Налог на недвижимое имущество, отличное от земельного участка

Розділ XII ПКУ
Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1142
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 32 рази
Подякували: 604 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.

Додаток 1 до Типового рішення про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 24 травня 2017 р. № 483
Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
:oops:

wow
Ученик
Повідомлень: 8
З нами з: 21 березня 2017, 14:25
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення wow »

Al Shurshun писав:
24 липня 2020, 06:14
Al Shurshun писав:
23 липня 2020, 17:05
wow писав:
23 липня 2020, 16:04

ну це тільки якщо в даному випадку :? :roll:
вам, несомненно, виднее :?
266.2.2. Не є об’єктом оподаткування:
...
ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників (юридичних та фізичних осіб), віднесені до класу "Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства" (код 1271) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, та не здаються їх власниками в оренду, лізинг, позичку;
:oops:
это норма здесь (ДК) - как исключение, узконаправленная, и этот пункт один из нескольких, на которые ссылается необьект налогообложения.
А обьект - это жилая и нежилая (266.2.1.Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.), а что это? Находим в понятиях НКУ, "п. 14.1.129. об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки; 14.1.129.1. Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи: ... в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;". Для Кодексу квартира - це об*єкт..та будівля. :g_crazy:

Ну и та же ситуация с нежилой.. :stars: (14.1.129-1. об’єкти нежитлової нерухомості - будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. У нежитловій нерухомості виділяють:)

wow
Ученик
Повідомлень: 8
З нами з: 21 березня 2017, 14:25
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення wow »

Al Shurshun писав:
24 липня 2020, 06:22
2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.

Додаток 1 до Типового рішення про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 24 травня 2017 р. № 483
Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
:oops:
Та я ж не проти. Але Кодекс не чітко прив*язаний до ДК. Мені здається, що Кодекс все ж таки сильніше за Постанову Кабміну та Рішення місцевих рад. З Рішення я можу ставку брати, спираючись на ДК та кодування згідно нього, але ж я не можу гараж у житловій будівлі внести в Декларацію з житловою нерухомістю (дод.№1). Це буде суперечити Кодексу.

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1142
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 32 рази
Подякували: 604 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

ну что же может быть приятнее пустого препирательства

Кодекс и Решения местных советов - акты налогового законодательства РАВНОВЕЛИКИЕ в части местных налогов (согласно Кодексу)

по имуществу Кодекс изначально содержал несуразности - они там и остались

методика ДК сформирована для определения функционального назначения ЗДАНИЯ посредством ранжирования помещений, которые входят в его состав

при этом ПОМЕЩЕНИЯ освидетельствуют же ПОМОРДАЛЬНО (по-дверно для каждого собственника :oops: )

и уж никак не ПОМЕЩЕНИЕ гаража принадлежащее одному лицу в ЗДАНИИ детского сада, например, профсоюза не будет кодифицирован ДЕТСКИМ САДОМ :oops:

Cuba
Ученик
Повідомлень: 9
З нами з: 17 лютого 2019, 14:27
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Cuba »

Ребекка писав:
20 липня 2020, 11:49
кто-то получал уже в ДП «ДНДІАСБ» Держбуду заключение о кодах своей недвижимости согласно классификатору ДК 018-2000?
и я так понимаю, что горсоветы не спешат вносить изменения в свои решения о ставках налога. Читала консультацию в журнале 911, что в таком случае ставка 0%, а уточненку все равно подать нужно.
Здравствуйте, Ребекка. А подскажите, пожалуйста, номер журнала 911, в котором размещена данная консультация. Спасибо.

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13163
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 13880 разів
Подякували: 27402 рази

Повідомлення Яков »

лист Мінфіну від 26.03.2018 р. № 11230-17- 10/8220
Щодо повноважень органів місцевого самоврядування у прийнятті рішень про встановлення місцевих податків та зборів
Міністерство фінансів України спільно з Державною фіскальною службою України розглянуло лист щодо повноважень органів місцевого самоврядування у прийнятті рішень про встановлення місцевих податків та зборів і повідомляє.

Статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад є встановлення місцевих податків і зборів, затвердження їх ставок, а також прийняття рішень щодо надання пільг з їх сплати відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс).

Відповідно до пункту 12.3 статті 12 Кодексу сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

Так, копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади,

Щодо повноважень органів місцевого самоврядування у прийнятті рішень про встановлення місцевих податків та зборів (лист Мінфіну від 26.03.2018 р. № 11230-17- 10/8220) реалізує державну податкову та митну політику, який не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях (підпункт 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

При цьому Кодекс містить ряд норм, відповідно до яких передбачається щорічне прийняття рішень органів місцевого самоврядування стосовно встановлення місцевих податків та зборів.

Так, згідно з підпунктом 12.4.3 пункту 12.4 статті 12 Кодексу до повноважень органів місцевого самоврядування належить, зокрема, до початку наступного бюджетного періоду прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, яке набирає чинності з початку бюджетного періоду.

