Отключить рекламу

Подпишитесь!


05.09.17
5132 43 Печатать

Мирослав Продан: СМКОР заблоковано лише 0,5% податкових накладних

З початку роботи автоматизованої системи моніторингу оцінки ступеня ризиків (з 03.07.2017р.) в Єдиному реєстрі податкових накладних станом на 1 вересня зареєстровано майже 40,6 млн. податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ понад 225,3 млрд. грн.

За період роботи СМКОР зупинена реєстрація 201,2 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 3,1 млрд. грн.  Це становить 0,5 % до загальної кількості ПН/РК, що реєструвалися.

«Щоб осягнути масштаб роботи СМКОР та її ефективність ДФС постійно наводить статистику. З моменту запуску автоматизованої системи моніторингу оцінки ступеня ризиків по 1 вересня було зареєстровано 40,6 млн податкових накладних на суму 225,3 млрд грн. В той же час заблокованими виявилися лише 0,5% накладних або 201 тисяча ПН на загальну суму 3 млрд грн. Порівняльний аналіз свідчить, що бізнес все ж таки має можливість відповідати чітко визначеним наказом Мінфіну критеріям, а отже і реєструвати свої накладні. Заяви та заклики відмінити систему блокування не мають підстав. Тільки за час її роботи в тестовому режимі – з квітня по липень – економічний ефект сягнув 7 млрд грн, які додатково буди перераховані в державний бюджет, в штатному режимі – 3,5 млрд грн. Крім того, введення СМКОР дає можливість бізнесу вчасно отримувати відшкодування ПДВ - в повному обсязі та в порядку черговості», – наголосив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За його даними, станом на 1 вересня 2017 року комісією ДФС прийнято до розгляду майже 103,7 тис. повідомлень на підтвердження реальності проведених операцій по зупиненим податковим накладним. За результатами розгляду вже прийнято рішення по 91,6 тис. документів, з яких позитивні - 63,3 тис.

«В той же час ми наголошуємо, що система, і, зокрема, критерії оцінки ступеня ризику, потребують постійного вдосконалення, адже несумлінні платники, «схемники» не стоять на місці, а намагаються пристосуватися, постійно шукаючи шляхи обходу системи. Наразі є необхідність розгляду питання щодо функціонування єдиної комісії при ДФС, замість нині діючих двох, рішення якої платники і зможуть оскаржувати в суді», - додав очільник ДФС. 

СМКОР: 10 ФАКТІВ
Станом на 1 вересня 2017 року

 

 

 

 

 

По материалам ДФСУ
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • ***
05.09.17 01:10

для кого сказка-КАЗОЧКА...?

Ответить
    Оценить
  • 22
  • 0
  • СержК
05.09.17 09:03

***, для олигархов-экспортеров. Ясно ведь написано - "введення СМКОР дає можливість бізнесу вчасно отримувати відшкодування ПДВ - в повному обсязі"...

Ответить
    Оценить
  • 23
  • 0
  • Ева
05.09.17 06:35

Коллеги, вы заметили, что нам последнее время наше правительство все "их достижения" преподносят в картинках - "комиксах". Надеяться, что так повеселее будет и больше понравится.

Ответить
    Оценить
  • 54
  • 0
  • Україночка
05.09.17 16:14

Ева, они судят по себе... Им и весело, и нравится.

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • Вот-вот
05.09.17 07:08

Ева, для дебилов

Ответить
    Оценить
  • 25
  • 0
  • olechka
05.09.17 07:02

Наразі є необхідність розгляду питання щодо функціонування єдиної комісії при ДФС, замість нині діючих двох, рішення якої платники і зможуть оскаржувати в суді» Просто убило!!

Ответить
    Оценить
  • 14
  • 0
  • Окса Запорожье
05.09.17 08:17

Квартал еще не закончился, а Продан уже звитуе в картинках об очередной, высосанной из пальца пэрэмоге. Предсказуемые до оскомины.

Ответить
    Оценить
  • 35
  • 0
  • 111
05.09.17 08:46

Я в сезон могу и больше чем 500 отправлять одномоментно. Благо медок это позволяет. Выделил всё и отправил. А теперь оказывается я ОБВАЛЬЩИК

Ответить
    Оценить
  • 19
  • 0
  • Анна
05.09.17 08:50

Суки, 0,5% серьезно???? Вы, что шутите??? у меня при каждой регистрации на 100 000 ПДВ блокируют? Это только я под 0,5% попадаю? Таблицу они тоже не принимают? Просто отклоняют и не пишут причину, извините, я что Ванга?

Ответить
    Оценить
  • 26
  • 0
  • 9991
05.09.17 08:56

пи-пи-пи, все, больше нет слов

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • *
05.09.17 09:09

Если «схемники» находят пкути обхода, имейте политическую волю и ликвидируйте схемщиков. Вы их хорошо знаете. Это не повод поставить с ног на голову весь бизнес. Скоро учетчиков НДС будет требоваться больше, чем рабочих. Какой бизнес это выдержит. НДС ради НДС. Остановите безумие.

