Отключить рекламу

Подпишитесь!


07.09.17
4672 12 Печатать

Народні депутати України - члени Комітету обговорили ситуацію, яка склалася в результаті впровадження блокування реєстрації ПН в ЄРПН

5 вересня 2017 року у Комітеті Верховної Ради України з питань податкової та митної політики за адресою вул. Липська 3 (зал засідань №3) під головуванням Голови Комітету Южаніної Н.П. відбулося обговорення ситуації, яка склалася в результаті впровадження блокування реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обговоренні прийняли участь народні депутатів України Острікова Т.Г., Продан О.П., Долженков О.В, Кірш О.В. та інші народні депутати України, Державний секретар Міністерства фінансів України Капінус Є.В., посадові особи Міністерства фінансів України, директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем Чмерук М.О. та інші посадові особи Державної фіскальної служби України, представники Ради бізнес омбудсмена, малого та середнього бізнесу та громадських організацій.

У ході зустрічі представники бізнесу донесли до народних депутатів України, посадових осіб Міністерства фінансів України, Державної фіскальної служби України гостроту проблем, які виникли у підприємств реального бізнесу у зв’язку з недосконалістю процедур системи блокування реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами обговорень учасники домовилися терміново  напрацювати зміни до нормативно-правових актів, які регулюють процеси блокування реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема, з метою усунення проблем реального бізнесу, що обговорювалися у ході зустрічі.

По материалам Комітеті ВРУ з питань податкової та митної політики
Теги
Отключить рекламу
Комментарии
  • 13
07.09.17 09:00

ага, "терміново напрацювати", нафиг отменить нужно эти блокировки, а не напрацювувати змины.

Ответить
    Оценить
  • 59
  • 0
  • Андрій
07.09.17 10:14

А тестовий режим для чого був? Чи тоді проблем не бачили?

Ответить
    Оценить
  • 34
  • 3
  • Анна Ив.
07.09.17 11:02

А то они не ведают. что происходит! У каждого бизнес ведь... Времячко тянут, бюджет принят с дефицитом - где брать денег?- НДС очень удобный налог, пусть платят все : и поставщик обязы и покупатель(нет нк). А там еще штрафы пойдут- ведь если принято ришення про разблокировку и нет лимита ее зарегить, выходит с даты принятия ришення уже штрафовать будут за несвоеврем регистрацию! С миру по гривне- уже не один млн.грн. наскребут.

Ответить
    Оценить
  • 34
  • 0
  • Ксюша
07.09.17 14:28

Анна Ив., А их бизнеса это не касается , им надо больше с других содрать.

Ответить
    Оценить
  • 6
  • 0
  • Джаконда
07.09.17 12:15

Отменить его нужно этот позорный налог, к которому не могут наработать грамотно администрирование в Законодательстве. Позор власти и депутатам , которые принимают такие безмозглые изменения и решения.

Ответить
    Оценить
  • 24
  • 0
  • Буржуй
07.09.17 12:41

Если перефразировать Михаила Задорнова, то депутаты по отдельности не плохие ребята, и симпатичные и говорят хорошо. Но как соберутся вместе, что бы что то сделать -это какой-то Кошмар!

Ответить
    Оценить
  • 15
  • 1
  • Вот-вот
07.09.17 13:51

Буржуй, тьфу-тьфу! И где там симпатичные?

Ответить
    Оценить
  • 5
  • 0
  • Лара
08.09.17 10:47

Вот-вот, их морды сытые-"симпатичные" уже в телик не помещаются

Ответить
    Оценить
  • 4
  • 0
  • ***
08.09.17 14:03

Не поняла, Вам шо свиньи не нравятся?

Ответить
    Оценить
  • 0
  • 0
  • Елена
08.09.17 14:14

***, разве что с гастрономической точки зрения

Ответить
    Оценить
  • 1
  • 0
  • Кузя
07.09.17 13:50

Так я не поняла - у них все хорошо (судя по отчетам в фейсбуках и письмам ГФС) или все плохо (судя по встречам и "терміново напрацювати")? Хоть бы определились уже, что-ли.

Ответить