При цьому таке рішення офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (підпункт 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

У разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

Водночас слід зазначити, що по більшості місцевих податків і зборів Кодексом визначена лише верхня межа ставки. Тобто мінімальна ставка для таких податків (зборів) дорівнює "0". Тому, з метою уникнення бюджетних втрат та збалансування показників місцевих бюджетів при їх формуванні та виконанні, а також враховуючи те, що кожне рішення набирає чинності з початку відповідного бюджетного періоду, органи місцевого самоврядування мають щорічно приймати рішення про встановлення місцевих податків і зборів або про продовження дії попередніх рішень.

У той же час, виходячи з роз'яснень Державної фіскальної служби України, до повноважень якої згідно з Положенням про Державну фіскальну службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 р. N 236, належить здійснення адміністрування податків, зборів, платежів та контроль за своєчасністю податків звітності, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, платежів, для цілей оподаткування, терміни "бюджетний період" та "податковий період" є тотожними.
Зображення

Cuba
Ученик
Повідомлень: 9
З нами з: 17 лютого 2019, 14:27
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Cuba »

Яков писав:
26 серпня 2020, 20:00
лист Мінфіну від 26.03.2018 р. № 11230-17- 10/8220
Щодо повноважень органів місцевого самоврядування у прийнятті рішень про встановлення місцевих податків та зборів
Міністерство фінансів України спільно з Державною фіскальною службою України розглянуло лист щодо повноважень органів місцевого самоврядування у прийнятті рішень про встановлення місцевих податків та зборів і повідомляє.

Статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад є встановлення місцевих податків і зборів, затвердження їх ставок, а також прийняття рішень щодо надання пільг з їх сплати відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс).

Відповідно до пункту 12.3 статті 12 Кодексу сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

Так, копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади,

Щодо повноважень органів місцевого самоврядування у прийнятті рішень про встановлення місцевих податків та зборів (лист Мінфіну від 26.03.2018 р. № 11230-17- 10/8220) реалізує державну податкову та митну політику, який не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях (підпункт 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

При цьому Кодекс містить ряд норм, відповідно до яких передбачається щорічне прийняття рішень органів місцевого самоврядування стосовно встановлення місцевих податків та зборів.

Так, згідно з підпунктом 12.4.3 пункту 12.4 статті 12 Кодексу до повноважень органів місцевого самоврядування належить, зокрема, до початку наступного бюджетного періоду прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, яке набирає чинності з початку бюджетного періоду.

При цьому таке рішення офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (підпункт 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

У разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Кодексу).

Водночас слід зазначити, що по більшості місцевих податків і зборів Кодексом визначена лише верхня межа ставки. Тобто мінімальна ставка для таких податків (зборів) дорівнює "0". Тому, з метою уникнення бюджетних втрат та збалансування показників місцевих бюджетів при їх формуванні та виконанні, а також враховуючи те, що кожне рішення набирає чинності з початку відповідного бюджетного періоду, органи місцевого самоврядування мають щорічно приймати рішення про встановлення місцевих податків і зборів або про продовження дії попередніх рішень.

У той же час, виходячи з роз'яснень Державної фіскальної служби України, до повноважень якої згідно з Положенням про Державну фіскальну службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 р. N 236, належить здійснення адміністрування податків, зборів, платежів та контроль за своєчасністю податків звітності, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, платежів, для цілей оподаткування, терміни "бюджетний період" та "податковий період" є тотожними.
Спасибо, Яков. Хорошее письмо.

Аватар користувача
Al Shurshun
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1142
З нами з: 19 серпня 2011, 12:21
Дякував (ла): 32 рази
Подякували: 604 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Al Shurshun »

"також враховуючи те, що кожне рішення набирає чинності з початку відповідного бюджетного періоду, органи місцевого самоврядування мають щорічно приймати рішення про встановлення місцевих податків і зборів або про продовження дії попередніх рішень"
эта часть комментария сегодня не актуальна
12.3.3. Сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, надсилають у десятиденний строк з дня прийняття рішень, але не пізніше 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлених місцевих податків та/або зборів та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів, до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та/або зборів, в електронному вигляді інформацію щодо ставок та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів у порядку та за формою, затвердженими Кабінетом Міністрів України, та копії прийнятих рішень про встановлення місцевих податків та/або зборів та про внесення змін до таких рішень.


Якщо в рішенні органу місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків та/або зборів, а також податкових пільг з їх сплати не визначено термін його дії, таке рішення є чинним до прийняття нового рішення.

{Підпункт 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 в редакції Закону № 2245-VIII від 07.12.2017; із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII від 23.11.2018; в редакції Закону № 466-IX від 16.01.2020}
:oops:

Cuba
Ученик
Повідомлень: 9
З нами з: 17 лютого 2019, 14:27
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Cuba »

И статью-консультацию нашла: "Бухгалтер 911" №27 за июль 2020 г. Спасибо автору. И спасибо всем за участие и оперативность. Виват форум и его продвинутые активисты!

1рина
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 509
З нами з: 21 лютого 2013, 06:40
Дякував (ла): 1798 разів
Подякували: 600 разів

Повідомлення 1рина »

Не знаю, где задать вопрос..? Покупаем недвижимость и нужно оплатить 1% в ПФ. Предприятие зарегистрировано в одном районе, покупка недвижимости в другом районе города. Где найти счет для оплаты и в какой район оплатить?

Відповісти

Повернутись до “Податок на майно”