Ответить
    Оценить
  • 50
  • 0
  • бублик
05.09.17 15:56

*, типа "пчелы против меда"? Да практически у всех можновладцив свой бизнесяка и не один. Там они себе и не блокируют и возмещают досхочу!

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 0
  • natella
05.09.17 09:11

простая детско-очевидная логика: импортеры, априори, крупный бизнес, как раз и формирующий, в количественном подсчете, эти 0,5% налоговых накладных, которые дальше по цепи доробятся более мелким перепродажным бизнесом на 99,5% остаточных накладных..

Ответить
    Оценить
  • 12
  • 0
  • Натали
05.09.17 09:43

даже читать не буду, заголовок говорит сам за себя, очередной маразм, в голове туманы, цифры с потолка.

Ответить
    Оценить
  • 14
  • 0
  • natella
05.09.17 10:00

ой как редактируются сообщения! Уважамые редакторы! Мат в сторону Продана это не ругательство, а имя нарицательное. Отнеситесь с пониманием-))))

Ответить
    Оценить
  • 17
  • 0
  • ирина
05.09.17 10:04

Суки, как вас земля носит? шкуры продажные(((

Ответить
    Оценить
  • 20
  • 0
  • Ольга
05.09.17 10:12

Я теж читати не буду про чергове покращення .У неділю податкові не реєструються,бо виявляється "моніторинг" вихідний.Ручний режим ?Чи все таки автоматичний?

Ответить
    Оценить
  • 10
  • 0
  • Виктория @
05.09.17 11:47

добрый день. отправила вчера деньги и НН на регистрацию статус "вІдправлено" и ни ответа ни привета. что делать ? работаю с медком.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Виктория @
05.09.17 11:48

сегодня повторно отправила, и с ново, тишина

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • olechka
05.09.17 12:10

Виктория @, спробуйте зайти в кабінет. іноді проходить. видно рух

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Виктория @
05.09.17 12:47

olechka, спасибо за совет, только что проверила, нет, и следа

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Людмила
05.09.17 13:59

стесняюсь спросить, куда будут истрачены "економічний ефект сягнув 7 млрд грн"денежки - себе на зарплату в 150 тысяч или на дороги???

Ответить
    Оценить
  • 8
  • 0
  • Людмила
05.09.17 14:05

вони працюють, готуються до натупних виборів, малюють картинки, бо палатки з листівками вже не діють, майдан теж не зберуть, гречка - поперек горла всім...........цирк

Ответить
    Оценить
  • 7
  • 0
  • економіст
05.09.17 14:06

Влада на одній мові розмовляє тільки з олігархами. з іншими -спілкування на різних мовах.

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Влад
05.09.17 14:10

Сьогодні в 14-30 в комітеті ВР слухання з приводу блокування ПН. Мають бути ДФС, Мінфін, "громадські організації". Комітет чітко підтримує малий і середній бізнес. По "громадських організаціях" велике питання. Займаючись ними, вияснилося, що це кишенькові організації, завдання яких лише підтвердити "одобрямс".

Ответить
    Оценить
  • 7
  • 0
  • Анна
05.09.17 14:22

Влад, от куда такая инфа?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • olechka
05.09.17 14:15

Влад, а десь можна знайти в прямому ефірі ці слухання. і чи тоді можна десь дізнатися результат.. Дякую за інформацію.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • olechka
05.09.17 14:15

Влад, а десь можна знайти в прямому ефірі ці слухання. і чи тоді можна десь дізнатися результат.. Дякую за інформацію.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Александр
05.09.17 14:24

Чтоб разблокировать НН Бухгалтера ВАГОНАМИ сканируют документы, Для этого надо отправить 201200 шт. "повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності ,,,,," !!! + на 1 шт. около 10 шт."документ довільного формату (для подання сканкопій документів)" !!!. Попучается (201200*5)+201200=1207200 шт. файлов. Сейчас пересчитайте на время!!! И получится просто ЖЕСТЬ!!!

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • Александр
05.09.17 14:27

Извените ошибочка не около 10 шт. а 5 шт., если 10 шт."документ довільного формату (для подання сканкопій документів)" !!! то равно 2213200 файлов

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • olechka
05.09.17 14:33

Александр, по ходу це перевірка невиїздна. а враховуючи скільки часу на районному рівні ця перевірка відбувається (поки вони напишуть рішення), вони ж все рівно не витримують строки. І головне, якщо раніше десь проосто "випливало". на їх думку, щось підозріло, то тепер підозрілі майже всі. У нас в податковій скоротили штат. залишили з 4-х поверхів один, але я думаю, що другий поверх буде завалений доками

Ответить
    Оценить
  • 2
  • 0
  • ОК
05.09.17 14:32

Зачем ругаться в сторону ПРОДАНа - там фамилия говорит сама за себя, ПРОДАНам и иже с ними поставлена задача, чтобы возмещение шло только в нужные карманы и чтобы денег хватало - вот они и придумали эту галиматью с блокировкой. А сколько там бухгалтеров с ума сойдет или поседеет - кого это волнует. Мы ж для них не люди...

