, подання позову до суду країни розташування контрагента чи Міжнародного комерційного арбітражного суду, Морської арбітражної комісії при Торгово-промисловій палаті України про визнання або стягнення з іноземного суб'єкта господарської діяльності боргу, пов'язаного з невиконанням умов зовнішньоекономічного договору (контракту), а також у разі вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства дію санкцій центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики може бути тимчасово зупинено. Після закінчення строку зупинення санкції дія її поновлюється без додаткового рішення центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики.
(статтю 37 доповнено новою частиною одинадцятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
У разі усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, і приведення своєї зовнішньоекономічної діяльності у відповідність із законами України або надання достатніх доказів неможливості (безперспективності) застосування практичних заходів, що гарантують виконання закону, суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності та іноземні суб'єкти господарської діяльності, до яких застосовано санкції, мають право подавати до центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики відповідні матеріали та виходити з клопотанням про скасування (зміну виду, тимчасове зупинення) дії санкцій.
(статтю 37 доповнено новою частиною дванадцятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Клопотання повинно містити такі документи:
лист-звернення з викладенням причин, що призвели до порушення, та про вжиті заходи щодо приведення своєї діяльності у відповідність із нормами законодавства України;
оригінали або завірені в установленому порядку копії матеріалів (довідки) від державних органів, що здійснюють контроль за зовнішньоекономічною діяльністю чи валютний контроль, та/або агентів валютного контролю, які засвідчують вжиті суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності практичні заходи щодо приведення своєї діяльності у відповідність із нормами законодавства України.
(статтю 37 доповнено новою частиною тринадцятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Загальний термін розгляду цих клопотань не повинен перевищувати тридцяти календарних днів.
(статтю 37 доповнено новою частиною чотирнадцятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
З метою уточнення інформації центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики може звертатися до державних органів, що здійснюють контроль у сфері зовнішньоекономічної діяльності, валютний контроль, та агентів валютного контролю із запитами про одержання додаткових матеріалів (інформації) щодо діяльності суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, які звернулися до нього з клопотанням про скасування (зміну виду, тимчасове зупинення) дії санкції.
(статтю 37 доповнено новою частиною п'ятнадцятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Відповідальність за недостовірність інформації, зазначеної в поданнях, щодо застосування (скасування, зміни виду, тимчасового зупинення дії) санкцій, на підставі яких приймаються відповідні рішення центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, несе ініціатор подання у порядку, передбаченому законом.
(статтю 37 доповнено новою частиною шістнадцятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Відповідальність за недостовірність відомостей, поданих до центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, несуть суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності.
(статтю 37 доповнено новою частиною сімнадцятою
згідно із Законом України від 22.12.2005 р. N 3268-IV,
у зв'язку з цим частини третю і четверту вважати
відповідно частинами вісімнадцятою і дев'ятнадцятою)
Застосування санкцій, зазначених у цій статті, може бути оскаржено в суді. Представництво інтересів держави при розгляді таких судових спорів забезпечується центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики та державними органами, які внесли подання про застосування санкцій. Оскарження застосування санкцій у судовому порядку до винесення судом відповідного рішення не зупиняє їх дію.
(частина вісімнадцята статті 37 у редакції
Закону України від 22.12.2005 р. N 3268-IV)
Частина дев'ятнадцята статті 37 виключена
(згідно із Законом України
від 22.12.98 р. N 335-XIV)
могу так же выслать еще разъяснительные материалы по этому закону, пишите в личку

Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 17 травня 2012, 08:04
офіс бухгалтер
У нас было похожая ситуация, нарушение сроков поступления валютной выручки (180дней).
Отгрузка на 100$, оплачено 60$.
Банк отправил в налоговую письмо о нарушении валютного законодательства.........
С налоговой пришло письмо о проведении проверки по данному контракту (предоставить документы.....)
Штраф сейчас начисляют на сумму задолженности по контракту (согласно НКУ) (100$-60$=40$)/
Но прогнозируя такую ситуацию с задолженностью,наши юристы подали иск в суд и момента его регистрации начисление штрафа не проводилось...
задолженность нам погасили через 2 месяца и все.....


Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 17 травня 2012, 23:13
tamara_garagan
а можно подробней про иск?? меня тревожит не пеня, а временная приостановка ВЕД

Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 18 травня 2012, 06:25
sveta_nb
При оформлении Инвойса /счет фактура/ программа дала сбой при округлении. и была допущена ошибка на 0,81 цент .затаможен товар на 0,81цент больше, экспортеры при растоможке пересчитали инвойс нашли ошибку и растаможили товар на 0,81цент меньше ,соответственно заплатили меньше и теперь у нас не поступление валютной выручки .Может у Вас была такая ситуация,как быть и какие санкции могут быть прменены ? сума мизерная а неприятности ????

Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 18 травня 2012, 06:52
-Latka-
tamara_garagan писав:а можно подробней про иск?? меня тревожит не пеня, а временная приостановка ВЕД
у меня было непоступление вал выручки, банк слил налоговой, налоговая составила акт, насчитала пеню, приостановление ВЭД не было, даже не слышали ни о чем таком. Единственное что еще так это в конце квартала берем не довыдку про видсутнисть вал цинностей, а составляем декларацию, подписыаем в нацбанке, давно было

Re: Экспорт- недополучение валютной выручки

Додано: 14 вересня 2012, 06:14
analta
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, правы ли работники валютного отдела банка, если отказываются зачитывать валюту, поступившую от нерезидента за товар (товар отпускался с отсрочкой платежа) по экспортной операции из-за того, что ссылка в назначении платежа идет на контракт а не на инвойс. Вследствие этого они нам угрожают штрафами за просрочку расчетов в инвалюте. какие штрафы грозят при действительной просрочке? В каких документах это можно найти? Заранее спасибо.