Ответить
    Оценить
  • 8
  • 0
  • Бізнес Help!
05.09.17 15:39

ВНИМАНИЕ! ВАЖНО! ЗАВТРА, 6 сентября 2017 г. в 13:00 по улице Липская, 3 в Киеве около здания комитета Верховной Рады Украины по вопросам налоговой и таможенной политики состоится акция протеста против системы блокирования налоговых накладных. Просим всех - принять участие в акции! Проблема уже приобрела государственные масштабы, НО из-за "ДИВАННЫХ" бухгалтеров, директоров, собственников ... правительство задает вопрос: "Если это проблема на уровне государства, почему же вас так мало?" НЕ ОСТАВАЙТЕСЬ РАВНОДУШНЫМИ, ПРИСОЕДИНЯЙТЕСЬ К АКЦИИ ПРОТЕСТА! ТОЛЬКО ВМЕСТЕ МЫ СМОЖЕМ ОСТАНОВИТЬ ЭТОТ КОШМАР и пойти в отпуск!

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • olechka
05.09.17 16:49

Бізнес Help!, Сама не буду, (ну у доці день народження), мій директор їде і з собою везе ще 4-х. Бажаю всім таких керівників. які не залишаються осторонь.А з відпусткою поки що.... 25-го перевірка по ліцензії. Ж... в милі. Всіх прошу ПІДТРИМАЙТЕ!! Ми, чесно, не попадали, хоча купуємо товар. далі в ПН послуги. (ну маленькі), хоча ПН на 400 на неплатника заблокували (маразм!!) Але чую від контрагентів, які попадають конкретно (причому чесні. не "лєві"). Блін, у нас друг закривається. Липень-серпень - блокування, з ним просто не хочуть працювати, бо попадають на ПДВ. а що буде у вересні-жовтні - кінець кварталу - без слів. До речі, приєднуюсь до коментарів. що ще квартал не закінчився - а вже результати є (ще раз МАРАЗМ!!!!). Підтримую тих, хто приїде завтра. Правда, піднімайте "свої дивани", Київ чудове місто, чудові депутати, чудовий Мінфін, просто душа радується. як наша країна процівтає, і як нам заганяють палки в колеса.

Ответить
    Оценить
  • 4
  • 0
  • ТАНЯ
05.09.17 15:41

Не має розуму грамотно керувати державою от і кошмарять нас І так куди не кинь .Ніякої гідності Свої бока списують на нас всіх

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 0
  • Влад
05.09.17 15:52

Багато з нас підписані в групу Бізнес Help в фейсбук. Там викладається вся інформація по кожній акції, в т.ч. за 06 вересня. Цієї інформації не було. Сьогодні я прочитав її з посту Кірша.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бізнес Help!
05.09.17 16:05

Влад, только что проверила, информация есть, может малость не доглядели. И статьи есть, и листовка есть. Админы сайтов, причем всех, следом очень быстро удаляют инфу такого рода. Теперь Вы точно в курсе, так что присоединяйтесь, поддерживайте.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Админ
05.09.17 16:10

Бізнес Help!, Ваши сообщения в темах по вопросам блокировки НН не удаляются. В остальных темах, не связанных с данным вопросом, это уже спам. Поэтому прошу в непрофильных темах свои объявления не распространять. Так же прошу многократно не дублировать свои сообщения в одной теме.

Ответить
    Оценить
  • 3
  • 0
  • лимон
05.09.17 16:29

Кому нибудь удалось сдать Додаток до критериев

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Бусяка
05.09.17 18:14

лимон, Додаток до критериев не приняли, но НН разблокировали и без него.

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Кузя
05.09.17 17:36

Схемщики в связке с фискалами всегда найдут обходные пути. Они критерии раньше нас узнают у своих кураторов. И можно подумать большой бизнес (тот, по которому Х заблокированных НН что равно 0,05% всех заблокированных:)) не скручивается и не химичит. Из моей личной практики - именно в большом мы и химичили по-взрослому. Для кого/чего этот СМОКР? Для МВФ - типа реформа? Именно что "типа". Потому что вопреки прямой и не двузначной норме НКУ про "железный" налоговый кредит в зарегестр. НН - уже видим опровергающие письма ГФС с "особым мнением". Привет Южаниной! Что-то молчит, как и наша коллега Киев. Странно, да?

Ответить
    Оценить
  • 5
  • 0
  • *_*
05.09.17 17:40

Интересно, а как они считают экономический эффект?

Ответить